Oisko kenelläkään kuvia Chevy K1500 Vm.-91 etuperän sähköistä? Mistä, mihin pitäisi mennä johdot. Uupuu kaikki johdot. Konehuoneesta lähtien tai mistä lieneen lähteekään virrat sinne.
Pistin omaan pikuppiin konttorista kytkimen kautta 12v vaikkupatruunaan. Hidas takaveto on melko näppärä jos pitää vetää raskasta kamaa ahtaassa paikassa. Alunperin jakoplootasta tulee sinne "tieto" .
Lainaus käyttäjältä: cam78 - 17 toukokuu, 2025, 13:23Oisko kenelläkään kuvia Chevy K1500 Vm.-91 etuperän sähköistä? Mistä, mihin pitäisi mennä johdot. Uupuu kaikki johdot. Konehuoneesta lähtien tai mistä lieneen lähteekään virrat sinne.
Varmaan noissa
@Jussi laittamissa kuvissa olis:
https://kellari.vip/index.php?topic=880.0
Muoks.
Tervetuloa!
(https://img.aijaa.com/b/00357/15352105.jpg)
Ihan ummikko tämän kans. Etuperässä näyttää olevan kaksi mötikkää mihin menee sähköt, mitä ne on?
Lainaus käyttäjältä: cam78 - 17 toukokuu, 2025, 15:47Ihan ummikko tämän kans. Etuperässä näyttää olevan kaksi mötikkää mihin menee sähköt, mitä ne on?
Front axle switch ja front axle actuator.
Actuator on vahapatruuna joka kytkee nelivedon ja kytkin palauttaa tiedon kytkeytymisestä valolle ja muistaakseni rwal yksikölle. Poistaa siis taka-absin käytöstä 4wd päällä.
Lainaus käyttäjältä: Mudracer - 17 toukokuu, 2025, 14:09Pistin omaan pikuppiin konttorista kytkimen kautta 12v vaikkupatruunaan. Hidas takaveto on melko näppärä jos pitää vetää raskasta kamaa ahtaassa paikassa. Alunperin jakoplootasta tulee sinne "tieto" .
Kiitoksia neuvoista ja sähkökuvista. Taidan tehdä niinkuin Mudracer neuvoi, suoraa katkaisian taakse neliveto. Tuosta on joku repinyt nuo sähköt, ihan pilalle. Rwal on revitty myös pois. Joku nopeusnäyttö pitäis kehitettä leimalle ja kädet kyynärpäitä myöten ristiin, että ei tule sanomosta tuosta rwallin poistosta.
Lainaus käyttäjältä: cam78 - 17 toukokuu, 2025, 19:40että ei tule sanomosta tuosta rwallin poistosta.
Ei sitä kukaan älyä kattoo. Kun se yksikkö on pois, niin merkkivalotkin sammuu.
Sellaselle joka osaa ajaa, niin itseasiassa parempikin ilman sitä. Jarrupolkimen katoaminen jalan alta äkisti on paljon ikävämpi tunne kun se et perä pyrkii vähän joskus sivulle.