Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 18 marraskuu, 2022, 18:37

Tää on hieno! :iwantit:
Äkkiä noi kuvalinkit vanhenee, mitään ei näy tässäkään :(

LPR

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 23 marraskuu, 2022, 03:20Äkkiä noi kuvalinkit vanhenee, mitään ei näy tässäkään :(

Hups, no niinpä hävis...


Mutta osta tie, buy the way...

Eilen katselin vanhoja muistoja verestäekseni netistä noita Barrisin luomuksien kuvia. Kyllä iso osa menee tuonne sairaiden perversioiden puolelle...  :panic:

Jussi

Hydrokopterilla tai ilmatyynyvehkeellä ei varmaan saa ajaa tiellä, mut saako esm. Terri telamaasturilla tms. telavehkeellä? Tai kuin kovaa telavehkeellä yleensäkään vois kuvitella ajavansa... Mites talvirengaskausi teloilla?

LPR

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 23 marraskuu, 2022, 04:21Hydrokopterilla tai ilmatyynyvehkeellä ei varmaan saa ajaa tiellä, mut saako esm. Terri telamaasturilla tms. telavehkeellä? Tai kuin kovaa telavehkeellä yleensäkään vois kuvitella ajavansa... Mites talvirengaskausi teloilla?
Terri on moottorityökone. Periaatteessa sillä saanee ajaa, jos on rekisterissä, en kyllä tiedä yhtään rekisteröityä Terriä. Tiellä työskentely on sallittua ja siihen välittömästi liittyvä ajo. Toki pitää olla majakat, ym. turvallisuusvarusteet. Liikenevakuutus on ihan hiton kova, en edes muista, on vuosia kun viimeksi on ollut vakuutukset päällä. Omaani pidän vakuutuksissa, jos vieraalle ajan. Tokihan se vahinko sattuu silloin kun ei ole vakuutusta päällä. Kopkop, ei ole vielä sattunut Juhaa leukaan.

Ilmatyynyt rekisteröidään venerekisteriin, sinänsä ristiriitaista, kun niillä voi ajaa myös maalla. Maastoajoneuvona luulisi ainakin tien ylitys olevan sallittu. Aikanaan oli mielenkiintoinen oikeusjuttu, kun yksityisen ilmatyyny ja rajan kelkka ajoi kolarin jäällä. Ilmatyynyn kuski puhalsi 0,7. Ilmatyyny oli venerekisterissä, eli raja on 1,0 mutta liikkui kiinteällä alustalla, missä raja on 0,5. Todettiin syyllistyneen rattijuopumukseen, mutta jätetiin rankaisematta lain ristiriitaisuuden takia. Lakia muutettiin sen jälkeen ja ilmatyynyllä on nykyään 0,5 vesilläkin. Itse kolari oli rajan kelkan aiheuttama ja kuski sai likkenteen vaarantamisesta tuomion.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 23 marraskuu, 2022, 03:20Äkkiä noi kuvalinkit vanhenee, mitään ei näy tässäkään :(

Käyttäytyvät ihan miten sattuu.. :o
Tuossa sun lainaamassa viestissä, nimittäin ainakin mulle nyt näkyy. :o

sämpy

Mun käsittääkseni panssarivaunua ei tarvitse rekisteröidä.  ;)  Liikennevakuutuksesta en tiedä.

manha

Menee ilmeisesti tämän topicin alle...


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: manha - 23 marraskuu, 2022, 13:18Menee ilmeisesti tämän topicin alle...


:iwantit:
Panisi.. Siis kelpaisi mulle! :P

Pertti K

On kyllä hieno! Ehkä ensimmäinen Ankka sitä lajia.

manha

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 23 marraskuu, 2022, 13:19Panisi.. Siis kelpaisi mulle! :P

Eli siis Leepu-spacerit ja kusilaitu tiineys,saa siellä lahkeen kostumaan...entäs sama hiipattiin veisteltynä?



Gary Grand

Tuo "Aparaatti"-Fiiu ei kyllä kolahda.. :o

Ankka vaikuttaa ihan mietityltä kokonaisuudelta.

Josko Fiiukin sitä ehkä on, niin koirankopista ei ole saatu kaunista liian isoilla levikkeillä, ym.

palontie

Onkos tosta ankasta enempi tietoa?

Rust Devil

Lainaus käyttäjältä: LPR - 21 marraskuu, 2022, 18:48Tuo on kyllä yksi kaikkien aikojen hienoimmista ralliautoista. Itse pidän ehkä vielä hienompana edeltäjämallia 037 Rallya, mutta vaikea on mennä sanomaan kumpi on hienompi. S4 on ainakin suorituskykyisempi ja maailmanlaajuisesti automallin tunnettavuutta nostaa sen surullinen historia. RIP Henkka, tänään juuri tuli asiasta ohjelmaa telkkarissa.

037:n uusi versio.

The Kimera Automobili EVO37 is an Insane Thrill Ride of a Car


FuryIII 71


Markok