'64 & '65 Nostalgia-Valiantit & '79 Olds Delta 88

Aloittaja FuryIII 71, 22 elokuu, 2021, 18:20

« edellinen - seuraava »

FuryIII 71

Mulla oli valmis kaasariturbo-slantti, mutta 2017 ku duunit loppui silloisessa työpaikassa, ni oli pakko realisoida romuja eteenpäin, mukaanlukien se turbo-slantti. Ne kun oli siellä duunissa säilössä ja mulla ei ollu mahiksia (=tilaa) ottaa niitä omiin nurkkiin...
1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

slant sickness

Kiinanturbo kustantaa satasen... pakosarjan pystyy hitsaamaan alkuperäisestä... ehkä pitäis olla joku muu kuin slantin oma kaasari jos laittaa blow thru systeemin.
Tenu-Dart, bioetanolikäyttöinen vanha auto.

FuryIII 71

Mä ostin sen koneen valmiina silloin. Ja siinä oli slantin oma kaasari modattuna, en tosin enää muista mitä sille oli tehty. Niijoo, olihan mulla ne pelkät turbohilppeetkin, mutta ne tuli myytyä 3v. sitte, ku totesin 10v. jälkeen että tuskin ne mun toimesta tulee ikinä päätymään käyttöön.

Voishan tuollainen budjettiturbo-slantti olla kiva, pihalla tai parkkiksella vaan vähän kehno alkaa tekemään...
1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

LPR

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 16 marraskuu, 2024, 16:59Siinä ny sisustastakin parit kuvat:











Oli nää vissiin jossain jo aiemminkin, mutta kertaus jne...  ;D
Puhkomaton kojelauta ja orkkis radion peitelevy.  :+1:
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

palontie

Kontti täyteen bassoa ja vahvaria,led lisäpitkiä katolle ja keulaan,led valot,alustaan valot,50 sarjan isot renkaat upeilla vanteilla,A-pilariin mittareita täyteen..
Eniten vituttaa kaikki.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 18 marraskuu, 2024, 04:47Kontti täyteen bassoa ja vahvaria,led lisäpitkiä katolle ja keulaan,led valot,alustaan valot,50 sarjan isot renkaat upeilla vanteilla,A-pilariin mittareita täyteen..
Kävit sienessä?
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

slant sickness

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 17 marraskuu, 2024, 22:45Mä ostin sen koneen valmiina silloin. Ja siinä oli slantin oma kaasari modattuna, en tosin enää muista mitä sille oli tehty. Niijoo, olihan mulla ne pelkät turbohilppeetkin, mutta ne tuli myytyä 3v. sitte, ku totesin 10v. jälkeen että tuskin ne mun toimesta tulee ikinä päätymään käyttöön.

Voishan tuollainen budjettiturbo-slantti olla kiva, pihalla tai parkkiksella vaan vähän kehno alkaa tekemään...
Ja koko ajan tiesit, että punaista Valianttia tulee tuplana. HÖH!

(Joku liiteri sun on noille hankittava. Pihalla ne patinoituvat turhan nopeasti.)

Tosiasiassahan toi -64 olisi pidettävä just noin. Jossei mene museoon, niin jopa nuo matkalla tulleet päivitykset sopii siihen. Kuusneljä on se vuosi kun Berner aloitti jenkkiautottamaan suomea. 170+manual 2D maksoi 12990 markkaa, jolla rahalla vissiin sai valita joko Volgan tai Valiantin tai kaksi kuplavolkkaria. Aika moni otti Valiantin. Tuo on aikakapseli!
Tenu-Dart, bioetanolikäyttöinen vanha auto.

slant sickness

Lainaus käyttäjältä: palontie - 18 marraskuu, 2024, 04:47Kontti täyteen bassoa ja vahvaria,led lisäpitkiä katolle ja keulaan,led valot,alustaan valot,50 sarjan isot renkaat upeilla vanteilla,A-pilariin mittareita täyteen..
Aivan!

Kuvassa mallisuoritus. Hytin puolelle ei näy yhtään kaiutinta, mutta ääni niistä kyllä kuuluu. 6x9:t ikkunalautaan ja väliseinään pari subbarielementtiä, joille aktiivinen kaistan päästö ja oma vahvistimensa. Ei kumise bassot vokalistin äänessä, mut bassorumpu kyllä tuntuu. Just sain viimeistellyksi. Sit vaan "radio delete" levy pois ja joku retronännimankka siihen paikkaan.



Tenu-Dart, bioetanolikäyttöinen vanha auto.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: slant sickness - 18 marraskuu, 2024, 08:20Ja koko ajan tiesit, että punaista Valianttia tulee tuplana. HÖH!

(Joku liiteri sun on noille hankittava. Pihalla ne patinoituvat turhan nopeasti.)

Tosiasiassahan toi -64 olisi pidettävä just noin. Jossei mene museoon, niin jopa nuo matkalla tulleet päivitykset sopii siihen. Kuusneljä on se vuosi kun Berner aloitti jenkkiautottamaan suomea. 170+manual 2D maksoi 12990 markkaa, jolla rahalla vissiin sai valita joko Volgan tai Valiantin tai kaksi kuplavolkkaria. Aika moni otti Valiantin. Tuo on aikakapseli!

No enpä ollu silloin asiasta ollenkaan varma, olin melko varma että tuosta ois saanu tapella perikunnan kanssa...  ::)

Ja tuo saa jatkossakin viettää talvet tuolla samalla vintillä, juuri siitä syystä ettei patinoituis, kuten kuusvitoselle on vähän päässy käymään.

Ja kuten jo useamman kerran todennu, ni kyllä tuo pysyy tuollaisena.
1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Visa

Lainaus käyttäjältä: Vaniukko - 17 marraskuu, 2024, 19:19mikä kaheksanhepan laatikko?
Offtopicia, mutta parasta mitä tällä hetkellä on saatavilla kustannustehokkaasti. Eli 8hp70 jostain bemun, jagen tai dodgen perästä. Tai jos oikein hurjaksi heittäytyy eikä tuo riitä, niin 8hp90 sitte  ^-^