Jokapaikkaan ku ei jaksa turista aina erikseen kaikkee ni alla vähä noita erinäisiä somelinkkejä, kaikki pitäs kai olla julkista et ei tarviis tunnuksia kattellakseen.
Juutupen puolelle yritän kerran viikkoon keskiviikkosin saaha aina jotai videon tynkää aikaseks kanssa.
Some tarinoissa enemmän jotain reaaliaikasta spämmiä mitä just satun touhuamaan.
Nettisivut: https://beathillracing.fi/
Facebook: https://www.facebook.com/share/1GuwgvxXyQ/
Instagram: https://www.instagram.com/lsstige
Youtube: https://youtube.com/@beathillracing
Täälläkin saa toki kysellä jos siltä tuntuu, pyrin vastailemaan siinä missä muuallakin.
Kausi alkaa näillä näkymin Tukholman nurkilla 30.4. yöllä ja het perään 2.5. yöllä kans ajot Ruottin puolella.
Torstaina voitto ja lauantailta #2 sija, ihan jees, tänään kerkesin vasta kotia takasin :o
Jospa vajaa 2vk päästä uusiks ajelee sinne.
Lainaus käyttäjältä: Stige - 05 toukokuu, 2026, 18:35Torstaina voitto ja lauantailta #2 sija, ihan jees, tänään kerkesin vasta kotia takasin :o
Jospa vajaa 2vk päästä uusiks ajelee sinne.
Sehän meni mallikkaasti. 8) :mosh:
Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 05 toukokuu, 2026, 21:09Sehän meni mallikkaasti. 8) :mosh:
Kaks vuotta hävitty vaan ni välillä ees voi yrittää voittaa :smashhead:
Lainaus käyttäjältä: Stige - 07 toukokuu, 2026, 08:02Kaks vuotta hävitty vaan ni välillä ees voi yrittää voittaa :smashhead:
Anna acadianille enemmän köttbullar, ni sit ei oo ku julistaa :hiphopcar:
Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 10 toukokuu, 2026, 09:56Anna acadianille enemmän köttbullar, ni sit ei oo ku julistaa :hiphopcar:
Koko perhe meinas mukaan ängetä ensviikon reissulle, saa vedellä götbullareita iha koko rahalla :rotfl: