Chevy/Gmc Subbe/Pickup jorinat

Aloittaja palontie, 11 tammikuu, 2020, 04:27

« edellinen - seuraava »

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

kuutio

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 30 lokakuu, 2020, 03:17Minkälainen siirtosarja sulla on? Toi nelikon sutinpaikka vähän tökkii.
Joo öljyhuolto vakiofilsun kanssa oikein perinteistä.. auki ruuvaamisen aikana kuumat jätärit asentajan hihassa.
Siirtosarjan merkkiä/mallia en enää muista, Kojopowerin kautta tuli.
Kiinnitysteline piti itte tehä, paskartelin jostain hilumiinin palasta.
Siitäkin toi on hyvä että tohon käy tosi monet purkit.. taitaa olla se yleisin jenkakoko.
Noikin on deekukoneen reilunkokoset hengstit.
Öljyn kokonaisuustilavuuskin vähä kasvaa, mikä ei näissäkään motoreissa haittaa yhtään.
All work and no play makes Jack a dull boy.

palontie

Pitäisköhä Teemulle soittaa oisko sillä tollaista satsia hyllyssä..
Eniten vituttaa kaikki.

kuutio

Lainaus käyttäjältä: palontie - 30 lokakuu, 2020, 16:17Pitäisköhä Teemulle soittaa oisko sillä tollaista satsia hyllyssä..

Kilauta kaverille..
All work and no play makes Jack a dull boy.

kuutio

Lainaus käyttäjältä: palontie - 30 lokakuu, 2020, 16:17Pitäisköhä Teemulle soittaa oisko sillä tollaista satsia hyllyssä..

Joko sarja tullu? Muistelin et jossain hifi-setissä jokku ultra-super-hyper hienot ja kalliit filsut= sen sarjan omat...

Tähän mikä mulla mä tykästyin just siks kun käy niin moni edullinen filsu
All work and no play makes Jack a dull boy.

palontie

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 13 marraskuu, 2020, 14:57Joko sarja tullu? Muistelin et jossain hifi-setissä jokku ultra-super-hyper hienot ja kalliit filsut= sen sarjan omat...

Tähän mikä mulla mä tykästyin just siks kun käy niin moni edullinen filsu

Ei ollut hyllyssä,joten seuraavassa kontissa tulee,ja yhden filsun sarjan ostin.Kaveri tilas myös omaansa samaan syssyyn.
Eniten vituttaa kaikki.

palontie

Oisko kellään -95 malliseen sivupeileille kytkentäkaaviota?hajos ovia asentaessa yksi liitin 8.napainen ja ei mene kaikki johdot väri väriin.
Eniten vituttaa kaikki.

Jarona

Lainaus käyttäjältä: palontie - 08 joulukuu, 2020, 19:12Oisko kellään -95 malliseen sivupeileille kytkentäkaaviota?hajos ovia asentaessa yksi liitin 8.napainen ja ei mene kaikki johdot väri väriin.
Ei ollut kummassakaan korjausoppaassa, ei haynesin eikä chiltonin.
Kuuklaa chevrolet suburban power mirrors wiring diagram
tai kurkkaa toisesta ovesta mallia virtakynän kans.
Chevrolet C10 Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato

palontie

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 08 joulukuu, 2020, 19:56Ei ollut kummassakaan korjausoppaassa, ei haynesin eikä chiltonin.
Kuuklaa chevrolet suburban power mirrors wiring diagram
tai kurkkaa toisesta ovesta mallia virtakynän kans.

Mä jo googlasin eikä tahtonut löytyy.Ei oikeen auta katsoa toisesta kun tässä on johdot siltä peilien säätönamiskasta kumpaankin peiliin.No kaiffalla on tossa 20kilsan päässä varaosaauto niin lupas liittimen sieltä ja katkoo niin että johtoja tulee mukaan niin saa sitten kytkettyä sen mukaan.
Eniten vituttaa kaikki.

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: palontie - 08 joulukuu, 2020, 19:12Oisko kellään -95 malliseen sivupeileille kytkentäkaaviota?hajos ovia asentaessa yksi liitin 8.napainen ja ei mene kaikki johdot väri väriin.
hajosko ne molemmista ovista vai onko eri värit?
All lives matters.
Let's go Brandon

palontie

Kuskin ovesta,ja liitin jo hankittu.
Eniten vituttaa kaikki.

Caprice305

All lives matters.
Let's go Brandon

palontie

Eroaa kun kuskin ovessahan se säätönamiska on ja siinä enempi johtoja.
Eniten vituttaa kaikki.

Caprice305

All lives matters.
Let's go Brandon

Caprice305

All lives matters.
Let's go Brandon