Ihmeellisiä myyjiä

Aloittaja Gary Grand, 13 lokakuu, 2020, 12:35

« edellinen - seuraava »

NonSenCe

ehkä sain ostettua vesipumpun siivapyörän, laturin ja ohj.tehostimen rautoineen eilen. (myyjä nro 5. tais olla.)

helppoa kun oli siis 4 osallistujaa.. minä/Ostaja ja Myyjä joka siis antoi tavarat kaverilleen Toimittajalle kuljetettavaksi, ja sitten mun kaveri, osien minulle Noutaja/Tuoja joka siis luultavasti sai tavarat noudettua ja maksettua Toimittajalle Teivossa.

tosin.. kukaan kolmesta ei oo mitään virallista mulle kertonut että onnistuiko se diili vai ei.

tosin luulen että cc ois kertonu jos jotain menikin vikaan. :D no news, good news? hah.

ja ei vielä tiedä että onkohan siinä kasassa tosiaan kaikki mitä mä niinku tarviin, vai puuttuuko siitäkin setistä silti jotain tärkeetä vielä.

------
kahden vai kolmen muun oudon myyjän yhteydenottoa odottelen vähän vielä kuitenkin.. jos vaikka saisivat niitä lupaamiansa kuvia tai hintoja kerrottua. tuskin.

mutta no.. nyt kai taas yksi edistysaskel ostettu/otettu auton kasaan saattamiseksi.
-making sense is NOT my priority-
-if you see my mind wander, bring it back to me-

LPR

Lainaus käyttäjältä: signet - 30 maaliskuu, 2025, 21:47Tossa Koria siwassa kun on posti,mh,shenkkeri ja oliko vielä joku muukin.Ihmeellisintä siinä on että tavaratiski on postin,sieltä luovutetaan vain postin paketit,muut luovutetaan kassalta,ja tämä lukee jo ulko-ovessa. C:-)
Sama on meidän K-kaupassa.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

Harri S

Uskoisin syynä tuohon että posti ei salli muiden firmojen kytkeytymistä heidän sähköiseen järjestelmään ja palveluihin. Poislukien palvelusopimukset joidenkin kuljetusyritysten kanssa (mm. DHL ja UPS).
Siksi muut on aina kauppojen kassalla.
Sama pakettiautomaateissa. Postilla omansa.
Päätoiminen harrastaja