KELLARI

Tori => Myydään => Aiheen aloitti: signet - 02 toukokuu, 2026, 11:29

Otsikko: Raktoripurkaamo Ketosen tyhjennysmyynti Utissa
Kirjoitti: signet - 02 toukokuu, 2026, 11:29
Ovet auki:
9.5
16.5
30.5
6.6
Viime kesänä ulkoalueet on tyhjennetty,sisällä on vielä runsaasti osia/kokonaisia raktoreita.
Olen vain viestinviejä,en liity asiaan millään lailla.Ajattelin vaan laittaa tänne,kun perikunta ei oikein missään ilmoittele ja mullekin tuli vaan vatsapilla kaverilta nää päivämäärät.
Otsikko: Vs: Raktoripurkaamo Ketosen tyhjennysmyynti Utissa
Kirjoitti: rb - 02 toukokuu, 2026, 19:59
Tässä kylällä on näitä, joille vanha Valmetti on suunnilleen pyhä asia, joten täytyy vinkata..
Otsikko: Vs: Raktoripurkaamo Ketosen tyhjennysmyynti Utissa
Kirjoitti: Nikuzai - 05 toukokuu, 2026, 20:35
Onkohan siellä volvo 400 busterin ehjää nostolaitetta olemassa ja lie miten kallis josson

414 intikkaan tartteis startin jos mekaaninen niin käyttövipu mukaan ja

fordson super majoriin nostolaitteen

Onkohan missään kuvia mitä siellä vielä on


Joo tiiän ettei palstalaisiin liity, vaan jos joku käy siellä


Lainaus käyttäjältä: signet - 02 toukokuu, 2026, 11:29Ovet auki:
9.5
16.5
30.5
6.6
Viime kesänä ulkoalueet on tyhjennetty,sisällä on vielä runsaasti osia/kokonaisia raktoreita.
Olen vain viestinviejä,en liity asiaan millään lailla.Ajattelin vaan laittaa tänne,kun perikunta ei oikein missään ilmoittele ja mullekin tuli vaan vatsapilla kaverilta nää päivämäärät.


Toivottavasti te saatte lopputyhjennyksen toimeksiannon
Otsikko: Vs: Raktoripurkaamo Ketosen tyhjennysmyynti Utissa
Kirjoitti: signet - 05 toukokuu, 2026, 22:30
Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 05 toukokuu, 2026, 20:35Toivottavasti te saatte lopputyhjennyksen toimeksiannon
Never.
On niin Kuusakoski-uskovaisia tää perikunta.Vanha isäntä ajo romut kk:lle aina ja varmaan testamentissakin määräsi mihin romut pitää toimittaa,
Otsikko: Vs: Raktoripurkaamo Ketosen tyhjennysmyynti Utissa
Kirjoitti: signet - 05 toukokuu, 2026, 22:59
Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 05 toukokuu, 2026, 20:35Onkohan missään kuvia mitä siellä vielä on


En ole nähnyt,muualla kuin joskus 100v.sitten mopilistissa...
Eli jos joku siellä kävis ja laittais vähän kuvia näkyviin onko siellä mitään.
Otsikko: Vs: Raktoripurkaamo Ketosen tyhjennysmyynti Utissa
Kirjoitti: Nikuzai - 05 toukokuu, 2026, 23:37
Lainaus käyttäjältä: signet - 05 toukokuu, 2026, 22:30Never.
On niin Kuusakoski-uskovaisia tää perikunta.Vanha isäntä ajo romut kk:lle aina ja varmaan testamentissakin määräsi mihin romut pitää toimittaa,

Ois vaan tainnu saada vähän jatkoa osien myynnille ja vähän paremmin lie esille mitä ois voinu myydä.

Ja vanhat traktorin raadot taitaa olla hyvää rautaa koko painostaan eikä vaan moottoreista
Otsikko: Vs: Raktoripurkaamo Ketosen tyhjennysmyynti Utissa
Kirjoitti: signet - 05 toukokuu, 2026, 23:45
Moni sanoi viime kesänä,että ei kuullut tyhjennyksestä ajoissa,kun ei juuri missään ilmoiteltu.
Sitten kuulin senkin,että pitivät kovaa hintatasoa, ja kalusto meni paaliin.Ja ilmeisesti sisätiloissa olevaa tavaraa ei viime kesänä myyty.
Otsikko: Vs: Raktoripurkaamo Ketosen tyhjennysmyynti Utissa
Kirjoitti: 1320 - 06 toukokuu, 2026, 06:48
Viimekesänä tuli siellä sisätiloissa kuolattua, kun osittain hautautuneena tavaroiden alle oli Jeep FC. 8)  Toivottavasti joku kävisi ainakin sen pelastamassa.

Tuossa havainnekuva netistä lainattuna...
(https://www.oldcarsweekly.com/uploads/MTk5Mjg2MzE4NTIwNDEyMTEw/img_5571.jpg?format=auto&optimize=high&width=1920)
Otsikko: Vs: Raktoripurkaamo Ketosen tyhjennysmyynti Utissa
Kirjoitti: Nikuzai - 06 toukokuu, 2026, 13:50
Lainaus käyttäjältä: 1320 - 06 toukokuu, 2026, 06:48Viimekesänä tuli siellä sisätiloissa kuolattua, kun osittain hautautuneena tavaroiden alle oli Jeep FC. 8)  Toivottavasti joku kävisi ainakin sen pelastamassa.

Tuossa havainnekuva netistä lainattuna...
(https://www.oldcarsweekly.com/uploads/MTk5Mjg2MzE4NTIwNDEyMTEw/img_5571.jpg?format=auto&optimize=high&width=1920)

Se perinteinen 15'000€ tai -50€ paalaukseen
Otsikko: Vs: Raktoripurkaamo Ketosen tyhjennysmyynti Utissa
Kirjoitti: rb - 07 toukokuu, 2026, 15:47
Lainaus käyttäjältä: signet - 05 toukokuu, 2026, 23:45Sitten kuulin senkin,että pitivät kovaa hintatasoa, ja kalusto meni paaliin
On nää jumalauta.  :o
Jonkun yksityisen vielä ymmärtää, että sillä laitteella on suunnaton tunnearvo, mut tämmöisessä tapauksessa kun hommaa on ihan ammatikseen tehty, niin myynnin sijasta paaliin kuulostaa kyllä todella erikoiselta ratkaisulta noin bisneksen kannalta.
Otsikko: Vs: Raktoripurkaamo Ketosen tyhjennysmyynti Utissa
Kirjoitti: Gary Grand - 08 toukokuu, 2026, 11:21
Lainaus käyttäjältä: rb - 07 toukokuu, 2026, 15:47On nää jumalauta.  :o
Jonkun yksityisen vielä ymmärtää, että sillä laitteella on suunnaton tunnearvo, mut tämmöisessä tapauksessa kun hommaa on ihan ammatikseen tehty, niin myynnin sijasta paaliin kuulostaa kyllä todella erikoiselta ratkaisulta noin bisneksen kannalta.
Ei ne tee enää pisnestä.. Tyhjentävät paikkaa, eikä ainakaan kenenkään muun toiminnanharjoittajan passaa hyötyä.
Otsikko: Vs: Raktoripurkaamo Ketosen tyhjennysmyynti Utissa
Kirjoitti: Nikuzai - 08 toukokuu, 2026, 22:02
Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 08 toukokuu, 2026, 11:21Ei ne tee enää pisnestä.. Tyhjentävät paikkaa, eikä ainakaan kenenkään muun toiminnanharjoittajan passaa hyötyä.

Käytiin jätteen vastaanotto paikalla ja ihan ihme tavaraa ihmiset heittää pois ettei kukaan muu vaan vahingossakaan voi saada siitä hyötyä

Puolet varmaan sellaista et toriin tai faceen ilmoistus annetaan ja ne katoais päivässä

Joku kävi paiskaamassa puhtaan ehjän näköisen nojatuolin ja sen perään jalallisen keinutuolin huonekaluihin.
Otsikko: Vs: Raktoripurkaamo Ketosen tyhjennysmyynti Utissa
Kirjoitti: Kyrpov - 08 toukokuu, 2026, 22:39
Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 08 toukokuu, 2026, 11:21Ei ne tee enää pisnestä.. Tyhjentävät paikkaa, eikä ainakaan kenenkään muun toiminnanharjoittajan passaa hyötyä.
no sillon ei pitäs ilmotella vaan vaivihkaa kaikki paaliin. Luulis silti rahan kelpaavan.
Otsikko: Vs: Raktoripurkaamo Ketosen tyhjennysmyynti Utissa
Kirjoitti: sämpy - 09 toukokuu, 2026, 05:37
Lopen purkaamo kun lopetti 15+ vuotta sitten niin joku "kaveri" siinä hinnoitteluapuna. Fiat 124sen ovet 50€/kpl, vähän enempi kuin kilohinta jonne päätyivät..
Otsikko: Vs: Raktoripurkaamo Ketosen tyhjennysmyynti Utissa
Kirjoitti: Nikuzai - 10 toukokuu, 2026, 12:36
Lainaus käyttäjältä: sämpy - 09 toukokuu, 2026, 05:37Lopen purkaamo kun lopetti 15+ vuotta sitten niin joku "kaveri" siinä hinnoitteluapuna. Fiat 124sen ovet 50€/kpl, vähän enempi kuin kilohinta jonne päätyivät..


Se pitäis olla kuten jenkeissä, kaikki mitä jaksat kantaa portista ulos 50€

Ja loput kilo hinnalla vaikka romu/kg x2.

Vaakan vuokra ei hirveitä maksa ja vaakaukselle vois laittaa vaikka 1€ per punnitus
Otsikko: Vs: Raktoripurkaamo Ketosen tyhjennysmyynti Utissa
Kirjoitti: LPR - 02 kesäkuu, 2026, 02:42
Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 08 toukokuu, 2026, 22:02Käytiin jätteen vastaanotto paikalla ja ihan ihme tavaraa ihmiset heittää pois ettei kukaan muu vaan vahingossakaan voi saada siitä hyötyä

Puolet varmaan sellaista et toriin tai faceen ilmoistus annetaan ja ne katoais päivässä

Joku kävi paiskaamassa puhtaan ehjän näköisen nojatuolin ja sen perään jalallisen keinutuolin huonekaluihin.
Jotain on yritetty antaa facen roskalava ryhmässä. Ilmaiseksi ei kelpaa, vaan pitää kotiin tuoda. Ja jälkikäteen nillitetään, että on jotain vikaa tai kulunut. Kaikki mitä ei viitsi yrittää rahalla myydä, lähtee multa romulavalle nykyään. Enkä mitään viitsi yrittöö edes kympällä-parilla myydä, koska sama nillitys. Lahjoitettavankin pitää olla priimaa uuden veroista tavaraa.
Otsikko: Vs: Raktoripurkaamo Ketosen tyhjennysmyynti Utissa
Kirjoitti: Jussi - 02 kesäkuu, 2026, 04:17
Lainaus käyttäjältä: LPR - 02 kesäkuu, 2026, 02:42Jotain on yritetty antaa facen roskalava ryhmässä. Ilmaiseksi ei kelpaa, vaan pitää kotiin tuoda. Ja jälkikäteen nillitetään, että on jotain vikaa tai kulunut. Kaikki mitä ei viitsi yrittää rahalla myydä, lähtee multa romulavalle nykyään. Enkä mitään viitsi yrittöö edes kympällä-parilla myydä, koska sama nillitys. Lahjoitettavankin pitää olla priimaa uuden veroista tavaraa.
Ei mulla nyt ihan noin huonoja kokemuksia ole. Tosin annettavan tasoset lähtee kyllä aika äkkiä ilmoituksen jälkeen pihalle romukasaan.
Otsikko: Vs: Raktoripurkaamo Ketosen tyhjennysmyynti Utissa
Kirjoitti: Nikuzai - 02 kesäkuu, 2026, 08:11
Lainaus käyttäjältä: LPR - 02 kesäkuu, 2026, 02:42Jotain on yritetty antaa facen roskalava ryhmässä. Ilmaiseksi ei kelpaa, vaan pitää kotiin tuoda. Ja jälkikäteen nillitetään, että on jotain vikaa tai kulunut. Kaikki mitä ei viitsi yrittää rahalla myydä, lähtee multa romulavalle nykyään. Enkä mitään viitsi yrittöö edes kympällä-parilla myydä, koska sama nillitys. Lahjoitettavankin pitää olla priimaa uuden veroista tavaraa.

Mä oon melkovarma et siinä vaiheessa ku lava tulee tyhjänä tallille joku herää siihen lumilinkoon

Ny ois vielä hetken mahdollisuus pelastaa 3hp clinton jossa puristukset tuntu olevan.
Näyttäis aika täydelliseltä, voi olla et kärki putsi ja uudella bensalla tulille

Tai sitten maalia pintaan ja kärryn nurkkaan rompepäiville koristeeksi