Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

sämpy

Jollain oli vaan tarve kuljettaa pullojen lisäksi pannujakin.

Gary Grand


Markok

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 27 joulukuu, 2022, 16:02

Toivottavasti istumapaikka on pidetty traktoripaikassa renkaiden välissä, hytissä saa sitten olla kyytiläiset. 8)

Marklin


palontie


WBBC

Ei ollut varsinainen unelma- auto, mutta muistan kun keväällä 1999 etsin itselleni harrasteautoa, niin tällainen olisi ollut tarjolla 30 000 markalla. Totesin vaimolle silloin, että "tollanen oli Sammy Babizinilla".

Näin jälkeenpäin ajatellen, olisi ehdottomasti kannattanut ostaa kyseinen yksilö.


sämpy

Tuollainenkin olisi kyllä unelma, jonka hinnat on pitäneet. Ostin 5 vuotta aiemmin samassa hintaluokassa avoChallengerin (projektin)

Voidaan sitten laskukoneella miettiä että kumpi oli parempi ostos, vaikkei näitä pitäisi sijoituksena miettiäkään.

Onpa muuten harvinaisen ruma stance Alfassa..

FuryIII 71


sämpy

Toi kyllä huutais kromista europuskuria.

WBBC

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 29 joulukuu, 2022, 08:52Toi kyllä huutais kromista europuskuria.

Ehkä nuorena miehenä tuolla olisi kehdannut ajaa esim. Hangon Regattaan rökälehtimään ja pörräämään.
Mutta en tuollaista huolisi ainakaan omalle pihalleni.

palontie

Oikeesti se vaan ei mahdu sinne :rolleyes:  :))

WBBC

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 29 joulukuu, 2022, 07:49
Lainaus käyttäjältä: sämpy - 29 joulukuu, 2022, 07:49Onpa muuten harvinaisen ruma stance Alfassa..

5 cm alemmaksi molemmista päistä. Ei liian alas. Nykyisin näkee todella rumia virityksiä, kun on laskettu niin alas kuin mahtuu.

pantera

Onkohan toi oikee vai vötöshöp?
Hieno se on  O0

Gary Grand


Sleepercooler