Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

^tuo oli kyllä meko kipeää.. :o

Tällä, jos millä yön karavaanarien kunniajäseneksi.




Gary Grand


leivonharri



signet


Gary Grand


Gary Grand


leivonharri


tevo

No, eipä kyllä sedanilta näytä..

TempestStw

Ja kuka ostaa chrysler windsorin lentokenttätaksin, jossa ei ole enää mitään jäljellä. 8000 eurolla saa 3 upeaa ja nopeaa saabin, bemarin tai volvon sporttia, tai jos haluaa jenkkirunkata niin 170 hv 1973-1993 jenkkiraudan. Näistä vaan jenkit kiihtyy 0-100 yli 10s ja kulkee reilusti alle 200 kmh

sämpy

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 28 lokakuu, 2022, 22:07Aussi-valiant, ute, oletan?
Rekkari viittaa omatekeleeseen?

Ja liekö windsor muutettavissa rahantuloksi hää- ja bile vuokra-limona. Mahtaako olla mimmonen bisnes, ehkä kannattaa ostaa valmis auto. Toki tuo erottuisi muista mäyräkoirista. Noin vanhaan voisi olla helpompi saada muutoskatsastettua taakse sähköhydraulinen ohjaus...

Gary Grand

Tuossa Utessa näkyis olevan Queenslandin kilpi.. ::)
"QLD" siinä ylälaidassa..

Ausseissa saa hommattua kilvet melko personoituina jos haluaa. Väri, teksti, ym.

sössö

Lainaus käyttäjältä: TempestStw - 28 lokakuu, 2022, 23:48Ja kuka ostaa chrysler windsorin lentokenttätaksin, jossa ei ole enää mitään jäljellä. 8000 eurolla saa 3 upeaa ja nopeaa saabin, bemarin tai volvon sporttia, tai jos haluaa jenkkirunkata niin 170 hv 1973-1993 jenkkiraudan. Näistä vaan jenkit kiihtyy 0-100 yli 10s ja kulkee reilusti alle 200 kmh
mutta lentokenttätaksilla pääsee messevimmät sivuluisut O0

Gary Grand