TH350C

Aloittaja Toyopet, 28 toukokuu, 2023, 20:34

« edellinen - seuraava »

jusape

OT osittain ...
Siitäpä onkin jo muuten aikaa, kun oon viimeks TH350 askia ropannut .....
Mut niit on tullut tehtyä kymmeniä ja kymmeniä , myös DIY-modattuna manuaalikoneistoiseksi ....
Vanhaa kalustoa muutama kymmen tonnia .....

Camino79

Sen mitä tässä on kuulostellu ni alkaa olemaan noiden 3lovisten kysyntä aika heikkoa... rodihemmot niitä kuuleman mukaan kaipailee vielä ruottia myöden.

Mut kyllä näillä bensanhinnoilla jne aika moni vaihtaa mieluummin sen 7satkun sinne ni saa ylivaihteen  ???

Vaikka ei mulla oo kyllä vielä ikänään ollu yhtä mieleistä ja loogista askia kuin se yks 350toosa jonka aikanaan duunasin käppyrään kun 2satku rives..

Se teki kyllä just tasan sen mitä kaasupolkimella pyysit ja oli just niin napakka kuin käyttiksessä voi olla.

Sillä pääs jopa yllättymään kun 1-2 vaihto oli sen verran napakka että märällä asfaltilla silloisella lähes vakioykälläkin sai vielä perän irti  :))

Mutta sit alko toi polttoaineen hinta nousemaan siihen tahtiin että ensin leikin 2satkuilla aikani kunnes nyt on sit toi 7satku.
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Toyopet

Ylivaihdelootalla tuo 2.73:1 perä on turhan harva. Tiuhemmalla välityksellä siitä paremman hyödyn saisi.
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Mudracer

Väsäsin joskus muinoin lankun 307 rullakoneeseen Tbi pruutan. Se meni kyllä nöyrästi maantiellä loikkarilla ja vielä lukkokin päällä. Ei siinäkään ollu ku joku reilusti alle 3 välläri. Jos joskus vielä tulee joku pelkkä ruisinkireki alle niin 307 rullakone on ainoa vaihtoehto Ärmulkkuplootalla.
X