65 galaxi

Aloittaja Esaa, 02 marraskuu, 2022, 19:52

« edellinen - seuraava »

Esaa

Sisätiloihin uusi matto vanhan sinisen messumaton tilalle,
Sisäosat maalailin samalla sävyllä mutta mattana

Esaa

Sisätilat ja auton muutenkin sain nippuun alkoi ahdistamaan.
Vaihdoin alkuperäisen 1piirisen pääsylinterin tilalle nos 2piirisen pääsylinterin jarrut ilmaantuivat kohtuudella ja pitivät kun auto ei käynyt, käynnistyksen jälkeen edessä ei ollut enään jarruja tätä muutaman kerran ihmeteltyä huomasin nestettä tehostimessa >:(
no hyllystä löytyi avossa ollut uutena mulle tullut pääsylinteri se paikoilleen ja taas sama
nesteet karkaavat tehostimeen. Lopulta laitoin vanhan 1piirisen ja jarrut löytyivät ^-^ .
Syksy painoi jo päälle ja leima-aika varattuna pientä koeajoa ja voi perse pakoputkista alkoi käydessä valua vettä ja käynnistäessä vähän potki takaisin ja nesteet hävisivät jäähdyttimestä.
Hanskat naulaan ja masentuneena miettimään vaihtoehtoja kun jo ajokausi alkoi olla ohi ja 5 vuoden aikaraja alkoi painaa päälle. Fasessa osui silmään 302 alukansilla ja c6 laatikolla siitä se idea sitten lähti. 302nen solahti paikoileen 351c korvilla, koneen mukana tuli mustangin peltisarjat jotka eivät ihan pienellä sinne mahtuneetkaan.

Wilburi

Ai saatana ku komiaa :+1:

Jospa pääsis tota omaaki 65 tekemään vaikka tohon työn tasoo  en edes viiti alkaa kokeilee tekee.

Jos ylimääräsiä pelti osia yms jää ni saa tarjota.
Vtu tää hymyily sattuu

Esaa

No niin kevään aikana käytin turbiinin th maticissa muokkauksessa ja vaihdoin edelbrokin kaasuttimen holleyn vastaavaan senjälkeen käytiin toukokuussa pro streetin osaavissa käsissä säädöissa, näiden toimenpiteiden jälkeen ajelut onnistuivat sammumatta. kilometrejä ei montaa tuhatta kuitenkaan tullut omien selkävaivojen takia. laittelen  kuvia kun saan siirrettyä ne konelle

Esaa

Rattihan myös siistittiin kevään aikana! ensimmäiset käynnistykset keväällä eivät menneet aivan putkeen tai nimenomaan putkeen ja tämä johtui ainoastaan virran puutteesta uusi akku ja ei paukutellut enään