Ihmeellisiä myyjiä

Aloittaja Gary Grand, 13 lokakuu, 2020, 12:35

« edellinen - seuraava »

LPR

Lainaus käyttäjältä: signet - 30 maaliskuu, 2025, 21:47Tossa Koria siwassa kun on posti,mh,shenkkeri ja oliko vielä joku muukin.Ihmeellisintä siinä on että tavaratiski on postin,sieltä luovutetaan vain postin paketit,muut luovutetaan kassalta,ja tämä lukee jo ulko-ovessa. C:-)
Sama on meidän K-kaupassa.

Harri S

Uskoisin syynä tuohon että posti ei salli muiden firmojen kytkeytymistä heidän sähköiseen järjestelmään ja palveluihin. Poislukien palvelusopimukset joidenkin kuljetusyritysten kanssa (mm. DHL ja UPS).
Siksi muut on aina kauppojen kassalla.
Sama pakettiautomaateissa. Postilla omansa.

Kaktus

Fb:n ladaryhmässä joku äijä myy nivaa. Kiinnostunut ostaja kyselee lisätietoja ja vastaus on "katsele netistä nivan kuvia jos kiinnostaa"  :rotfl: Kova kauppamies!  :+1:

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Kaktus - 23 heinäkuu, 2025, 10:00Fb:n ladaryhmässä joku äijä myy nivaa. Kiinnostunut ostaja kyselee lisätietoja ja vastaus on "katsele netistä nivan kuvia jos kiinnostaa"  :rotfl: Kova kauppamies!  :+1:

Vähän ku aikoinaan, eli sen kuuluisat ~20v. sitte, joku myi mattamustaa '74 Furyä nettiautossa, ja silloinhan ne ostajan ja myyjän kommentit oli vielä julkisia.

Eräs ostajakandidaatti oli sitte laittanu myyjälle että, "mailaa mulle tiukka hinta", johon myyjä ystävällisesti totesi että, "mailaa sulle perseeseen".  :rotfl:

Harri S

Tuo nettiauton avoin kommentiosio oli hauska ja siellä harrastettiin paljon jäynää tuttujen autonmyynti ilmoituksissa.

Työkaveri myi bemaria pois uudemman M3 alta. Pari kertaa oli työpäivän aikana webastolla käytelly akun tyhjäksi niin heti eka kysymys autosta oli: Anko akku ehjä?

Therealsamppa

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 23 heinäkuu, 2025, 10:45Vähän ku aikoinaan, eli sen kuuluisat ~20v. sitte, joku myi mattamustaa '74 Furyä nettiautossa, ja silloinhan ne ostajan ja myyjän kommentit oli vielä julkisia.

Eräs ostajakandidaatti oli sitte laittanu myyjälle että, "mailaa mulle tiukka hinta", johon myyjä ystävällisesti totesi että, "mailaa sulle perseeseen".  :rotfl:

Nämä oli legendaarisia, ite silloin reilu 10v sitten farkkuvolvoja kuolasin, Laihialla oli romu kierrätys Harri Ruudilla myynnissä vaaleansininen 245 nappisilmä dieselillä pakettiautoksi rekattuna.

Niin siihen joku ählmän kählmän kysyi vaihtoa johonkin Corollaan. Myyjä sitten vastaa että HAISTA SINÄ MURSU PASKA!  ;D

sössö

sen aivan törkyhintasen avowarrenkin kysymysosio oli loistava

Jarona

Allegro.pl möisi Chryslerin takalokasuojien korjauspaloja mutta ei näimmä mulle kun eivät saa kuljetusta järjestettyä tai sit mä en vain osaa enään tilata. :(

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 07 kesäkuu, 2026, 19:28Allegro.pl möisi Chryslerin takalokasuojien korjauspaloja mutta ei näimmä mulle kun eivät saa kuljetusta järjestettyä tai sit mä en vain osaa enään tilata. :(
Outoa..
Hyvin on mulle ainakin Puolasta tavarat tullu ja edukkailla lähetyskuluilla. 8)
No, tuo putiikin nimi jo aiheuttaa sen verran paljon kylmiä väreitä, että ehkä ei olekaan niin ihmeellistä jos ei toimi.. :rotfl:

Jarde440

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 07 kesäkuu, 2026, 19:28Allegro.pl möisi Chryslerin takalokasuojien korjauspaloja mutta ei näimmä mulle kun eivät saa kuljetusta järjestettyä tai sit mä en vain osaa enään tilata. :(
Siihen 300C ilmeisesti?
Tuttu maalari vaihtoi mulle takakaaren palaa ja kun ei mistään löytynyt sopivaa, niin käytettiin etulokasuojan kaarta. Esim tuolta 300C etulokasuoja

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Jarde440 - 08 kesäkuu, 2026, 15:39Siihen 300C ilmeisesti?
Tuttu maalari vaihtoi mulle takakaaren palaa ja kun ei mistään löytynyt sopivaa, niin käytettiin etulokasuojan kaarta. Esim tuolta 300C etulokasuoja
Tuota samaa kans ajattelin ja Ovokolta katsoin loksuja mutta kalliitahan ne olivat verrattuna linkittämääsi. Kiitos!

Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 09 kesäkuu, 2026, 09:16Tuota samaa kans ajattelin ja Ovokolta katsoin loksuja mutta kalliitahan ne olivat verrattuna linkittämääsi. Kiitos!

Minä tein samoin, mut ostin ihan Suomesta purkuauton etuloksun.
Se vaan pitää huomioida että etukaaren kantti on kapeampi kuin takana.

LPR

Myyjä asettaa ostajan kuljetuskalustolle vaatimuksia.

"On haettava perävaunulla, jossa on pyöritettävä sinkkirulla, jolla auto vedetään kyytiin."

https://www.nettiauto.com/ferrari/308/15806472

LPR

Kuulostaa mielenkintoisilta vioilta...  ;D

"Auto on myytävänä projektiksi. Moottori toimii mielestäni hyvin, mutta siitä on kylläkin kaksi mäntää hajalla. saattaa sammua jos moottori kylmänä. Sisustassa on fiksattavaa jonkin verran. Bensapumppu ja ratin alla oleva aluste irronneet. Sähkövikoja; jotkin ajovalot eivät toimi sekä radio."

Mutta onhan tuon kuutoismoottorissa sentään V8 kaasutin.

https://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/15806290


FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: LPR - 14 kesäkuu, 2026, 17:48Myyjä asettaa ostajan kuljetuskalustolle vaatimuksia.

"On haettava perävaunulla, jossa on pyöritettävä sinkkirulla, jolla auto vedetään kyytiin."

https://www.nettiauto.com/ferrari/308/15806472

"Tehokas ja hyvät äänet".  :rotfl: