KELLARI

Työkoneet & raskas kalusto => Kuljetuskalusto => Aiheen aloitti: Lerssinen - 23 syyskuu, 2020, 18:35

Otsikko: Od-Rahti
Kirjoitti: Lerssinen - 23 syyskuu, 2020, 18:35
Ihmiset kulkee pitkinpoikin joten miksi ei foorumipostia voisi mennä samalla ?

Aloitan itse, olen menossa Lahteen(Nastolaan) tässä ihan lähiaikoina kuorkilla ja trailerilla, tästä Ykan alueelta menis siis etelään jotain aarretta kätevästi ja paluumatkalla lava on tyhjä eli 4x2 metristä tulis kans alueelle kätevästi. Pieniä koukkauksiakin mahdollista tehdä.

Otsikko: Vs: Od-Rahti
Kirjoitti: Lerssinen - 26 syyskuu, 2020, 15:21
Aikataulu alkaa osua ensi lauantaihin, Väli Yka-Lahti-Yka menis siis melkein mitävaan..
Otsikko: Vs: Od-Rahti
Kirjoitti: Kartsu - 12 joulukuu, 2020, 06:30
Salosta-Pennalaan tai jopa Lammille olis tarvis
saada traktorin peräkärri inahtamaan...
Maasta kyytiin ja maahan purku...
Hintaa...?
Otsikko: Vs: Od-Rahti
Kirjoitti: Swinger - 12 joulukuu, 2020, 21:48
Laitoin kartsu yv
Otsikko: Vs: Od-Rahti
Kirjoitti: JUY40 - 02 huhtikuu, 2021, 19:35
Oiskos Kiteeltä Mikkeliin lavettikyytiä lähitulevaisuudessa tarjolla?
Traktorin mehtäkärri ois kyytiä vailla.
Otsikko: Vs: Od-Rahti
Kirjoitti: Mikkis83 - 13 huhtikuu, 2021, 15:39
Jottain pientä vois kulkeutua to 15 pvä joensuu-pieksämäki-välille.
Otsikko: Vs: Od-Rahti
Kirjoitti: cdi - 16 toukokuu, 2023, 23:50
  Ens perjantaina (19pv) velkaperä -lappeenranta nykäskylän kautta.Mitä nyt transiittiin mahtuu ja jaksaa nostaa kyytiin.
Otsikko: Vs: Od-Rahti
Kirjoitti: Jussi - 17 toukokuu, 2023, 00:32
Meillähän on myös logistiikka-ketju samalle aiheelle. Tää edesmennyt-rahti vois olla parempi Kellarirahtina...
Joku sellanenhan se kuiten pitäs olla, jonka huonomuistinenkin löytäs helposti.
Otsikko: Vs: Od-Rahti
Kirjoitti: cdi - 23 lokakuu, 2023, 11:06
tunnin sisään lähtö nurmekseen.Viitasaarenkautta. jotain pientä sopii.
Otsikko: Vs: Od-Rahti
Kirjoitti: Nikuzai - 15 syyskuu, 2025, 19:17
@signet

Oisko teillä kalustoa jolla saada tollanen parin tonnin painonen möykky toisen kerroksen päätyovista ulos?

Pyhtäällä ois moinen laitos

https://huutokaupat.com/kohde/5720041/hitachi-seiki-4-a-ii-sorvi
Otsikko: Vs: Od-Rahti
Kirjoitti: signet - 15 syyskuu, 2025, 22:04
Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 15 syyskuu, 2025, 19:17@signet

Oisko teillä kalustoa jolla saada tollanen parin tonnin painonen möykky toisen kerroksen päätyovista ulos?

Pyhtäällä ois moinen laitos

https://huutokaupat.com/kohde/5720041/hitachi-seiki-4-a-ii-sorvi
Eiköhän se onnistu
Otsikko: Vs: Od-Rahti
Kirjoitti: Nikuzai - 15 syyskuu, 2025, 22:29
Lainaus käyttäjältä: signet - 15 syyskuu, 2025, 22:04Eiköhän se onnistu

Paljon se kustantais?

Sekin hiukan mietityttää tossa et on valettu betoniin kiinni


Jos kehtaat kattoa ja kertoa mitä mieltä itse olisit


Hintahan on vaikea sanoa vielä se ei ole kallis vaikka hakeakin pitäis, mutta toi kiinnitys ja miten se myyjä purkaa sen lattiasta irti  :thinking:


Se tossa näyttäis olevan etuna moniin muihin ettei ole ruosteessa edes noi lisäosat



Vai joko te hukkasitte sen teillä olleen sorvin?
Otsikko: Vs: Od-Rahti
Kirjoitti: signet - 15 syyskuu, 2025, 23:05
Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 15 syyskuu, 2025, 22:29Paljon se kustantais?

Sekin hiukan mietityttää tossa et on valettu betoniin kiinni


Jos kehtaat kattoa ja kertoa mitä mieltä itse olisit


Hintahan on vaikea sanoa vielä se ei ole kallis vaikka hakeakin pitäis, mutta toi kiinnitys ja miten se myyjä purkaa sen lattiasta irti  :thinking:


Se tossa näyttäis olevan etuna moniin muihin ettei ole ruosteessa edes noi lisäosat



Vai joko te hukkasitte sen teillä olleen sorvin?
Juu,sain vaihdossa käyttämättömän tukkikouran...
Otsikko: Vs: Od-Rahti
Kirjoitti: Nikuzai - 15 syyskuu, 2025, 23:11
Lainaus käyttäjältä: signet - 15 syyskuu, 2025, 23:05Juu,sain vaihdossa käyttämättömän tukkikouran...

Tais olla kannattava kauppa, ainakin kourasta saa rahat käteen tinkimättä tai sitten sen voi laittaa tekemään rahaa  :+1:


Mut paljon se ois saada se sorvi pois sieltä?
Otsikko: Vs: Od-Rahti
Kirjoitti: Nikuzai - 16 syyskuu, 2025, 16:26
@signet ei tartte hakea nousee liian kalliiksi
Otsikko: Vs: Od-Rahti
Kirjoitti: signet - 16 syyskuu, 2025, 20:42
Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 16 syyskuu, 2025, 16:26@signet ei tartte hakea nousee liian kalliiksi
Noi välimatkat tappaa kaiken järkevän kaupanteon.Ja sitte kun olis ollut siitä ovesta kuva,että sopiiko sen oikeesti nostaa sieltä ulos.
Otsikko: Vs: Od-Rahti
Kirjoitti: Nikuzai - 16 syyskuu, 2025, 23:45
Lainaus käyttäjältä: signet - 16 syyskuu, 2025, 20:42Noi välimatkat tappaa kaiken järkevän kaupanteon.Ja sitte kun olis ollut siitä ovesta kuva,että sopiiko sen oikeesti nostaa sieltä ulos.

1300+150 nousi hinta, vähän liikaa 25 vuotta seisseestä sorvista joka valettu lattiaan ja myyjä irroittaa,
 tosin ruosteessa se ei näyttäny olevan eli joko hyvässä tilassa tai sit pidetty kunnossa


Noi on aina vähän kauhistuttavia missä myyjä irroittaa vehkeen jossa saa olla millin kymmenyksiä heittoa parin metrin matkalla
Samahan se teillä on et ostaja irroittaa koneen ja laatikon, niin lopun saakin sit pistää paaliin ku ei siellä ole mitään ehjää jäljellä enää