Telakaivinkoneen kanssa elämisestä

Aloittaja Gary Grand, 03 heinäkuu, 2020, 09:08

« edellinen - seuraava »

Jussi

Mun tarttis hitsaa luiskan selkään muutama uus niitä poikittaisia lattoja kun kuluneet pois. Ne on kuiten ihan tarpeelliset materian siirrossa ja tasottelussa
En varmasti oo.

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 24 toukokuu, 2024, 23:57Mun tarttis hitsaa luiskan selkään muutama uus niitä poikittaisia lattoja kun kuluneet pois. Ne on kuiten ihan tarpeelliset materian siirrossa ja tasottelussa
Joo vähääkään karkeempaa ni nätti hieroa.
All lives matters.
Let's go Brandon

signet

Laitoin facen (muijan profiililla ku omaa eijo)Åkermannipalstalle åkerit myyntiin.
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: signet - 09 kesäkuu, 2024, 23:20Laitoin facen (muijan profiililla ku omaa eijo)Åkermannipalstalle åkerit myyntiin.
Missähän ryhmässä nuo on? :P

Ei sillä että lisää tarviisin, mutta emännän kanssa oli puhe että pyöräalustainen olis parempi, niin voisi kukkapenkkejäkin hoitaa sillä.. :rolleyes:
Eikä tuon tela-Åken siirtonopeuskaan päätä huimaa. :rotfl:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

signet

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 11 kesäkuu, 2024, 08:02Missähän ryhmässä nuo on? :P

Ei sillä että lisää tarviisin, mutta emännän kanssa oli puhe että pyöräalustainen olis parempi, niin voisi kukkapenkkejäkin hoitaa sillä.. :rolleyes:
Eikä tuon tela-Åken siirtonopeuskaan päätä huimaa. :rotfl:
Åkerman Suomi
Ja vähän huonot kaivamiseen noi mun Åkerit,kun ovat jatketulla puomilla ja sipulikouralla,ei kauhaa saa kiinni enää ollenkaan.
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

Nikuzai

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 11 kesäkuu, 2024, 08:02Missähän ryhmässä nuo on? :P

Ei sillä että lisää tarviisin, mutta emännän kanssa oli puhe että pyöräalustainen olis parempi, niin voisi kukkapenkkejäkin hoitaa sillä.. :rolleyes:
Eikä tuon tela-Åken siirtonopeuskaan päätä huimaa. :rotfl:

Meillois pyöräalustainen joutilaana 2 kauhaakin



Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Nikuzai - 13 kesäkuu, 2024, 09:28Meillois pyöräalustainen joutilaana 2 kauhaakin

Tuskin osuu mun hintahaarukkaan..
Niinkuin ei useimmat.

En alkaisi maksamaan tehottomammasta koneesta enempää kuin nykyisestäkään..
20c/kg on hyvä hinta alkaa neuvotella jatkosta. 10-20tn -80-90-luvun pyöräalustaisesta voisin venyä jopa 25-30c/kg hintaan.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement