Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

LPR

Lainaus käyttäjältä: Pande - 20 helmikuu, 2023, 18:55Hienosti hoksattu että briteissä kun ollaan niin tosiaan Estate kyseessä. Suomessa samannäköinen olisi todennäköisesti ollut Courier eli umpikylkisenä pakuna maahantuotu ja täällä karenssiajan päätyttyä takasivuikkunoilla varustettu.

Sen kanssa perät vastakkain oleva Maileri-farkku sen sijaan oli Suomessa suht harvinainen.



Ja kaikkihan luonnollisesti muistavat, että Maileri-nimitys (nimenomaan i:llä kirjoitettu, eikä Mailer) on Suomen maahantuojan Oy Voimavaunu Ab:n keksimä nimi Suomen markkinoille. Muualla maailmassa automalli tunnetaan nimellä Austin/Morris 1100/1300.

Pande

Lainaus käyttäjältä: LPR - 22 helmikuu, 2023, 03:14Muualla maailmassa automalli tunnetaan nimellä Austin/Morris 1100/1300.
Juu. Ja lukuisien täälläkin tuttujen enempi tai vähempi luksuspainotteisten badge engineering -versioiden lisäksi aihetta jatkokehiteltiin ympäri maailmaa. Oma sairas perversioni on kiinnostus tällaisiin kaikenlaisiin outouksiin. Näistä yhtään en ole bongannut livenä, Innocentin tekemän Mailerin kyllä.

Morris Nomad.



Austin Apache.



Austin Victoria.





tamrokki

Lainaus käyttäjältä: Pande - 22 helmikuu, 2023, 08:24Juu. Ja lukuisien täälläkin tuttujen enempi tai vähempi luksuspainotteisten badge engineering -versioiden lisäksi aihetta jatkokehiteltiin ympäri maailmaa. Oma sairas perversioni on kiinnostus tällaisiin kaikenlaisiin outouksiin. Näistä yhtään en ole bongannut livenä, Innocentin tekemän Mailerin kyllä.


Austin Apache.





Porrasperänen Austin Allegro
Millohan ois nähny Allegron ajossa
joskus otettiin miniin osia jonkun verran

Pande

Lainaus käyttäjältä: tamrokki - 22 helmikuu, 2023, 08:45Porrasperänen Austin Allegro

Juu sellaiselta se näyttää, mutta porrasperäinen Maileri siinä kumminkin piilottelee.  :)

FuryIII 71



Kuorkin akseleitakohan tohon meinataan...? Levitysten puolesta ainaki tilaa alkais oleen.  ;D

Pertti K

Vähän leveempätä gummia vaan.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 01 maaliskuu, 2023, 17:00

Kuorkin akseleitakohan tohon meinataan...? Levitysten puolesta ainaki tilaa alkais oleen.  ;D
Mikäs tuo alkujaan on ollut?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 01 maaliskuu, 2023, 17:00

Kuorkin akseleitakohan tohon meinataan...? Levitysten puolesta ainaki tilaa alkais oleen.  ;D
Kapea lahna ja melko negatiivisella ET:llä vanteet näyttäis olevan.. ::)
Ei ihan heittämällä menny Isoon Jeeppiinkään GM:n 8-lug isoperä.. :))  Saati levittävillä vanteilla sitten..

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 01 maaliskuu, 2023, 18:14Mikäs tuo alkujaan on ollut?

Eipä hajua, facessa tuli vastaan, enkä sen kummemmin lueskellut jorinoita. Äkkiseltään stetsonista vedettynä veikkaisin jotain letukan(?) tekelettä...

Markok

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 01 maaliskuu, 2023, 18:21Eipä hajua, facessa tuli vastaan, enkä sen kummemmin lueskellut jorinoita. Äkkiseltään stetsonista vedettynä veikkaisin jotain letukan(?) tekelettä...

Suomessa? Nyt on meininkiä, saiskohan tommosen korin nostaa kuorma-auton rungolle ja leimalle? :driving:

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Markok - 01 maaliskuu, 2023, 18:52Suomessa? Nyt on meininkiä, saiskohan tommosen korin nostaa kuorma-auton rungolle ja leimalle? :driving:

Kyllä tuo tais joku ulkolaistekele olla.  :thinking:

Kalu

Ilmesty kans lärvikirjaan toi. Puikki. Ihan karmeen näkönen, niinkuin noiden muutkin rottarodit sötöstykset...




Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 02 maaliskuu, 2023, 15:13Ilmesty kans lärvikirjaan toi. Puikki. Ihan karmeen näkönen, niinkuin noiden muutkin rottarodit sötöstykset...






No, paljon tekisin eri lailla, mutta silti..  :iwantit:

palontie


Bantam

Ei oikein omaan makuun ole, mutta takana näkyvä kuorma-auto näyttää omaan silmään todella hienolta.