Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

palontie


sämpy

Tuo muistuttaa suomalaisen julkishallinnon kehittämää it-järjestelmää.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 03 tammikuu, 2023, 06:47Tuo muistuttaa suomalaisen julkishallinnon kehittämää it-järjestelmää.
Paitsi kuvittele chevyjen tilalle mosse ja lavamosse.

rallikuski

Lainaus käyttäjältä: Anza - 31 joulukuu, 2022, 10:18Muotoilu on 1989 aikaan kaikissa maissa sama kulmikkuus. Oisko sen aikaista tehokkuutta ja tuotantotalouden kehitysloikka. Sitä on vaikea sanoa onko itäplokin maassa vai läntisessä pelkästään bussia katsomalla.

Se kulmikkuus johtui käytännöllisyydestä... tohon aikaan alkoi yleistyä pesuautomaatit, niin bussi oli helpompi pestä pesukoneessa kun se oli laatikko  :)

WBBC

No, kyllä nämä nykyiset HSL. bussit ovat niin kulmikkaita, kun vain on mahdollista. Ja nykyisin myös kulkevat osin sähkköllä.

FuryIII 71


Gary Grand


LPR

Lainaus käyttäjältä: Anza - 31 joulukuu, 2022, 10:18Muotoilu on 1989 aikaan kaikissa maissa sama kulmikkuus. Oisko sen aikaista tehokkuutta ja tuotantotalouden kehitysloikka. Sitä on vaikea sanoa onko itäplokin maassa vai läntisessä pelkästään bussia katsomalla.
Juu, jenkitkin pääsi taas kehitykseen mukaan  ;D . New Look bussin valmistus oli loppunut. Viimeiset tehtiin Kanadassa -86.

LowCrow

Tuossahan alkaa minikin jo vähän näyttämään paremmalta. 😄
https://photos.app.goo.gl/zdXSvmjmciLjseGK7

Gary Grand


Marklin



Gary Grand


Kalu


Markok

Nyt on komeita rahtipaketteja!
Mutta ovatko oikeasti olemassa vai virtuaalisesti?