Ovet auki:
9.5
16.5
30.5
6.6
Viime kesänä ulkoalueet on tyhjennetty,sisällä on vielä runsaasti osia/kokonaisia raktoreita.
Olen vain viestinviejä,en liity asiaan millään lailla.Ajattelin vaan laittaa tänne,kun perikunta ei oikein missään ilmoittele ja mullekin tuli vaan vatsapilla kaverilta nää päivämäärät.
Tässä kylällä on näitä, joille vanha Valmetti on suunnilleen pyhä asia, joten täytyy vinkata..
Onkohan siellä volvo 400 busterin ehjää nostolaitetta olemassa ja lie miten kallis josson
414 intikkaan tartteis startin jos mekaaninen niin käyttövipu mukaan ja
fordson super majoriin nostolaitteen
Onkohan missään kuvia mitä siellä vielä on
Joo tiiän ettei palstalaisiin liity, vaan jos joku käy siellä
Lainaus käyttäjältä: signet - 02 toukokuu, 2026, 11:29Ovet auki:
9.5
16.5
30.5
6.6
Viime kesänä ulkoalueet on tyhjennetty,sisällä on vielä runsaasti osia/kokonaisia raktoreita.
Olen vain viestinviejä,en liity asiaan millään lailla.Ajattelin vaan laittaa tänne,kun perikunta ei oikein missään ilmoittele ja mullekin tuli vaan vatsapilla kaverilta nää päivämäärät.
Toivottavasti te saatte lopputyhjennyksen toimeksiannon
Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 05 toukokuu, 2026, 20:35Toivottavasti te saatte lopputyhjennyksen toimeksiannon
Never.
On niin Kuusakoski-uskovaisia tää perikunta.Vanha isäntä ajo romut kk:lle aina ja varmaan testamentissakin määräsi mihin romut pitää toimittaa,
Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 05 toukokuu, 2026, 20:35Onkohan missään kuvia mitä siellä vielä on
En ole nähnyt,muualla kuin joskus 100v.sitten mopilistissa...
Eli jos joku siellä kävis ja laittais vähän kuvia näkyviin onko siellä mitään.
Lainaus käyttäjältä: signet - 05 toukokuu, 2026, 22:30Never.
On niin Kuusakoski-uskovaisia tää perikunta.Vanha isäntä ajo romut kk:lle aina ja varmaan testamentissakin määräsi mihin romut pitää toimittaa,
Ois vaan tainnu saada vähän jatkoa osien myynnille ja vähän paremmin lie esille mitä ois voinu myydä.
Ja vanhat traktorin raadot taitaa olla hyvää rautaa koko painostaan eikä vaan moottoreista
Moni sanoi viime kesänä,että ei kuullut tyhjennyksestä ajoissa,kun ei juuri missään ilmoiteltu.
Sitten kuulin senkin,että pitivät kovaa hintatasoa, ja kalusto meni paaliin.Ja ilmeisesti sisätiloissa olevaa tavaraa ei viime kesänä myyty.
Viimekesänä tuli siellä sisätiloissa kuolattua, kun osittain hautautuneena tavaroiden alle oli Jeep FC. 8) Toivottavasti joku kävisi ainakin sen pelastamassa.
Tuossa havainnekuva netistä lainattuna...
(https://www.oldcarsweekly.com/uploads/MTk5Mjg2MzE4NTIwNDEyMTEw/img_5571.jpg?format=auto&optimize=high&width=1920)
Lainaus käyttäjältä: 1320 - 06 toukokuu, 2026, 06:48Viimekesänä tuli siellä sisätiloissa kuolattua, kun osittain hautautuneena tavaroiden alle oli Jeep FC. 8) Toivottavasti joku kävisi ainakin sen pelastamassa.
Tuossa havainnekuva netistä lainattuna...
(https://www.oldcarsweekly.com/uploads/MTk5Mjg2MzE4NTIwNDEyMTEw/img_5571.jpg?format=auto&optimize=high&width=1920)
Se perinteinen 15'000€ tai -50€ paalaukseen
Lainaus käyttäjältä: signet - 05 toukokuu, 2026, 23:45Sitten kuulin senkin,että pitivät kovaa hintatasoa, ja kalusto meni paaliin
On nää jumalauta. :o
Jonkun yksityisen vielä ymmärtää, että sillä laitteella on suunnaton tunnearvo, mut tämmöisessä tapauksessa kun hommaa on ihan ammatikseen tehty, niin myynnin sijasta paaliin kuulostaa kyllä todella erikoiselta ratkaisulta noin bisneksen kannalta.
Lainaus käyttäjältä: rb - 07 toukokuu, 2026, 15:47On nää jumalauta. :o
Jonkun yksityisen vielä ymmärtää, että sillä laitteella on suunnaton tunnearvo, mut tämmöisessä tapauksessa kun hommaa on ihan ammatikseen tehty, niin myynnin sijasta paaliin kuulostaa kyllä todella erikoiselta ratkaisulta noin bisneksen kannalta.
Ei ne tee enää pisnestä.. Tyhjentävät paikkaa, eikä ainakaan kenenkään muun toiminnanharjoittajan passaa hyötyä.
Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 08 toukokuu, 2026, 11:21Ei ne tee enää pisnestä.. Tyhjentävät paikkaa, eikä ainakaan kenenkään muun toiminnanharjoittajan passaa hyötyä.
Käytiin jätteen vastaanotto paikalla ja ihan ihme tavaraa ihmiset heittää pois ettei kukaan muu vaan vahingossakaan voi saada siitä hyötyä
Puolet varmaan sellaista et toriin tai faceen ilmoistus annetaan ja ne katoais päivässä
Joku kävi paiskaamassa puhtaan ehjän näköisen nojatuolin ja sen perään jalallisen keinutuolin huonekaluihin.
Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 08 toukokuu, 2026, 11:21Ei ne tee enää pisnestä.. Tyhjentävät paikkaa, eikä ainakaan kenenkään muun toiminnanharjoittajan passaa hyötyä.
no sillon ei pitäs ilmotella vaan vaivihkaa kaikki paaliin. Luulis silti rahan kelpaavan.
Lopen purkaamo kun lopetti 15+ vuotta sitten niin joku "kaveri" siinä hinnoitteluapuna. Fiat 124sen ovet 50€/kpl, vähän enempi kuin kilohinta jonne päätyivät..
Lainaus käyttäjältä: sämpy - 09 toukokuu, 2026, 05:37Lopen purkaamo kun lopetti 15+ vuotta sitten niin joku "kaveri" siinä hinnoitteluapuna. Fiat 124sen ovet 50€/kpl, vähän enempi kuin kilohinta jonne päätyivät..
Se pitäis olla kuten jenkeissä, kaikki mitä jaksat kantaa portista ulos 50€
Ja loput kilo hinnalla vaikka romu/kg x2.
Vaakan vuokra ei hirveitä maksa ja vaakaukselle vois laittaa vaikka 1€ per punnitus
Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 08 toukokuu, 2026, 22:02Käytiin jätteen vastaanotto paikalla ja ihan ihme tavaraa ihmiset heittää pois ettei kukaan muu vaan vahingossakaan voi saada siitä hyötyä
Puolet varmaan sellaista et toriin tai faceen ilmoistus annetaan ja ne katoais päivässä
Joku kävi paiskaamassa puhtaan ehjän näköisen nojatuolin ja sen perään jalallisen keinutuolin huonekaluihin.
Jotain on yritetty antaa facen roskalava ryhmässä. Ilmaiseksi ei kelpaa, vaan pitää kotiin tuoda. Ja jälkikäteen nillitetään, että on jotain vikaa tai kulunut. Kaikki mitä ei viitsi yrittää rahalla myydä, lähtee multa romulavalle nykyään. Enkä mitään viitsi yrittöö edes kympällä-parilla myydä, koska sama nillitys. Lahjoitettavankin pitää olla priimaa uuden veroista tavaraa.
Lainaus käyttäjältä: LPR - 02 kesäkuu, 2026, 02:42Jotain on yritetty antaa facen roskalava ryhmässä. Ilmaiseksi ei kelpaa, vaan pitää kotiin tuoda. Ja jälkikäteen nillitetään, että on jotain vikaa tai kulunut. Kaikki mitä ei viitsi yrittää rahalla myydä, lähtee multa romulavalle nykyään. Enkä mitään viitsi yrittöö edes kympällä-parilla myydä, koska sama nillitys. Lahjoitettavankin pitää olla priimaa uuden veroista tavaraa.
Ei mulla nyt ihan noin huonoja kokemuksia ole. Tosin annettavan tasoset lähtee kyllä aika äkkiä ilmoituksen jälkeen pihalle romukasaan.
Lainaus käyttäjältä: LPR - 02 kesäkuu, 2026, 02:42Jotain on yritetty antaa facen roskalava ryhmässä. Ilmaiseksi ei kelpaa, vaan pitää kotiin tuoda. Ja jälkikäteen nillitetään, että on jotain vikaa tai kulunut. Kaikki mitä ei viitsi yrittää rahalla myydä, lähtee multa romulavalle nykyään. Enkä mitään viitsi yrittöö edes kympällä-parilla myydä, koska sama nillitys. Lahjoitettavankin pitää olla priimaa uuden veroista tavaraa.
Mä oon melkovarma et siinä vaiheessa ku lava tulee tyhjänä tallille joku herää siihen lumilinkoon
Ny ois vielä hetken mahdollisuus pelastaa 3hp clinton jossa puristukset tuntu olevan.
Näyttäis aika täydelliseltä, voi olla et kärki putsi ja uudella bensalla tulille
Tai sitten maalia pintaan ja kärryn nurkkaan rompepäiville koristeeksi