Tutun asiakkaan kanssa käytiin rautakaupassa hänen M -sporttibemarilla.
Lähti liikennevaloista todella ripeästi 600 hevosvoiman siivittämänä.
Oli melkoinen yllätys, miten tuollainen kiihtyy. Voima alkaa samantien, kun painaa pedaalin pohjaan.
Saiskohan siihen napista turboviiveen ja -potkun. :thinking:
Tai siis jostain valikoiden syövereistä tietty.
Niin ja nelivetoisena ei tarvitse sutimisenestoa. En kysynyt kauanko akku kestää ja mitä kärry maksoi...
Emännällä on työmatkakörönä Volvo EX30, 428 hv ja neliveto. Myönnettävä on, että sähkömoottori on ylivoimaisen hyvä auton voimanlähteeksi.
Mutta käyttöliittymä tuossa on hanurista ja lisäksi siinä on jotain bugeja eikä toimi kaikilta osin niin kuin pitäisi. Esim. keväisen ohjelmistopäivityksen jälkeen ei ole latauksen ajastus toiminut. Pajalla on käynyt. Ajoa viat ei haittaa ja kiva tuo muuten on ajaa sen mitä olen saanut kokeilla.
Mitä olen seurannut niin nuo Volvot on aivan raakileita softan osalta eikä päivitykset välttämättä aisaa paranna.
Jos aloittajan postauksessa kyseessä oli matalamallinen Bemari eikä citymaasturityyppinen niin varmaankin se oli i40 M50 ellei sitten i5 M60. Tehon perusteella ehkä tuo jälkimmäinen kuitenkin.
Noita i4 on työpaikallani useallakin henkilöllä, tavallisempia ja M50. Yksi jo ehti omansa vaihtaa uuteen samanlaiseen. Käsittääkseni ovat olleet aivan hyviä tuotteita ilman ainakaan mainittavia lastentauteja. Taksiksi tai seniorien kuskaamiseen se ei kyllä sovellu kun takapenkille ei edes meikäläinen notkea nuorimies ( :)) ) meinaa päästä kun oviaukko on sen muotoinen että ei tiedä mitenpäin siitä pitäisi yrittää ja miten saada jalat sopimaan paikoilleen.
Lainaus käyttäjältä: Pande - 31 heinäkuu, 2025, 13:34Jos aloittajan postauksessa kyseessä oli matalamallinen Bemari eikä citymaasturityyppinen niin varmaankin se oli i40 M50 ellei sitten i5 M60. Tehon perusteella ehkä tuo jälkimmäinen kuitenkin.
Noita i4 on työpaikallani useallakin henkilöllä, tavallisempia ja M50. Yksi jo ehti omansa vaihtaa uuteen samanlaiseen. Käsittääkseni ovat olleet aivan hyviä tuotteita ilman ainakaan mainittavia lastentauteja. Taksiksi tai seniorien kuskaamiseen se ei kyllä sovellu kun takapenkille ei edes meikäläinen notkea nuorimies ( :)) ) meinaa päästä kun oviaukko on sen muotoinen että ei tiedä mitenpäin siitä pitäisi yrittää ja miten saada jalat sopimaan paikoilleen.
Joo. M-60 on. Hieno auto, mutta vielä hienompi olisi analogisilla perinteisillä mittareilla sporttisessa kojelaudassa, eikä noita tietokonenäyttöjä.
Lainaus käyttäjältä: WBBC - 31 heinäkuu, 2025, 14:50tietokonenäyttöjä
Nuo kyllä latistaa hienonkin sisustan aika tehokkaasti.
Kyllähän tuo firman sähkösitruuna, eli Citroen e-Jumpy on koominen liikennevalolähdöissä. Powermode päälle ja lämä lattiaan - kiihtyy aivan perkeleesti 70 asti, sitten laimenee ja 120 jälkeen ei oikeastaan enää kiihdy.
Mutta koomista pomppia tolla risteyksistä. ;D
Luistonesto pois viivästyttää sutimista jne. Kamala pauke kun soralla kiihdyttää tollai. :o Melkein kuin ajaisi johonkin betoniporsaaseen.
Lainaus käyttäjältä: Valde - 31 heinäkuu, 2025, 16:32Kyllähän tuo firman sähkösitruuna, eli Citroen e-Jumpy on koominen liikennevalolähdöissä. Powermode päälle ja lämä lattiaan - kiihtyy aivan perkeleesti 70 asti, sitten laimenee ja 120 jälkeen ei oikeastaan enää kiihdy.
Mutta koomista pomppia tolla risteyksistä. ;D
Luistonesto pois viivästyttää sutimista jne. Kamala pauke kun soralla kiihdyttää tollai. :o Melkein kuin ajaisi johonkin betoniporsaaseen.
kuulostaa carina 2 kiihdytykseltä power valo taulussa O0
Lainaus käyttäjältä: sössö - 31 heinäkuu, 2025, 16:40kuulostaa carina 2 kiihdytykseltä power valo taulussa O0
No prkl, sieltähän se olikin tuttu. ;D
kakkosvaihde tappiin kiihtyy kuin raketti, kolmosella ei mihinkä :D