Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

leivonharri

Konepellistä tulee mieleen klitoris.

Terve merkki vai oonko ainut?

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 21 marraskuu, 2022, 12:38En minä ole kupliin sekaantunut!?! :o
..enkä Porschaisiinkaan.. ::)
Eli onko tuo joku täysjärkisyyden peruste?

Gary Grand


palontie



LPR

Lainaus käyttäjältä: palontie - 21 marraskuu, 2022, 18:15
Tuo on kyllä yksi kaikkien aikojen hienoimmista ralliautoista. Itse pidän ehkä vielä hienompana edeltäjämallia 037 Rallya, mutta vaikea on mennä sanomaan kumpi on hienompi. S4 on ainakin suorituskykyisempi ja maailmanlaajuisesti automallin tunnettavuutta nostaa sen surullinen historia. RIP Henkka, tänään juuri tuli asiasta ohjelmaa telkkarissa.

palontie

Joo,se edeltäjä oli tosi brutaali.Oli toi aikakausi vaan mieletöntä rallissa,hienoa oli Suurajoissa noita b-ryhmäläisiä nähdä,ei tuu koskaan unohtumaan mielestä.Silloin vielä ajettiin pimeessäkin erikoiskokeita esim Ouninpohja oli ihan mieletön pimeellä.

palontie


sämpy

Lainaus käyttäjältä: palontie - 21 marraskuu, 2022, 18:15
Onkohan tämä nyt se yksilö, jossa on B-ryhmän seuraajaksi kaavaillun S-ryhmän 1,8 litrainen tuplaturbotettu Triflux-moottori. Eli pakosarjat molemmin puolin kantta ja imu kannen keskeltä.

Ei noita tunnista kun tarrotukset niin identtisiä. Voihan se olla "vain" kaksoisahdettu TC moottori. Puristivat siitä 5 barin ahdoilla koemielessä yli 1000 heppaa.

sämpy


LPR

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 22 marraskuu, 2022, 07:19Onkohan tämä nyt se yksilö, jossa on B-ryhmän seuraajaksi kaavaillun S-ryhmän 1,8 litrainen tuplaturbotettu Triflux-moottori. Eli pakosarjat molemmin puolin kantta ja imu kannen keskeltä.

Ei noita tunnista kun tarrotukset niin identtisiä. Voihan se olla "vain" kaksoisahdettu TC moottori. Puristivat siitä 5 barin ahdoilla koemielessä yli 1000 heppaa.
Ihan hyvin Fiatin Twincamista.

FuryIII 71


Gary Grand


palontie


LPR

Hieno, maulla tehty, tietyt Saabimaisuudet säilytetty, mutta silti mikään ei ole orkkista. Tuo takavalojen korostus kruunaa homman.  :+1: