Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 03 syyskuu, 2025, 16:35Tossa ois tallissa yks setti :))Kiinnostaisiko myydä?
Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 03 syyskuu, 2025, 21:12Mäpäs huomenna tsekkaan vielä että sarjassa on kaikki liittimet jne ni ei tuu sit pettymystä :DIso KIITOS! Letkut tuli perille👍 kiitos kaupoista! Nyt voi perälotsariin laittaa painavaakin tavaraa...