Vaimon vuosimallin 2012 2 litraisen bensakone bemarin näytössä viesti ,ettei autolla saisi ajaa. Oli Saka pajalla Helsingissä, eivätkä kahden tunnin aikana osanneet sanoa mikä on vikana. Kalliin tuntihintalaskun joutui kuitenkin maksamaan. Onko kellään ideaa, mitä kannattaisi tehdä? Myydä auto vikakoodin kera, vai löytää jokin joka osaa asiansa?
Lainaus käyttäjältä: WBBC - tänään kello 07:47Vaimon vuosimallin 2012 2 litraisen bensakone bemarin näytössä viesti ,ettei autolla saisi ajaa. Oli Saka pajalla Helsingissä, eivätkä kahden tunnin aikana osanneet sanoa mikä on vikana. Kalliin tuntihintalaskun joutui kuitenkin maksamaan. Onko kellään ideaa, mitä kannattaisi tehdä? Myydä auto vikakoodin kera, vai löytää jokin joka osaa asiansa?
Yleensä tuollaisesta ei laskua tarvitse maksaa.
Joo ei. Olis sieltä edes joku osalottoarvaus pitänyt tulla. Entäs ihan joku motomaatin 20€ vikakoodinluku kärkeen? Sielläkään ei maksa mitään jos ei koodia löydy.
Joo, no samalla vaihdettiin etuiskarit, ja sekin maksoi ihan riittävästi. Olivat uittaneet vikakooditutkinnan samaan laskuun. Nyt kärry seisoo tuossa pihalla ja mietitään mitä tehdään. Jos joku haluaa sen ostaa, niin tervetuloa kaupoille.
Tuonne olisin yhteydessä ensimmäisenä :
https://www.hubonauto.fi/
Espoossa olisi bemareihin erikoistunut huolto, en tiedä enempää kun en ole BMW:tä koskaan omistanut.
https://bemarihuolto.fi/korjaamot/espoo/ (https://bemarihuolto.fi/korjaamot/espoo/)
Lainaus käyttäjältä: Springer - tänään kello 13:00Espoossa olisi bemareihin erikoistunut huolto, en tiedä enempää kun en ole BMW:tä koskaan omistanut.
https://bemarihuolto.fi/korjaamot/espoo/ (https://bemarihuolto.fi/korjaamot/espoo/)
Soitin tuonne. Lupasivat katsoa mikä vaivaa. Kiitos.
Kilpailutin joskus autojerryssä yhden ajosta sammuneen plösön. Hinta vaihteli 600-1800€ välillä riippumatta siitä löytävätkö vian.
Lainaus käyttäjältä: Mudracer - tänään kello 14:03Kilpailutin joskus autojerryssä yhden ajosta sammuneen plösön. Hinta vaihteli 600-1800€ välillä riippumatta siitä löytävätkö vian.
Kaipaan aikoja, jolloin autoissa ei edes ollut mitään vikakoodeja. Ajettiin ja huollettiin.
Tuossa tuo vaimon auto myynnissä, jos ketään kiinnostaa. Erittäin siisti ja vähän ajettu ripeä coupe.
https://www.nettiauto.com/bmw/120/15010638
Lainaus käyttäjältä: WBBC - tänään kello 14:11Kaipaan aikoja, jolloin autoissa ei edes ollut mitään vikakoodeja. Ajettiin ja huollettiin.
Jep ja viat myös löydettiin ilman 20K€ skanneria. Tuntuu siltä että nykyään korjaamot ei oikein snaijaa että ei kukaan maksa 500€ koteloon 1500€ remonttia vaan pitäisi niiden osata pikkasen joustaa tuntiveloituksen kohdalla.
Ostin Icarsoftin cr pro skannerin ja se on maksanu ittensä jo moneen kertaan.
Lainaus käyttäjältä: Mudracer - tänään kello 14:16Jep ja viat myös löydettiin ilman 20K€ skanneria. Tuntuu siltä että nykyään korjaamot ei oikein snaijaa että ei kukaan maksa 500€ koteloon 1500€ remonttia vaan pitäisi niiden osata pikkasen joustaa tuntiveloituksen kohdalla.
Ostin Icarsoftin cr pro skannerin ja se on maksanu ittensä jo moneen kertaan.
Puhumattakaan mun vanhoista 1960-70 -luvun taitteen harrasteautoista, jotka yleensä korjattiin uusimalla tulpat, tulppien johdot, katkojan kärjet ja putsaamalla nelikurkkuinen quadrajet -kaasari. Helppoa ja halpaa.
Eiköhän bemarissa ole öljysihti tukossa kun ketjun laahaimet murusina öljypohjassa. Eli ei öljynpaineita ja käskee olla ajamatta.
Olis aika klassikko vika tuossa kamalassa n43 moottorissa.