KELLARI

Tekniikkakeskustelu => Projektit => Aiheen aloitti: Stige - 07 helmikuu, 2026, 15:43

Otsikko: Beathill Racing turailut
Kirjoitti: Stige - 07 helmikuu, 2026, 15:43
Jokapaikkaan ku ei jaksa turista aina erikseen kaikkee ni alla vähä noita erinäisiä somelinkkejä, kaikki pitäs kai olla julkista et ei tarviis tunnuksia kattellakseen.

Juutupen puolelle yritän kerran viikkoon keskiviikkosin saaha aina jotai videon tynkää aikaseks kanssa.

Some tarinoissa enemmän jotain reaaliaikasta spämmiä mitä just satun touhuamaan.


Nettisivut: https://beathillracing.fi/
Facebook: https://www.facebook.com/share/1GuwgvxXyQ/
Instagram: https://www.instagram.com/lsstige
Youtube: https://youtube.com/@beathillracing

Täälläkin saa toki kysellä jos siltä tuntuu, pyrin vastailemaan siinä missä muuallakin.
Otsikko: Vs: Beathill Racing turailut
Kirjoitti: Stige - 29 huhtikuu, 2026, 06:10
Kausi alkaa näillä näkymin Tukholman nurkilla 30.4. yöllä ja het perään 2.5. yöllä kans ajot Ruottin puolella.
Otsikko: Vs: Beathill Racing turailut
Kirjoitti: Stige - 05 toukokuu, 2026, 18:35
Torstaina voitto ja lauantailta #2 sija, ihan jees, tänään kerkesin vasta kotia takasin  :o

Jospa vajaa 2vk päästä uusiks ajelee sinne.
Otsikko: Vs: Beathill Racing turailut
Kirjoitti: Gary Grand - 05 toukokuu, 2026, 21:09
Lainaus käyttäjältä: Stige - 05 toukokuu, 2026, 18:35Torstaina voitto ja lauantailta #2 sija, ihan jees, tänään kerkesin vasta kotia takasin  :o

Jospa vajaa 2vk päästä uusiks ajelee sinne.
Sehän meni mallikkaasti. 8)  :mosh:
Otsikko: Vs: Beathill Racing turailut
Kirjoitti: Stige - 07 toukokuu, 2026, 08:02
Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 05 toukokuu, 2026, 21:09Sehän meni mallikkaasti. 8)  :mosh:

Kaks vuotta hävitty vaan ni välillä ees voi yrittää voittaa  :smashhead:
Otsikko: Vs: Beathill Racing turailut
Kirjoitti: Mikkis83 - 10 toukokuu, 2026, 09:56
Lainaus käyttäjältä: Stige - 07 toukokuu, 2026, 08:02Kaks vuotta hävitty vaan ni välillä ees voi yrittää voittaa  :smashhead:

Anna acadianille enemmän köttbullar, ni sit ei oo ku julistaa :hiphopcar:
Otsikko: Vs: Beathill Racing turailut
Kirjoitti: Stige - 10 toukokuu, 2026, 18:15
Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 10 toukokuu, 2026, 09:56Anna acadianille enemmän köttbullar, ni sit ei oo ku julistaa :hiphopcar:

Koko perhe meinas mukaan ängetä ensviikon reissulle, saa vedellä götbullareita iha koko rahalla  :rotfl: