KELLARI

Tekniikkakeskustelu => Projektit => Aiheen aloitti: samiralfey - 22 joulukuu, 2025, 13:05

Otsikko: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 22 joulukuu, 2025, 13:05
Tehdäänpäs tästäkin oma projektiketju josko se kiinnostaisi ketään eli kaikkien muiden romujen sekaan hommasin tämmöisen '68 Escortin, ilmeisesti aika tuotannon alkupäätä kun valmistenumero on 60105 ja valmistettu yli 2 miljoonaa. Briteissä tehty, 1300cc Kent. Ihan ok kunnossa, ei ole mitenkään tuunattu vaan kaikki alkuperäistä paitsi takapenkin selkänoja joka on sininen muun mustan sisustan sijaan. Edellinen katsastus tehty 1985. Ei mikään kiertopalkinto taida olla kuitenkaan vaan tuolta '85 omistajalta ostettu pari vuotta sitten Taivalkoskelle ja sen jälkeen ei tapahtunut mitään jolloin minä ostin sen pari viikkoa sitten.

Kokeilin käyntiin ja ensin ei yhtään mitään vaan otin jakajasta kärjet keittiön pöydälle ja siinä hioin kärjet taas puhtaaksi. Laitoin takaisin ja tankkasin kaasarin ja vot! sehän jo hyrähteli vuosikymmenien seisonnan jälkeen. Kävi ehkä jopa neljällä vähän aikaa. Hoksasin, että jakajan alipaineletku oli irti niin voi sekin vähän vaikuttaa starttaukseen mutta kuitenkin kävi.

Valot toimii joka nurkassa, lyhyet ja pitkät, parkit, sisävalo. Vilkut ei toimi eikä puhallin mutta ei varmaan mitään isoa.

Rumpujarrut joka nurkassa ja saa olla toistaiseksi, ei ole tarkoitus alkaa virittämään tai muuta. Saa olla vakio 1300 kone ja muut. Kunhan saan jarrut kuntoon ja katsastuskuntoon niin tarkoitus olisi ajaa ympäri vuoden koska minua rassaa se, että en voi muka ajaa harrasteautolla ympäri vuoden.

Pesin auton lipeällä ja painepesurilla ja ihan ok kampehan sieltä paljastui ja voin sanoa, että todella edullisesti.

(https://i.ibb.co/PvxRL9xS/IMG-20251221-141431-MP.jpg) (https://ibb.co/B5LmprL1)

(https://i.ibb.co/XxqZVsGx/IMG-20251221-141448-MP.jpg) (https://ibb.co/m53CSqP5)

(https://i.ibb.co/v6K3WCbM/IMG-20251219-175335-MP.jpg) (https://ibb.co/1twrNY34)

(https://i.ibb.co/jkd1fynV/IMG-20251219-175206-MP.jpg) (https://ibb.co/s9hMRK85)
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: Janne-Pekka - 22 joulukuu, 2025, 13:20
Lainaus käyttäjältä: samiralfey - 22 joulukuu, 2025, 13:05Tehdäänpäs tästäkin oma projektiketju josko se kiinnostaisi ketään eli kaikkien muiden romujen sekaan hommasin tämmöisen '68 Escortin, ilmeisesti aika tuotannon alkupäätä kun valmistenumero on 60105 ja valmistettu yli 2 miljoonaa. Briteissä tehty, 1300cc Kent. Ihan ok kunnossa, ei ole mitenkään tuunattu vaan kaikki alkuperäistä paitsi takapenkin selkänoja joka on sininen muun mustan sisustan sijaan. Edellinen katsastus tehty 1985. Ei mikään kiertopalkinto taida olla kuitenkaan vaan tuolta '85 omistajalta ostettu pari vuotta sitten Taivalkoskelle ja sen jälkeen ei tapahtunut mitään jolloin minä ostin sen pari viikkoa sitten.

Kokeilin käyntiin ja ensin ei yhtään mitään vaan otin jakajasta kärjet keittiön pöydälle ja siinä hioin kärjet taas puhtaaksi. Laitoin takaisin ja tankkasin kaasarin ja vot! sehän jo hyrähteli vuosikymmenien seisonnan jälkeen. Kävi jopa neljällä vähän aikaa. Hoksasin, että jakajan alipaineletku oli irti niin voi sekin vähän vaikuttaa starttaukseen mutta kuitenkin kävi.

Valot toimii joka nurkassa, lyhyet ja pitkät, parkit, sisävalo. Vilkut ei toimi eikä puhallin mutta ei varmaan mitään isoa.

Rumpujarrut joka nurkassa ja saa olla toistaiseksi, ei ole tarkoitus alkaa virittämään tai muuta. Saa olla vakio 1300 kone ja muut. Kunhan saan jarrut kuntoon ja katsastuskuntoon niin tarkoitus olisi ajaa ympäri vuoden koska minua rassaa se, että en voi muka ajaa harrasteautolla ympäri vuoden.

Pesin auton lipeällä ja painepesurilla ja ihan ok kampehan sieltä paljastui ja voin sanoa, että todella edullisesti.

(https://i.ibb.co/PvxRL9xS/IMG-20251221-141431-MP.jpg) (https://ibb.co/B5LmprL1)

(https://i.ibb.co/XxqZVsGx/IMG-20251221-141448-MP.jpg) (https://ibb.co/m53CSqP5)

(https://i.ibb.co/v6K3WCbM/IMG-20251219-175335-MP.jpg) (https://ibb.co/1twrNY34)

(https://i.ibb.co/jkd1fynV/IMG-20251219-175206-MP.jpg) (https://ibb.co/s9hMRK85)
Orkkis ruorikin tallessa.
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 22 joulukuu, 2025, 13:21
Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 22 joulukuu, 2025, 13:20Orkkis ruorikin tallessa.
Tuo oli aika jees juttu itsellekin.
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: Janne-Pekka - 22 joulukuu, 2025, 13:36
Lainaus käyttäjältä: samiralfey - 22 joulukuu, 2025, 13:21Tuo oli aika jees juttu itsellekin.
Mullakin taitaa yks jemmassa olla.
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 25 joulukuu, 2025, 14:59
Hieman starttailua taas. Oli pari tulpanjohtoa väärin ristissä niin heti lähti hyvin. Kaasari pitää huoltaa vielä ja bensapumpun letku kaasariin laittaa.

Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 26 joulukuu, 2025, 15:19
Vilkkurelettä metsästänyt ja ei millään löydy. Missä ihmeessä se on? Pääjarrusylinteri aika jumissa ja tietenkin heitin roskiin Girlingin korjaussarjan kesällä mikä pyörinyt jo parikymmentä vuotta laatikossa ja nythän sitä olisi tarvinnut.

Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: Jussi - 26 joulukuu, 2025, 15:42
Mulla saattas olla uus bendix starttiin, jos siinä on Lucas.
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 26 joulukuu, 2025, 16:25
Lainaus käyttäjältä: Jussi - 26 joulukuu, 2025, 15:42Mulla saattas olla uus bendix starttiin, jos siinä on Lucas.
Luultavasti Lucas kun Briteissä tehty. Laita yv:tä niin keskustellaan
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 26 joulukuu, 2025, 16:27
(https://i.ibb.co/HT0N6cMs/IMG-20251226-WA0012.jpg) (https://ibb.co/nMT39XVv)

(https://i.ibb.co/rRs0LMsL/IMG-20251226-WA0014.jpg) (https://ibb.co/jPRfxGRx)
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 26 joulukuu, 2025, 16:30
(https://i.ibb.co/MyybBdwP/IMG-20251226-150738-MP.jpg) (https://ibb.co/nqqTPpdQ)
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 26 joulukuu, 2025, 16:30
(https://i.ibb.co/HDF60BG1/IMG-20251226-150750-MP.jpg) (https://ibb.co/pv0cgb4G)
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: Jarona - 26 joulukuu, 2025, 19:34
Mulla pitäis olla varastossa kaikenlaisia osia 60-70 luvun autoihin, mm. uusia kärkiä ja jarrukumeja.
Jos tarvis niin laita tietoja mitä niin tutkin löytyykö. :)
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 16 tammikuu, 2026, 06:55
Tilasin vähän piste- ja huolto-osia Escortiin. Nyt kun nuo hirmupakkaset ohi, niin ajattelin että josko tällä pääsisi jo koeajolle. Bensaletku otettu irti kaasarin ja bensapumpun väliltä niin ne laittaa ja katsoa toimiiko pumppu edes. Sehän kävi jo kun tankkasi kaasarin kohokammion.
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 16 tammikuu, 2026, 11:46
Töissä oli vähän hiljaista niin ehdin leikkiä tekoälyllä.

Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 17 tammikuu, 2026, 17:46
Eipä toiminut bensapumppu. Oli ihan jumissa eli sellainen sitten ostoskoriin.
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 20 tammikuu, 2026, 07:00
Saksasta sai Motomobilista kaikkein halvimmalla pumpun ja tiivisteen. Jospa se viikonlopuksi ehtisi. Jos ei ehdi, niin sitten Customin kimppuun kun lupasin pojalle talli-illan ja muutenkin kun laiminlyönyt sen(kin) projektin. Sixpäkki kolajuomaa hänelle ja minulle jotain muuta.
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 30 tammikuu, 2026, 08:10
Palkkapäivä niin heti tuhlaamaan. Olipa kiva tilailla kun kerrankin sai ihan Motonetistä osia ja halvemmalla kuin ulkomailta eli tilasin eteen jarrusylinterit ja taakse myös sekä jarruletkut. Rumpujarrut edessä niin 4 kpl menee noita sylintereitä sinne. Bensapumppukin saapui ja odottelee, että nuo pakkaset hieman hellittäisi.
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 07 helmikuu, 2026, 16:59
Melkein T-paitakelit ulkona joten asennushommiin. Laitoin bensapumpun ja hyvin ruuttaa bensaa taas. Tilasin kaasarin korjaussarjan viime viikolla joten eilen siinä kaasaria putsatessa ja kasatessa meni rattoisasti ilta ja asensin senkin tänään. Hyvin lähti käyntiin ja käy yllättävän hyvin. Ei ainakaan äkkiseltään isoja ongelmia moottorissa. Kuulemma suoraan ajosta jätetty seisomaan.
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 14 helmikuu, 2026, 11:10
No nyt on kone käytetty lämpimäksi ja hyvin kiertää nesteet ja ei mitään kummallista löytynyt, vuotoja tms. Koitin ajaa sitä hangesta vähän parempaan paikkaan mutta pääsin vain muutaman metrin mutta on nyt virallisesti liikkunut omin voimin vuosikymmenien seisonnan jälkeen. Pakoputken vaimennin sylkäisi villat pihalle ja ääni on suorastaan sporttinen!

Latauksen valo palaa joten seuraavaksi mittaamaan dynamon ulosanti. *edit* tulee kaasutellessa vain vajaa pari volttia joten pöydällehän se on ilmeisesti otettava.
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: Janne-Pekka - 15 helmikuu, 2026, 01:24
Lainaus käyttäjältä: samiralfey - 14 helmikuu, 2026, 11:10No nyt on kone käytetty lämpimäksi ja hyvin kiertää nesteet ja ei mitään kummallista löytynyt, vuotoja tms. Koitin ajaa sitä hangesta vähän parempaan paikkaan mutta pääsin vain muutaman metrin mutta on nyt virallisesti liikkunut omin voimin vuosikymmenien seisonnan jälkeen. Pakoputken vaimennin sylkäisi villat pihalle ja ääni on suorastaan sporttinen!

Latauksen valo palaa joten seuraavaksi mittaamaan dynamon ulosanti. *edit* tulee kaasutellessa vain vajaa pari volttia joten pöydällehän se on ilmeisesti otettava.
Onko Lucas acr?
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: sämpy - 15 helmikuu, 2026, 10:41
Kannattanee mitata pikkupultista sisäänmeno, jos ei syötä säädin jännitettä niin ei sitä tule uloskaan??

Syttyikö latauksen merkkivalo. Ja vois koputella vähän säädintä. Itse pötkylässä nyt lähinnä hiilet voi vaatia huomiota jos jumissa/loppu nekin koputtelulla voi hetken toimia.
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 16 helmikuu, 2026, 06:58
Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 15 helmikuu, 2026, 01:24Onko Lucas acr?
Ei ole tuon tyyppinen, vanhempaa mallia dynamo ja siinä ulkoinen jännitteensäätäjä. Laturi on Lucas LRD100 tyyppiä.
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 16 helmikuu, 2026, 07:01
Lainaus käyttäjältä: sämpy - 15 helmikuu, 2026, 10:41Kannattanee mitata pikkupultista sisäänmeno, jos ei syötä säädin jännitettä niin ei sitä tule uloskaan??

Syttyikö latauksen merkkivalo. Ja vois koputella vähän säädintä. Itse pötkylässä nyt lähinnä hiilet voi vaatia huomiota jos jumissa/loppu nekin koputtelulla voi hetken toimia.
Kyllähän se syttyi ja ihan aavistuksen verran himmenee jos kaasuttaa. Mittasin sen dynamon ulostulon D-terminaalista ja tyhjäkäynnillä oli 0.8V ja kaasuttaessa joku 1.8V. Angliassa taisin käydä silloin aikanaan saman jumpan ja hiilethän siinä oli loppu. Tuo kylläkin ajosta kuulemma jätetty seisomaan joten voi hyvinkin olla vaan hiilet jumissa. Jäi vähän se koputtelu siinä kun kampikammion huohotinletku murtui ja imi kaasariin siitä ilmaa ja ei enää lähtenyt käyntiin.

Otin siinä sitten jarrupääsylinterin irti että puran ja huollan sen mutta hyvinhän tuo pelasi, ei edes jumissa. Säiliö oli kylläkin ihan mustan jankin peitossa, ei varmaan ikinä vaihdettu jarrunesteitä. Nyt sekin suorastaan hohtaa puhtauttaan.

Kytkinpolkimen muovipuslat oli palasina ja oli vähän liikettä joka suuntaan, Minulla taitaa olla Caprin polkimet jossakin niin pitää katsoa saisiko siitä puslat. Eihän nuo kyllä uutena paljoa maksa.
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: Markok - 16 helmikuu, 2026, 14:06
Kyllä se säädinkin osaa pitkässä seisonnassa mennä rikki.
Itse joutunut uusimaan kaikkiin kun ovat nuo projektit seisonu taivasalla ennen minulle tuloa kymmeniä vuosia..
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 04 maaliskuu, 2026, 16:56
Lisää osia tilattu, lämppärin vesiletkut, se murtunut huohottimen letku ja polkimien puslat. Vielä on lunta pihalla reippaasti...
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 28 maaliskuu, 2026, 16:49
Vähän laatuaikaa Escortin parissa ja semmoista turhaa näpertelyä mutta tilasin uudet alkuperäisen kaltaiset lämppärin letkut kun nuo paikallaan olevat olivat vähän jo kovat ja rumat. Samalla tein venttiilikoppaan uudet koukut letkua varten kun alkuperäiset murtuneet pois jossain vaiheessa elämää. Nyt näyttää vähän siistimmälle.

(https://i.ibb.co/G4QX9Xrg/IMG-20260328-145257-HDR.jpg) (https://ibb.co/PvGRMRVB)

(https://i.ibb.co/9kprrZvL/IMG-20260328-145254-HDR.jpg) (https://ibb.co/dwf55mcq)

(https://i.ibb.co/V0sP6VsY/IMG-20260328-145306-HDR.jpg) (https://ibb.co/KcJ3n6Jx)

(https://i.ibb.co/RXCFT8n/IMG-20260328-160653-HDR.jpg) (https://ibb.co/Bhgp2kD)

(https://i.ibb.co/vxpy96Gx/IMG-20260328-160645-HDR.jpg) (https://ibb.co/MDrwdx4D)

(https://i.ibb.co/knDwMfs/IMG-20260328-160909-HDR.jpg) (https://ibb.co/tf2v3tT)
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 05 huhtikuu, 2026, 18:13
Taas vähän semmoista tyhjänpäiväistä näpertelyä mutta vaihdoin jarru- ja kytkinpolkimien muovipuslat. Oli jo murusina ja lenkkasi miten sattuu. Tappi ulos, polkimet irti ja uudet puslat paikoilleen. Yllättävän sujuvasti meni kerrankin.

(https://i.ibb.co/nNKJ0QK1/unnamed2.jpg) (https://ibb.co/fzTwSrTN)

(https://i.ibb.co/VcjFQW25/unnamed-1.jpg) (https://ibb.co/xtCnfSJd)

(https://i.ibb.co/HfTBd6Bk/unnamed-2.jpg) (https://ibb.co/xtqXHWXR)
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: palontie - 05 huhtikuu, 2026, 18:42
Tuollaisetkin pikkuseikat muuttaa auton olemusta paljon.
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: Janne-Pekka - 05 huhtikuu, 2026, 19:21
Lainaus käyttäjältä: palontie - 05 huhtikuu, 2026, 18:42Tuollaisetkin pikkuseikat muuttaa auton olemusta paljon.
Sama kuin esim kardaanin tärinä pilaa hyvänkin auton.
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: palontie - 05 huhtikuu, 2026, 19:23
Tai saamarin väljä ohjaus.
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 20 huhtikuu, 2026, 20:10
Otin viikonloppuna Escortista penkit ja lattiamaton pois että saa vähän kuvaa mitä vastassa. Olihan siellä vähän reikää jo tullut 40 vuoden ulkosäilytyksen jälkeen mutta yllättävän kovat oli vänkärin ja takajalkatilojen pellit. Paljon pintaruostetta mutta ei ihan joka paikasta mennyt meisseli läpi. Kuski jalkatilaan sitten vähän isompia paikkoja joutuu laittamaan. Onneksi löytyy siihen valmiita peltipaikkoja. Hiekkapuhaltaahan tuo pitäisi kuitenkin.

(https://i.ibb.co/WNHN4Gk5/unnamed-4.jpg) (https://ibb.co/xK2KtX1L)

(https://i.ibb.co/jFSQB5p/unnamed-5.jpg) (https://ibb.co/7FqZ8z9)

(https://i.ibb.co/vCyj7jtL/unnamed-6.jpg) (https://ibb.co/cKfrGrm2)

(https://i.ibb.co/5W9x4kZT/unnamed-7.jpg) (https://ibb.co/bg3RmFt1)
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: Markok - 21 huhtikuu, 2026, 06:07
Tekisi mieli sanoa että reunat puhaltaa ja muuten koko lattia uusiksi.
Näihin sai vissiin valmiita korjauspalojakin, jos koko riittävä?
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 21 huhtikuu, 2026, 06:37
Lainaus käyttäjältä: Markok - 21 huhtikuu, 2026, 06:07Tekisi mieli sanoa että reunat puhaltaa ja muuten koko lattia uusiksi.
Näihin sai vissiin valmiita korjauspalojakin, jos koko riittävä?
Saa vaikka minkälaista palasta. Vaikka koko lattian.

Kyllähän tuohon tekisi vaikka mitä mutta nosturi on edelleen varattuna Customille niin pihalla pitää nyt suorittaa. Jonkinlainen korinkääntötelineen jämät löytyisi kyllä. Ajattelin jos vain pohjan tekisi valmiiksi ja jättäisi ulkokuoren ennalleen. Paljon olisi projekteja mitä näperrellä...Eihän tuo loppujenlopuksi iso homma olisi kun yksinkertainen auto eikä rahaakaan menisi tolkuttomasti. Saisi vain nyt leimakuntoon niin sitten voisi vähän huokaista. Kuitenkin käy ja sähköt pelaa niin peltihommat ja jarrut, nivelet, puslat ja siinähän se olisi sitten.
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 30 huhtikuu, 2026, 19:11
Jätin tarjouksen tuplakaasareista. Nyt sisäinen kamppailu pussihousun ja virittäjän kesken. Olenko menossa semmoista polkua mistä ei paluuta vai ryhdistäydynkö ja jätän moiset hupsutukset muille?
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: Springer - 30 huhtikuu, 2026, 19:22
Niin? Eihän noita enää tehdä joten jos ei tee mitään peruuttamatonta niin onko sillä väliä?
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 30 huhtikuu, 2026, 20:22
Lainaus käyttäjältä: Springer - 30 huhtikuu, 2026, 19:22Niin? Eihän noita enää tehdä joten jos ei tee mitään peruuttamatonta niin onko sillä väliä?
Eipä kyllä. Lähinnä semmoinen period correct olisi ajatuksena.
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 30 huhtikuu, 2026, 20:30
Lainaus käyttäjältä: Springer - 30 huhtikuu, 2026, 19:22Niin? Eihän noita enää tehdä joten jos ei tee mitään peruuttamatonta niin onko sillä väliä?
Ja toisaalta koko hemmetin universumi tuhoutuu 33 miljardin vuoden kuluttua niin saanhan kerrankin vähän toteuttaa omia visioita?
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: Springer - 30 huhtikuu, 2026, 20:33
Ei kun Fordit pitää säilyttää ennallaan ;)
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 30 huhtikuu, 2026, 21:08
Lainaus käyttäjältä: Springer - 30 huhtikuu, 2026, 20:33Ei kun Fordit pitää säilyttää ennallaan ;)
Säilytetään joo. Ei tehdä mitään tyhmää.
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: Vaniukko - 01 toukokuu, 2026, 00:01
escortti ilman tuplakaasareita on tyhmää🤔
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 03 toukokuu, 2026, 14:36
Tarvii näköjään tuon hiekkapuhalluskaapin kaikille pikkuosille niin tehdäänpä sekin sitten loppuun tai ainakin eteenpäin.

(https://i.ibb.co/Mys2P0Tf/IMG-20260503-143124-HDR.jpg) (https://ibb.co/vCHwLn5h)

(https://i.ibb.co/5gww7R6f/IMG-20260503-143134-HDR.jpg) (https://ibb.co/LXHHGZ82)
Otsikko: Vs: Ford Escort Mk1 1300 Deluxe vm.1968
Kirjoitti: samiralfey - 08 toukokuu, 2026, 21:19
Lisää purkamista. Lämppäri oli täynnä havunneulasia ja lehtiä. Kaikki kivasti alkuperäistä. Kohta tarvii moottorinosturia, saisi koneen pois ja pääsisi hiekkapuhaltamaan. Tästä tulee hyvä vielä.

(https://i.ibb.co/NnHwgcDt/IMG-20260508-210901-HDR.jpg) (https://ibb.co/wrxDZ5GB)