Gm 8.5 välitykset

Aloittaja LowCrow, 14 tammikuu, 2025, 20:46

« edellinen - seuraava »

LowCrow

Tuossa nyt aloin miettimään noita välityksiä, kun tuossa capricessa on 8.5 10bolt ja välitys 2.93, 3.08 tuossa alkujaan olisi pitänyt olla.

Kun yrittää lueskella niin sanotaan että tuota välitystä olisi vaan 8.2 perissä 68-70 ja sitten taas sämpylä sedaneissa, ota nyt sitten selvää mikä on totta ja mikä ei
Rs46 Crown, Rs41 Crown, Rs56 Crown x2, Ms53 Crown, Ln40 Hilux, Jzs160, Caprice stw, 38 plymouth

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: LowCrow - 14 tammikuu, 2025, 20:46Tuossa nyt aloin miettimään noita välityksiä, kun tuossa capricessa on 8.5 10bolt ja välitys 2.93, 3.08 tuossa alkujaan olisi pitänyt olla.

Kun yrittää lueskella niin sanotaan että tuota välitystä olisi vaan 8.2 perissä 68-70 ja sitten taas sämpylä sedaneissa, ota nyt sitten selvää mikä on totta ja mikä ei
Kyllä noita molempia on box Chevyyn asennettu..
Thanks for beeing my friend.
Questionable choice, but I appreciate it anyway.

LowCrow

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 14 tammikuu, 2025, 20:48Kyllä noita molempia on box Chevyyn asennettu..

Sitten minä oon lukenu vääriä sivuja
Rs46 Crown, Rs41 Crown, Rs56 Crown x2, Ms53 Crown, Ln40 Hilux, Jzs160, Caprice stw, 38 plymouth

Camino79

Juu, mulla kans 2.93 nyt alla ja on siitä pihanperällä märäntyvästä varaosaraadosta ja 110% varmuudella orggisvälitys ko autossa.
GM only 😉
+Pihatraktori :D

sössö

diesel custom cruiseriin  ja 88 ainakin tollasta on saanut.

Gary Grand

Äkkivilkaisulla esim. vuonna -82 oli tarjolla 2.41 2.73 ja 3.08
Vuosittain on vaihtelua, mutta ainakin -78-79 on ollut eri välityksiä kuin myöhemmissä, kun oli vielä TH350 käytössä.

GM Heritage center
Thanks for beeing my friend.
Questionable choice, but I appreciate it anyway.

Toyopet

Oikein kun nyt ajatuksella lukee tuolta gm heritage-sivulta tuon 1990 kirjasen, niin farkuissa vaihtoehdot on tosiaan 2.93 ja 3.23.
Sedanissa sitten 2.73 ja 3.08.
Lähtökohtaisesti.
Muitakin optioita on.
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

slant sickness

84 Custom Cruiserissa oli melko välttämättä kakkosella alkavat välitykset vakiona. Kun laitoimme siihen 455+400 yhdistelmän, niin alkuperäisperällä se meni vaivatta 160km/h loppunopeuksia kakkosvaihteella.

Kolmosella lähti katolta joku tuuliohjain jossakin maantien suoralla.
T-Dart, ahdistunut ja alkoholisoitunut autovanhus. 883/1200/turbo, sporttisempi Sportster.