Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

Jussi


LPR


Markok

Lainaus käyttäjältä: LPR - 16 tammikuu, 2023, 01:54Tuossa alussa taustalla se lavitsa hinas rantakirpoua ilman kuskia.

Niinkuin tenavien elokuvasta pätkä, loppuakohti tasoittuu.

pantera

Lainaus käyttäjältä: LPR - 16 tammikuu, 2023, 01:54Tuossa alussa taustalla se lavitsa hinas rantakirpoua ilman kuskia.
Mulla oli CJ5 jeeppi as auton perässä tolleen täällä monta vuotta.
Hinailin sitä Kokkolan ja Kalajoen väliä kun mentiin viikonloppuina Hiekkasärkille.
Yhen kerran tuli vähän näkemyseroja asiasta posliinien kanssa.  :rolleyes:



Warre

Itselleni on muodostunut päähänpinttymä että pyrin jossain vaiheessa ajamaan kesät Dodge Monacolla (74-76) ja talvet bensa-suburbanilla (00-). Unelma-autoja pitää olla ja suburban on oikeastaan monikäyttöisyydessään kaikki mitä arkiautolta tarvitsen. Monaco taas on pitkäaikainen rakkauden kohde joka taitaa lipsua kyllä käsistä. Etsintä kyllä jatkuu... :) 

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Warre - 07 helmikuu, 2023, 21:15Itselleni on muodostunut päähänpinttymä että pyrin jossain vaiheessa ajamaan kesät Dodge Monacolla (74-76) ja talvet bensa-suburbanilla (00-). Unelma-autoja pitää olla ja suburban on oikeastaan monikäyttöisyydessään kaikki mitä arkiautolta tarvitsen. Monaco taas on pitkäaikainen rakkauden kohde joka taitaa lipsua kyllä käsistä. Etsintä kyllä jatkuu... :) 
Nyt ku otit puheeksi, niin aika unelma-autohan tässä mulla on jo ollu pitkään. Ei kai sen kanssa olis muuten menty jo 20+ vuotta. Eikä sille tunnu korvaavaa olevan. Siis toi ext cab 4wd pikappi. Hoitanu kaikki hommat kivasti, vähän sadekelille kaipais umpipakua, mutta sekin on ajoitusongelma. Nykyäänhän siihenkin taitas saada takas sen lavakatteen, mutta sit pitäs poistaa lavakaari, joka taas on ihan oleellinen pitkän puutavaran kuskaamisessa.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 08 helmikuu, 2023, 04:33vähän sadekelille kaipais umpipakua, mutta sekin on ajoitusongelma. Nykyäänhän siihenkin taitas saada takas sen lavakatteen, mutta sit pitäs poistaa lavakaari, joka taas on ihan oleellinen pitkän puutavaran kuskaamisessa.


Järkevästi suunniteltu pressukapelli olis ratkaisu. Sellainen, mistä pressu ja kaaret liukuu ja taittuu lavan etureunaan piiloon, ettei olis rumentamassa muulloin kuin silloin kun on tarve. Vois olla sillein muotoiltu, että lavakaari jää joko sisä- tai ulkopuolelle. Ja tarvittaessa korkeutta vois olla yli ohjaamon, jos ei sitä normiajossa ylhäällä pidettäis.

Anza



Sairaat perversiot osastolle. Erittäin kuumottava sitikka onkin kopio Volvon prototyypistä🤔

leivonharri

Vissiin joku köyhä taiteilija? Varaa vaan viivottimeen, harppi jäi kaupan hyllylle...

Marklin

Volvo 245 Transfer Ungarian Airlines MALÉV (nyt eläkkeellä mutta edelleen toiminnassa osana lentokenttämuseota)

mikähelvetinkat

laitoin tän kuvan autoyksilön jo noihin artikkeleihin, josta voi siitä lukea lisää, mutta omiin sairaisiin perversioihin taasen kuuluisi tämmöisen gtv:n varustaminen jaguarin v12 moottorilla  O0


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: mikähelvetinkat - 10 helmikuu, 2023, 13:18laitoin tän kuvan autoyksilön jo noihin artikkeleihin, josta voi siitä lukea lisää, mutta omiin sairaisiin perversioihin taasen kuuluisi tämmöisen gtv:n varustaminen jaguarin v12 moottorilla  O0


Takapenkin tilalle? :thinking:

sämpy

Härskimpää olisi lusikoida se perus 4-oviseen Berlinaan.