Koko harrastuksen tulevaisuus hyvä?

Aloittaja redneck1, 27 kesäkuu, 2020, 15:19

« edellinen - seuraava »

redneck1

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 02 heinäkuu, 2020, 07:38Meinasitkos eläkeikään odotella sitä sitkua? Eihän tuosta tule lasta eikä paskaa jos eletään sitkuelämää siihen asti että kämppä viedään alta ja sit vasta havahdutaan (jos havahdutaan) siihen todellisuuteen jossa on oikeasti PAKKO tehdä niitä töitä  :o

Joolin ehdotus oli hyvä ja uskoisin että täysin vilpitön. Suurin osa täälläkin vilpittömästi yrittää hyvyyttään sua potkia perseelle mutta tällä hetkellä sun oma pää on siellä niin syvällä että susta tuntuu että sua potkitaankin päähän perseen sijasta...

Sä oot nyt "aikuinen" ihminen ja suosittelen ottamaan oikeasti nyt sen kopin elämästä, koska se tulee olemaan koko ajan vaan vaikeampaa mitä pidempään sä ylläpidät tota vanhempies luomaa kuplaa. Nyt sulla on vielä mahikset potkia ittes irti siitä noidankehästä ja alkaa elämään sitä omaa elämää.

Muutat poies kotoa ni kela ym. Helppaa kyllä vuokrissa jne. Ja sit tosiaan haet duuniin, on se sit mäkkärin luukulle tai vaikka siwan kassalle, se on sit kuitenkin sun omaa rahaa ja pääset jaloilles.
Turha kenenkään on mitään asiasta sanoa, kun ei monikaan tiedä koko totuutta.

Muoks. Kyllä mä tiedän että mitä teen ja mitä en tee.
En vastaa trollauksiin ja paska jauhaamiseen.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 02 heinäkuu, 2020, 07:41Turha kenenkään on mitään asiasta sanoa, kun ei monikaan tiedä koko totuutta.

Muoks. Kyllä mä tiedän että mitä teen ja mitä en tee.


No sit kannattaa varmaan myöskin lopettaa koko asiasta jauhaminen jos ei ole valmis avaamaan asioita. Muuten se menee niinkuin rb(?) Sen jo sanoikin niin huomiohuoraamiseen koko homma.

Ja ilmiselvästi sä ET tiedä mitä teet josset oo kerran saanu asioita etenemään vaan valitat edelleen elömän kurjuutta vielä vuodenkin(?) Jälkeen  :thinking:
GM only 😉
+Pihatraktori :D

Camino79

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 02 heinäkuu, 2020, 07:48^Asiat etenee omaa tahtiaan. Asioita ei voi nopeuttaa.

En edes aloittanut mitään nyt tässä ketjussa.


Mun pointtini olikin että kauanko sä sitä sitku-elämää meinasit elää?
GM only 😉
+Pihatraktori :D

sämpy

Mä oon kohta 50 ja "sitku on oma talli" -projekti alkaa vihdoin nytkähtämään eteenpäin.

Ehkä.

Nuorena aattelin että talolaina on maksettu kun oon 37 ja tuntui että onko siitä ekstrarahasta silloin kuinka iloa kun on niin vanha..

No tuli erot ja muut sotkut. Onneksi on edes vähän elänyt samalla, mutta taitaa olla kaikki kunnossa vasta kun täyttää sen 50. Sitten voi alkaa "elämään".

Vaan mikä on se vaihtoehto jos ei ole kultalusikka suussa syntynyt, eikä kotoota löydy välineitä tai tietoa siihen mitä haluaisi tehdä? Töitä painettu koko ikä mutta ei Suomessa työllä pysty ostamaan työtä jos ei ole kontakteja parhaisiin duuneihin.

Ite kun räpeltää ilman rahaa niin kaikki on puolinaista ja hidasta.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Gary Grand

"Harrastamaan" pääsin siinä vaiheessa kun otin eron. Sen jälkeen ei hirveesti rahaa ole ollu, mutta intoa sitäkin enemmän. :rotfl:  :smashhead:  :panic:

Nuorena oli intoa, mutta ei rahaa. :pullinghair:
-90-luvun alku ei ollu mulle ihan parasta aikaa töiden suhteen.. :o  :-[

Jos mulla työt jatkuu, niin harrastuksen tulevaisuus näyttää valoisalta. :hiphopcar:  :custombike:  :cheers:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

sämpy

Voi olla jotain yhteistä ajattelumallia meillä, jotka on tultu työelämään suoraan 90-luvun lamaan.

Tietää mitä on, kun ei ole rahaa edes ruokaan. 10-15 vuotta nuoremmat tuntuu pistävän rahaa haisemaan ihan eri malliin, ilman huolta huomisesta.

Kummipoika on 19 ja nyt alkoi korona-lama. Ehkä siinä on jotain samaa. Oppii selviämään vähemmälläkin.

Mutta ei sitä autot kiinnosta yhtään, ei ole edes ajanut korttia.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Stige

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 02 heinäkuu, 2020, 07:49Mun pointtini olikin että kauanko sä sitä sitku-elämää meinasit elää?

Näitä "pelkkää puhetta" miehiä on valitettavasti aivan liikaa tässä maailmassa. Tiedät jo valmiiks mitä tulee kun moinen avaa suunsa ni ei semmosen kaa ees jaksa keskustella ku tietää et se on pelkkää puhetta vaan joka kerta...
Mun mielestä jos sanotaan tai mietitään tekevänsä jotain ni sit tehään.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Stige - 03 heinäkuu, 2020, 06:55Näitä "pelkkää puhetta" miehiä on valitettavasti aivan liikaa tässä maailmassa. Tiedät jo valmiiks mitä tulee kun moinen avaa suunsa ni ei semmosen kaa ees jaksa keskustella ku tietää et se on pelkkää puhetta vaan joka kerta...
Mun mielestä jos sanotaan tai mietitään tekevänsä jotain ni sit tehään.
Sä et pitkään jaksais mua sitten kuunnella sopivassa humalatilassa.. :rotfl:
Sitä ajatuksen virtaa visioiden suhteen tulee ihan riittävästi. ::)

Jotkut harvat ajatukset sitten siirtyy toteutuksen asteellekin. :shitfan:  :panic:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Ragnar Ök

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 03 heinäkuu, 2020, 07:41Sä et pitkään jaksais mua sitten kuunnella sopivassa humalatilassa.. :rotfl:
Sitä ajatuksen virtaa visioiden suhteen tulee ihan riittävästi. ::)

Jotkut harvat ajatukset sitten siirtyy toteutuksen asteellekin. :shitfan:  :panic:



Juu, en haluaisi nauhalta katsella korkealentoisimpia kännipuheitani ;) Vaikka niissä varmaan persoona vilpittömimmin paljastuukin suojamuurien ja roolien takaa.

Kyllä näille nuorille (tulevaisuuden artisteille) pitäisi kuitenkin antaa runsaammin siimaa. Jossain luki, että aivot kehittyy jonnekin 25v vuotiaaksi asti. Sen jälkeen on menetetty tapaus ja tekijät on erottuneet puhujista.
Ja oma syy se on millaiseksi itsensä jalostaa.
18v rajapyykin jälkeen on vaikeaa pistää vanhempiensa syyksi tekemisiään. Olet omillasi.
Don't start what you can't finish.

Springer

Mitä vanhemmaksi tulee sitä suvaitsevampi sinusta alkaa tulla! Ei kaikkeen nuorison touhuihin heti tarvitse reagoida ja onhan niillä välillä hyviäkin ajatuksia kuten meillä aikoinaan?

Kaktus

Ei tämmöinenkään näkyvyys pahaksi ole näinä ilmastohippeilyn aikoina. :)
https://www.viikkosavo.fi/tama-ei-ole-hataisen-ihmisen-kyyti/
-79 delta 88
-87 vaz 2101
-96 vaz 2104

Mopo-Ukko

Lainaus käyttäjältä: sössö - 27 kesäkuu, 2020, 16:12Ei mullakaan mitään veren perintönä ole tullu. Ne jenkit vaan on toiminu parhaiten ja ollu ominaisuuksiltaan parhaita
Isäukolla oli Jalta,Mosse ja Lada,saattaa vaikuttaa meikäläisen valintoihin,viimeset parikytä vuotta ollut liikkuvat laitteet toisesta ilmansuunnasta.
STS-05/FXSTI-06

redneck1

Lainaus käyttäjältä: Kaktus - 08 heinäkuu, 2020, 15:24Ei tämmöinenkään näkyvyys pahaksi ole näinä ilmastohippeilyn aikoina. :)
https://www.viikkosavo.fi/tama-ei-ole-hataisen-ihmisen-kyyti/
Paljon tullut näitä sunnuntai suhareita, kun tuli se taksiuudistus. :thinking:  Tuo 1959 Caddy on ollut ennen ihan tavallinen "limusiini" tilausauto.
En vastaa trollauksiin ja paska jauhaamiseen.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 09 heinäkuu, 2020, 06:45Paljon tullut näitä sunnuntai suhareita, kun tuli se taksiuudistus. :thinking:  Tuo 1959 Caddy on ollut ennen ihan tavallinen "limusiini" tilausauto.
Eristys päättyi?
Sua ovatkin kovati kaipailleet.. :))
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

ramman

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 11 heinäkuu, 2020, 15:16Kummelista löytyy usein totuuden ääni, .


sie elät aika kummallisessa maailmassa.