Jarrunesteletku

Aloittaja sämpy, 30 tammikuu, 2024, 17:58

« edellinen - seuraava »

sössö

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 01 helmikuu, 2024, 03:39Kyllä se oli ysäriä, kun toi paskojen letkujen ongelma alko. Sillon alko tuleen niitä vuoden kestäviä bensaletkuja. Eikä ne kestäny dieseliäkään. No ei kai, kun eivät edes ilmaa. Kun päältäpäin alottivat paskiintumisen.

aina on tää ryhmä karpovit, mitkä kertoo että 10 vuotta sitten oli bensat parempaa, letkut parempaa ja sillon ei jeepitkään ruostuneet. Nyt ei bensa säily kuukautta kauempaa ja tälleen.

Itellä ainoo ongelmaletku oli sellanen kangaspunospäälysteinen. Äitin farkussa on hiilikannulta tuleva aika kummallisesti kovettunu letku, mutta sen on taitanu ulkopäin kovettaa pakosarjan lämpö.

sämpy

Gatesin letkuissa kangaspäällysteinen ei kestänyt kuin pari vuotta mutta kerrosletkut on kestäneet. Vaan tuli yks Volvo purkuun jossa oli Bilhelveten monikerrosletkua, tarrakin vielä siinä letkussa ja ihan paskana..
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 01 helmikuu, 2024, 05:26aina on tää ryhmä karpovit, mitkä kertoo että 10 vuotta sitten oli bensat parempaa, letkut parempaa ja sillon ei jeepitkään ruostuneet. Nyt ei bensa säily kuukautta kauempaa ja tälleen.

Itellä ainoo ongelmaletku oli sellanen kangaspunospäälysteinen. Äitin farkussa on hiilikannulta tuleva aika kummallisesti kovettunu letku, mutta sen on taitanu ulkopäin kovettaa pakosarjan lämpö.
Monesti vaan se 10v on liikaa kun puhutaan kestävyydestä. Monessa asiassa laatu huonontunut kun hakee tänäpänä kaupasta.

Sinä vain

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 01 helmikuu, 2024, 09:34Gatesin letkuissa kangaspäällysteinen ei kestänyt kuin pari vuotta mutta kerrosletkut on kestäneet. Vaan tuli yks Volvo purkuun jossa oli Bilhelveten monikerrosletkua, tarrakin vielä siinä letkussa ja ihan paskana..

Sen kangaspinnan tehtävät on sille vaan yksinkertaisesti liian vaativat..
Pitäisi toimia viiltosuojana ja hankaussuojana. Siis suojata kulumiselta itseään ja varsinaista letkua.
Tärkein tehtävä sillä on kuitenkin UV-valolta suojaaminen, mihin tuollainen harva punoskerros ei vaan yksinkertaisesti pysty kunnialla.
Polttoainetta, jne. kestävät nyky"kumi"materiaalit ei kestä UV-valoa käytännössä huonostikaan.

Mitenkään kumimateriaalien huonontumista ja polttoaineiden agressiivisuuden lisääntymistä huomioimatta.. ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Therealsamppa

Sisussa kytkimen sylinterin paineputki on pneumatiikkaputkea, vuodesta 1997 asti kestänyt
Elämää laakereiden varassa