Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

palontie

Lainaus käyttäjältä: LPR - 28 marraskuu, 2022, 15:43Mä oon pärjänny ihan hyvin leikkaamatta ja liimaanattakin. No, yks paikka helmaan kyllä piti laittaa...

Ei munkaan tartte xj;in kuin yksi paikka tehdä.Etu-ja takapuskurin välinen vaan.

FuryIII 71


Gary Grand



Pertti K

Vähän tarttis lavaa jatkaa.

T. Verottaja

ramman

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 29 marraskuu, 2022, 11:52Vähän tarttis lavaa jatkaa.

T. Verottaja

 :))

tuo oiskin varmasti komia sellasella suomijatkopalalla   :)) 

Toyopet

Onneksi nykyään verotetaan kaikki samanlailla, niin ei tarvitse jatkaa enää lavojakaan. Voi ostaa epäkäytännöllisen pienen avolavan.

stonesour-094


palontie


Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 28 marraskuu, 2022, 21:43
Kyllähän siinä meinasi hyperventilaatio iskeä, kun tuon näki.
Ei osaa edes kuvailla, miten hieno se on.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 29 marraskuu, 2022, 13:27Kyllähän siinä meinasi hyperventilaatio iskeä, kun tuon näki.
Ei osaa edes kuvailla, miten hieno se on.
Tuo takatolpan/-lasin muotoilu on kyllä melkoisen kotikutoinen.

leivonharri


Anza


Jussi

Lainaus käyttäjältä: Anza - 29 marraskuu, 2022, 19:46
Ja seuraavassa kuvassa akselit on antautunu noiden renkaiden kannattelusta.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 30 marraskuu, 2022, 05:08Ja seuraavassa kuvassa akselit on antautunu noiden renkaiden kannattelusta.

Just aiemmin kun katsoin tuota, niin ajattelin, että onpahan tehty bulevardimaasturi. Ei edes soratielle ole asiaa. Vetari purkaantuu viimeistään eka kiihdytyksessä asvaltin ulkopuolella.