Chevy/Gmc Subbe/Pickup jorinat

Aloittaja palontie, 11 tammikuu, 2020, 04:27

« edellinen - seuraava »

kuutio

Tilaa walbro esim. Kojopowerilta..
Tulee yks paikka kuntoon eikä tarvii sitä enää miettiä
All work and no play makes Jack a dull boy.

palontie

Osta walpro pumppu, koolla varmaan hyllystä löytyy..
Eniten vituttaa kaikki.

ApeX

saako mistään vieläkään järki hintaan startin solenoidia 6.5td koneeseen vai tuleeko edelleen halvemmaks koko startin vaihto ?

palontie

Eipä taida löytyä,kantsii ostaa uusi startti.
Eniten vituttaa kaikki.


kuutio

Senttipeliä mutta en ois uskonu että pumppukärryt mahtuu subben tavaratilaan ja ovet kii.. siis tollaseen missä metroauton kiintee väliseinä
All work and no play makes Jack a dull boy.

Invicta

1995 suburban käy lämpöisenä vähän pientä tyhjäkäyntiä n.400rpm. Sais varmaan olla jossain 600rpm? Onko tolle jotain tehtävissä? Suuttimet on uudet, siirtopumppu ja suodattimet tuoreet, ruiskupumppu ajettu n.20tml.
Käy se noinkin mutta humppaa.
Ei ole vielä joutunut näitä dieseleitä opiskelemaan että mistä alkais?

kuutio

All work and no play makes Jack a dull boy.

kuutio



Tuoreen leiman kunniaksi uudet motoriölpät.. kaks uutta pulleata Hengstiä filsuiksi. Ja ekan kerran mun omistusaikana 5W alkuset öljyt.. 🙄. Ton Pitäs kyl olla tän päivän huippuööli raskaaseen liikenteeseen pitkillekin vaihtoväleille.. Noo katotaan alkaako maistuun subbelle ylenmäärin
All work and no play makes Jack a dull boy.

palontie

Nyt ei oikeen tosta kuvasta osaa hahmottaa filsujen paikkaa.
Eniten vituttaa kaikki.

kuutio

Siinähän ne plootan viekussa..
All work and no play makes Jack a dull boy.

kuutio

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 29 lokakuu, 2020, 16:41
Mä menin subbella vuoskausia niin että kun tuli kilsoja reippaammin nii aina näin syssyllä 10w-30 mineraalit ja keväisin (öljykorkin mukaan) 15w-40.
Sitten tuli ostettua tynnyri tebbarin HPD 10w-40 syntistä (ehkä oikeesti semi-sellasta..) ja sitä laitoin lähes joka keksintöön ympäri vuoden eikä ykskään leiponu kii. No se tynnyri tuli tyhjäks ja tommonen, nyky fullsyn sattu oleen hyvässä - 50% tarjouksessa kalikkariemun muuttomyynnissä.. niin katotaan ny alkaako subbe tota hotkiin
All work and no play makes Jack a dull boy.

palontie

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 29 lokakuu, 2020, 17:39Mä menin subbella vuoskausia niin että kun tuli kilsoja reippaammin nii aina näin syssyllä 10w-30 mineraalit ja keväisin (öljykorkin mukaan) 15w-40.

Näin myös mä meen.
Eniten vituttaa kaikki.

kuutio

Lainaus käyttäjältä: palontie - 29 lokakuu, 2020, 18:25Näin myös mä meen.
Onhan nää maamotorit jo senverran iäkästä suunnittelua että ei öljyvalinnoista kannata yöunia menettää 👌
All work and no play makes Jack a dull boy.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 29 lokakuu, 2020, 17:27Siinähän ne plootan viekussa..

Minkälainen siirtosarja sulla on? Toi nelikon sutinpaikka vähän tökkii.
En varmasti oo.