Tuossa nyt aloin miettimään noita välityksiä, kun tuossa capricessa on 8.5 10bolt ja välitys 2.93, 3.08 tuossa alkujaan olisi pitänyt olla.
Kun yrittää lueskella niin sanotaan että tuota välitystä olisi vaan 8.2 perissä 68-70 ja sitten taas sämpylä sedaneissa, ota nyt sitten selvää mikä on totta ja mikä ei
Lainaus käyttäjältä: LowCrow - 14 tammikuu, 2025, 20:46Tuossa nyt aloin miettimään noita välityksiä, kun tuossa capricessa on 8.5 10bolt ja välitys 2.93, 3.08 tuossa alkujaan olisi pitänyt olla.
Kun yrittää lueskella niin sanotaan että tuota välitystä olisi vaan 8.2 perissä 68-70 ja sitten taas sämpylä sedaneissa, ota nyt sitten selvää mikä on totta ja mikä ei
Kyllä noita molempia on box Chevyyn asennettu..
Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 14 tammikuu, 2025, 20:48Kyllä noita molempia on box Chevyyn asennettu..
Sitten minä oon lukenu vääriä sivuja
Juu, mulla kans 2.93 nyt alla ja on siitä pihanperällä märäntyvästä varaosaraadosta ja 110% varmuudella orggisvälitys ko autossa.
diesel custom cruiseriin ja 88 ainakin tollasta on saanut.
Äkkivilkaisulla esim. vuonna -82 oli tarjolla 2.41 2.73 ja 3.08
Vuosittain on vaihtelua, mutta ainakin -78-79 on ollut eri välityksiä kuin myöhemmissä, kun oli vielä TH350 käytössä.
GM Heritage center (https://www.gm.com/heritage/archive/vehicle-information-kits)
Oikein kun nyt ajatuksella lukee tuolta gm heritage-sivulta tuon 1990 kirjasen, niin farkuissa vaihtoehdot on tosiaan 2.93 ja 3.23.
Sedanissa sitten 2.73 ja 3.08.
Lähtökohtaisesti.
Muitakin optioita on.
84 Custom Cruiserissa oli melko välttämättä kakkosella alkavat välitykset vakiona. Kun laitoimme siihen 455+400 yhdistelmän, niin alkuperäisperällä se meni vaivatta 160km/h loppunopeuksia kakkosvaihteella.
Kolmosella lähti katolta joku tuuliohjain jossakin maantien suoralla.