Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

Anza

Mosse ei paljoa itseä säväytä, mutta Uaz ois mielenkiintoinen. Avonainen maasturi. Erittäin peltinen ulkoa ja sisältä. Niissä outo ominaishajukin sellanen venäläinen. Niistäkin joutuu jotain pulittamaan. 800-1500€ ollu aihiot. Joihin menis vähintään toinen mokoma että saa leiman. Sit nousee kysymys että millon sellasella ehtii ajelemaan.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Anza - 05 maaliskuu, 2023, 17:20Facessa on mosse myynnissä.

Kivan näkönen aihio.. :P
Tuskin tuolla hinnalla kuitenkaan ottaisin. ;D

palontie

Mä voisin ottaa jos myyjä siirtää mun tilille tonnin.

Asmo

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 04 maaliskuu, 2023, 20:49:+1:

..ohitukseen..  :pckahvi:

Nöyrin anteeksipyytö Garylle ja kaikille muillekkin jos pahoititte mielenne kommentistani. Läpäksi (osittain) tarkoitin ja siksi Hangon keksi-hymiön perään tälläsin. Oon ollut huomaavinani, että sisäpiiri keskenään pahempaakin vinoilua heittelee toisilleen. Tällaisen ulkopuolisen vieraa kannattaisi pysyä hillitymmällä linjalla, ettei tule väärinkäsityksiä.

Persaukinen ja saamaton olen itsekin ja sen lisäksi on jotain perfektionistisiä oireita. Niinpä projektini kestävätkin kauemmin kuin motivaatio samaan rakkineeseen. Tältä pohjalta jollain tasolla ymmärrän radikaalien rakennelmien rottakuosia, kun eihän ne tavalliselta ihmiseltä valmistu ikinä jos oikein pieteetillä aletaan hieroa ja viimeistellä. Mutta tykkäämän en ala. ;D Erityisesti tämä koskee FSJ-Jeppejä, joista erinäisistä syistä on 50 vuoden aikana muodostunut mulle vähän herkkä aihe.

Jos joku ystävällisesti voisi välittää pahoitteluni Garylle, kun hän ilmeisesti ei halua viestejäni enää nähdä. Vaikka joistakin aiemmista on jopa tykännyt.

Pertti K

Taisipa se Garynkin olla läppä ellen erehdy.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Asmo - 05 maaliskuu, 2023, 19:12Nöyrin anteeksipyytö Garylle ja kaikille muillekkin jos pahoititte mielenne kommentistani. Läpäksi (osittain) tarkoitin ja siksi Hangon keksi-hymiön perään tälläsin. Oon ollut huomaavinani, että sisäpiiri keskenään pahempaakin vinoilua heittelee toisilleen. Tällaisen ulkopuolisen vieraa kannattaisi pysyä hillitymmällä linjalla, ettei tule väärinkäsityksiä.

Persaukinen ja saamaton olen itsekin ja sen lisäksi on jotain perfektionistisiä oireita. Niinpä projektini kestävätkin kauemmin kuin motivaatio samaan rakkineeseen. Tältä pohjalta jollain tasolla ymmärrän radikaalien rakennelmien rottakuosia, kun eihän ne tavalliselta ihmiseltä valmistu ikinä jos oikein pieteetillä aletaan hieroa ja viimeistellä. Mutta tykkäämän en ala. ;D Erityisesti tämä koskee FSJ-Jeppejä, joista erinäisistä syistä on 50 vuoden aikana muodostunut mulle vähän herkkä aihe.

Jos joku ystävällisesti voisi välittää pahoitteluni Garylle, kun hän ilmeisesti ei halua viestejäni enää nähdä. Vaikka joistakin aiemmista on jopa tykännyt.

Noita perversionistisia oireita on mullakin.. ;D

Ne saattaa vaan ilmetä esim. rumuuden maksimoinnilla. :oushit:

Makuja on monia, mutta mulla on paras! >:D

Asmo

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 05 maaliskuu, 2023, 19:13Taisipa se Garynkin olla läppä ellen erehdy.

Jaa, en ymmärrä teitä.

Pertti K


FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Asmo - 05 maaliskuu, 2023, 19:35Jaa, en ymmärrä teitä.

Et liene ainut.  ;D

Mutta ei kannata ottaa kaikkea niin vakavasti. Huumorilla täällä mennään.

Paitsi Pertti K joka on aina aisalinjalla, eikä koskaan harrasta sarkasmia.  ;D

signet

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 04 maaliskuu, 2023, 20:30Tuolla eteläpohjanmaalla seikkaillessa osui silmiin muutama Mosse.. :thinking:

Joku ihme fiksaatio näköjään niihinkin.. :panic:
Kattelin just myytäviä Mosseja.. :hiphopcar:
No sitten keula vaan tännepäin.Orastavalle kommunistille löytyy kantikas,lava ja siipimallin varmari.Se mikä piti jokkikseen mennä,mut eipä ole tullut kukaan hakemaan.Tarvii varmaan nekin paalata.



pantera

Lainaus käyttäjältä: Markok - 09 maaliskuu, 2023, 20:21KYLLÄ!
Eiköse Stjerbakofin Divco oo just tommonen, siis se jota Hersti pajotti joku vuosi sitten

Kalu

Melkolaillo joo, vähän uudempi eli '42




Jos toi kuva ei näy ni tää varmaa


LPR