Ilmatyynyt, hydrokopterit ja muut kummalliset kulkineet

Aloittaja Nikuzai, 15 elokuu, 2024, 23:12

« edellinen - seuraava »

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 16 elokuu, 2024, 00:45Joskus itekkin kelkkaillu sulasta yli, puhdas sula menee vielä kevyesti, mutta sellainen sohjoontunu pakkautuu telansisälle ja melko nopeesti loppuu vauhti ja voima kelkasta.


Se kyllä ottaa tehot aika hyvin.
Joskus kun meillä oli kelkka, käytiin LowCrown kanssa jäällä ajamassa.
No vettähän oli noussut jäälle ja sinkki tiukalla kyllä tultiin yli, sitä oli varmaan 100m ja sitten kun hölläsi siihen kovalle jäälle niin variaattorin hihna silppuuntui.

Onneksi hetken päästä tuli toinen kelkkailija, jolla oli varahihna ja se myös sopi paikalleen, saatiin kelkka ajettua kotiin.
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Nikuzai

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 16 elokuu, 2024, 13:36Se kyllä ottaa tehot aika hyvin.
Joskus kun meillä oli kelkka, käytiin LowCrown kanssa jäällä ajamassa.
No vettähän oli noussut jäälle ja sinkki tiukalla kyllä tultiin yli, sitä oli varmaan 100m ja sitten kun hölläsi siihen kovalle jäälle niin variaattorin hihna silppuuntui.

Onneksi hetken päästä tuli toinen kelkkailija, jolla oli varahihna ja se myös sopi paikalleen, saatiin kelkka ajettua kotiin.


Noissa tilanteissa saa olla jo taitoa selvitymiseen, siihen sulaan huokastessa ku kastelee ajokamppeet ja kelkka sammahtaa, niin voi 20 pakkasessa tulla äitiä ikävä melko nopeesti

Toinen on ku upottaa kelkan sulaojaan pitkittäin, onneksi tuttu onnistu hyppäämään kelkan päältä ettei kastunu
Köysillä nostetiin kelkka ojasta ja hinaamalla kärrylle.
Koneen kuivattelun jälkeen lähti taas käyntiin

Silleen toi oja on parempi vaihtoehto kun siinä yleensä puustoa sen verran et saa tulet tehtyä