KELLARI

Tekniikkakeskustelu => Autosähkö => Aiheen aloitti: sämpy - 22 kesäkuu, 2026, 05:29

Otsikko: soittimen LCD näyttö
Kirjoitti: sämpy - 22 kesäkuu, 2026, 05:29
-00 vuoden Fiiatissa orkkisradion LCD paneelissa "palaa" puolet "viivoista" vain hyvin himmeästi, osa toimii normaalisti. Lie joku tyyppivika ja helpointa varmaan ettiä jostain toinen radio jos löytyy parempi, mutta onkohan tuo mikään korjattava vika kuten juotosmurtuma vai paneeli lopullisesti rikki.
Otsikko: Vs: soittimen LCD näyttö
Kirjoitti: Jussi - 22 kesäkuu, 2026, 13:07
Näytöissä aika harvakseltaan on juotoksia, puristus ja liimaliitoksia enemmän. On aika tapauskohtaista saako sille mitään tehtyä. Usein ei saa.
Otsikko: Vs: soittimen LCD näyttö
Kirjoitti: Markok - 22 kesäkuu, 2026, 21:00
Astra g radio/info näyttöön saa uutta lcd levyä aliexpress esim. Mutta itseltä jäisi vaihtamatta kun yhden sellaisen tutkin, toki se oli hapettunut piloille muutenkin.