Kuinka paljo harrastevehkeeseen tuli ajokaudella kilsoja/maileja?

Aloittaja HendriXXX, 28 elokuu, 2020, 18:58

« edellinen - seuraava »

isalmela

No onpa hankala arvioida mutta sanotaan nyt vaikka 3000 km tähän mennessä. Osa Mersulla ja osa Dodgella

LPR

Ja veneen mittariin on kertynyt jotakuinkin 90 tuntia, tosin broidi on ajanut osan.

Anza

Harrastukset ei oo juuri edistyny, mutta käyttöharrasteen mittariin oon rullannu kympin siitä kun käyttis jäi varikolle oottelemaan parempia aikoja.

Kyrpov

kerkko

palontie

3700 km  tullut Väinöllä ajettua,tosin en mä oikeestaan sitä harrasteeksi luokittele.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: palontie - 12 syyskuu, 2025, 16:123700 km  tullut Väinöllä ajettua,tosin en mä oikeestaan sitä harrasteeksi luokittele.
Käy työstä?

Springer

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 12 syyskuu, 2025, 19:25Käy työstä?
No ei varmaankaan. Museovehkeillä (auto ja pyörät) tuli ajeltua jotain 5000km eikä tuo työltä tuntunut ;D

Kalu

Niinno, eipä harrastevehkeellä oo tullut paljoo muuta ajeltua kuin käytyä töissä... Jospa kuukauden vielä ajelis.

Toyopet

Tänään on jo tullut kuutisenkymmentä kilsaa ja toivottasti vielä 50 tulee lisää.
Mulks. Tulihan se eli kotiin päästiin.
Huomenna ehkä lisää.

Mulks. Niin, minullahan on tuo gps-mittari käytössä, kun crownissa eikä cutlassissa omansa toimi. Molemmilla olen ajanut nyt heinäkuusta alkaen yhteensä tuhannen kilometriä. LowCrow vähän päälle ja sitten alkuvuoden ajomäärät jäi vanhaan puhelimeen.
Aika vähän

Vaniukko

mitähän olis puikkiin tullut,ehken 5000-10000 kuitenkin.missään kauempana en oo käynyt mutta päivittäin sillä liikkunut kun ei muuta autoo oo

Hurtsi1

Cougarilla ehkä 2000-3000 km.Rekordilla voi 2000km olla tiukassa koska ajokauden pääsi alkamaan vasta heinäkuun puolella. Kaasarin vaihto pääsi vähän venähtämään. Molemmilla satunnaista kylillä pyörähtämisiä ja muutamia hiukan pitempiä matkoja.

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 12 syyskuu, 2025, 15:41Etu vai takaperin? Jos taka niin -10m

Totta  :panic:

Eli -10m.

Mut kävi se jo hetken käynnissä  ;D

signet

sämpy

Keltaisella 131:llä konttorille ja takaisin. Suzuki ei ole edes käynnistynyt vielä tänä vuonna.