Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

Springer


leivonharri

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 16 joulukuu, 2022, 18:21Kolmipyöräisistä tuli hooveriin tämä AC (eli se Cobra-firman) tekemä kolmipyöräinen inva-ajoneuvo.


Se kanafarmari valitsi ehdottomasti väärän tuotteen katalogista.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Springer - 16 joulukuu, 2022, 18:37Saahan noita vieläkin https://www.morgan-motor.com/past-models/3-wheeler/
Niin saa, sitä yritin kertoa, että uustuotantona 2000-luvulla. Eikös me nyt eletä 2000-lukua?

Kimi-oz

Lainaus käyttäjältä: Markok - 16 joulukuu, 2022, 18:01Äkkiä veikkaisi samaksi, ei oikeen useasti ole myynti ilmoituksia eikä ihmisten "metsälöytö" kuvissa näkynyt.
Jos sillä suolainen hinta niin kyllä sen unohtamaan joutuu, ilmankin pärjää mutta olisihan se.. ;D
Kiitos jo tästä tiedosta.

CMS:ssä otettu kuva täsmää värinkin osalta täysin, lienee sama laite. Tänä vuonna RR oli ohiajaessa ulkosäilytyksessä ranskiksen takia eli katoksessa seisoi Citroen DS/ID, mutta Google Street Viewistä löytyi sattumalta tämänkin keskustelun muutamiin viimeisiin keskusteluihin sopiva kuva, vaikkakin rengasmäärä on neljä. Eli 05.2021 RR:n katospaikan on vallannut tuollainen, en tuotakaan ole ikinä täälläpäin ajossa nähnyt:


sämpy

Reliantilla oli nelipyöräisiä "jo melkein autojakin", mutta eipä niitäkään meilläpäin nähty. Lasikuitua ne taisi kaikki olla. Piti ihan tarkistaa nimet niin Rebel, Kitten ja Fox.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Antti - 16 joulukuu, 2022, 18:00Myös Mr Beanin jaksoissa toisinaan vilahtaa sininen RR. Ja sekin päätyy monesti kyljelleen. ;D
Nyt jo hokasin että RR ei tainnut ollakaan Rolls Royce. Vähän jo ihmettelin.

Asmo

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 17 joulukuu, 2022, 06:42Reliantilla oli nelipyöräisiä "jo melkein autojakin", mutta eipä niitäkään meilläpäin nähty. Lasikuitua ne taisi kaikki olla. Piti ihan tarkistaa nimet niin Rebel, Kitten ja Fox.



Tuollainenkin. Ei ehkä topicin otsikon mukainen unelma, mutta vähintäänkin mielenkiintoinen. Ei vaan taida olla oikealta eli vasemmalta puolelta ajettavia juurikaan tarjolla.

Pande

80-luvullahan Reliantin maahantuontia käynnisteltiin niillä toisennäköisillä Scimitareilla. Jossakin lehdessä taitaa olla tarinaa ja yksi vähänajettu yksilö on joskus ollut myynnissä. Ei niitä muistaakseni tuotu kuin pari kolme tai jotakin sinnepäin.

Tämmöisiä tarkoitan. Ei nyt välttämättä mikään silmänilo, mutta kohtuuhintainen urheiluauto perinteisellä urheiluauton konseptilla.


sämpy

Tuo kirvestaidonnäyte saa kyllä murtoluku-hiivatin näyttämään sulavalinjaiselta..

LPR

Kovasti on Scimitarit käyneet briteissäkin vähiin. Autossa on erillinen runko ja lasikuitukori, niin Scimitarin runko oli ja on lie vieläkin yleisin kitcarien alusta briteissä.

FuryIII 71


ramman


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: ramman - 21 joulukuu, 2022, 16:42Kuortsikka ottaa siinä vania rajusti takaapäin.
On tunkeutunu jo melko syvälle.. :o

Marklin


Chevytb02