KELLARI

Tekniikkakeskustelu => Alusta ja jarrut => Aiheen aloitti: jamba - 03 syyskuu, 2025, 16:15

Otsikko: Ilmaiskareihin letkut
Kirjoitti: jamba - 03 syyskuu, 2025, 16:15
Mistäköhän sais ilmaiskareihin uudet letkut?
Otsikko: Vs: Ilmaiskareihin letkut
Kirjoitti: Camino79 - 03 syyskuu, 2025, 16:35
Tossa ois tallissa yks setti  :))
Otsikko: Vs: Ilmaiskareihin letkut
Kirjoitti: jamba - 03 syyskuu, 2025, 21:10
Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 03 syyskuu, 2025, 16:35Tossa ois tallissa yks setti  :))
Kiinnostaisiko myydä?
Otsikko: Vs: Ilmaiskareihin letkut
Kirjoitti: Camino79 - 03 syyskuu, 2025, 21:12
Mäpäs huomenna tsekkaan vielä että sarjassa on kaikki liittimet jne ni ei tuu sit pettymystä  :D
Otsikko: Vs: Ilmaiskareihin letkut
Kirjoitti: jamba - 15 syyskuu, 2025, 13:18
Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 03 syyskuu, 2025, 21:12Mäpäs huomenna tsekkaan vielä että sarjassa on kaikki liittimet jne ni ei tuu sit pettymystä  :D
Iso KIITOS! Letkut tuli perille👍 kiitos kaupoista! Nyt voi perälotsariin laittaa painavaakin tavaraa...