Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

sämpy

Sivunumeron innoittamana kaivoin tämän 100A:n (F II)

Tämä ulkoasu on jo tuhottu, valitettavasti. Tästä on tulossa nyt ilmeisesti kliinimpi kiiltävän harmaa


leivonharri


Esmi

Väitän että väri ja vanteet sen tekee.

Gary Grand


Musta78


Pertti K


Chevyman

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 10 maaliskuu, 2023, 10:16Sivunumeron innoittamana kaivoin tämän 100A:n (F II)

Tämä ulkoasu on jo tuhottu, valitettavasti. Tästä on tulossa nyt ilmeisesti kliinimpi kiiltävän harmaa


Mun silmään näyttää ennemmin Civiciltä, kun 100A:lta. :thinking:

sämpy

On siinä tommonen Honda-stance.  :))

Pande

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 11 maaliskuu, 2023, 12:37
Niin kumpi tää sun mielestä oli, unelma vai perversio?  :D  Monet TVR-mallit ovat hienoja, mutta Sagariksesta en oikein osanut mielipidettä muodostaa vaikka tovin tätä yksilöä tarkastelin. Tavallaan jotenkin sopivasti röyhkeä ja törkeä että sen puoleen ansionsa mutta en nyt ihan varma ole kauneusarvoista.




sämpy

toi on tuommonen autojen ladyboy.

Anza



Museoviraston kuva. Kuvateksi kertoo auton olevan Lahtelaista perua

Toyopet

On kyllä kieltämättä kotikutoisen näköinen.

Gary Grand


leivonharri


Gary Grand