Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

isalmela


FuryIII 71

Muuten kyllä, mutta toi katto on kyllä kauhean näköinen. Sais tossa kopassa olla tasaisen korkea/matala. Varsinkin toi tuulilasin kiilamainen linja tökkää silmään, ku rottenin sormi sirkkeliin.

sämpy

Mun mielestä on just kuten Gary sanoi, hienolla tavalla ruma tai "väärin tehty". Tosin seitkytluvulla tuo oli just "oikein".

pantera


Sleepercooler


FuryIII 71

Kyllä mä tuolla mieluummin ajelisin ku jollain seevu vanilla.

Jussi


Pertti K


Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 06 marraskuu, 2022, 02:45No nyt. Mistä tollasen sais... Tai siis miks vitussa asun täällä?

Photoshopistahan noita "kätevästi" saa.

Gary Grand


Oikeastaan jäi harmittamaan tässä vain paripyörien puuttuminen.. O0



Vaikka näyttäähän tuossa pannukakkutekniikka olevan edelleen..
Vois siihen moottorinkin laittaa. >:(

sämpy


Gary Grand



Tämmöisellä Transulla voisin ajella.. :P

LPR

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 13 marraskuu, 2022, 09:58

Tämmöisellä Transulla voisin ajella.. :P
Vois kuvitella tuon olevan melkoisen kaatumatautinen, kun mehtään lähdetään.

FuryIII 71

Toi on muutenki jotenki pöljän näköinen, pitäis olla joku metrin verran leveämpi ainaki.

leivonharri