Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

bukero

leivonharri

sämpy

Mitenköhän ne puolalaispajat, joista saa ostaa Lancia Stratoksen tai Ferrarien yms korisarjoja.. ehkä italialaiset ei ole niin ärhäköitä oikeustoimiin kuin hikipajatoiminta-maat.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 27 maaliskuu, 2023, 15:18Kaikki muut paitsi Gary...
Kaiser-Jeep-AMC-Chrysler kohta vaatimassa päätä vadille muista syistä.. :oushit:

sämpy

Ei hätää, etkö lukenut mitä kirjoitin:
Lainaus käyttäjältä: sämpy - 27 maaliskuu, 2023, 16:17italialaiset ei ole niin ärhäköitä oikeustoimiin kuin hikipajatoiminta-maat.
::)

Gary Grand

palontie

Pitäisköhän leikata tollanen takatukka?

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: palontie - 28 maaliskuu, 2023, 05:46Pitäisköhän leikata tollanen takatukka?
Otsikossa ei varsinaisesti määritetä, että sairaiden perversioiden pitäisi olla autoja.
https://mulletchamp.com/

Anza

Lainaus käyttäjältä: palontie - 28 maaliskuu, 2023, 05:46Pitäisköhän leikata tollanen takatukka?

Kokeilin pari vuotta sitten. Mutta ei oikein toiminu mulla kaljuuntuvan päälaen kanssa. Vaatii pystäriä että viesti välittyy

palontie

Mulla on niin pehmeet hiukset ettei oikein kunnos pystäriä saa,vaan lässähtää heti.Tai niin mä muistelen,joskus -80 luvulla kokeilin.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Anza - 28 maaliskuu, 2023, 17:09Kokeilin pari vuotta sitten. ----. Vaatii pystäriä että viesti välittyy
Onneksi en tiedä, missä minun ala-asteen koulukuvat on.

Anza

sämpy

Jarrujärjestelmä ei näytä olevan vielä ihan valmis..

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 31 maaliskuu, 2023, 13:28Jarrujärjestelmä ei näytä olevan vielä ihan valmis..
Meinaatko tota roikkuvaa jarrukenkää? :thinking:

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 31 maaliskuu, 2023, 15:12Meinaatko tota roikkuvaa jarrukenkää? :thinking:
Ihmettelin mistä hitosta se oikeen tulee...