Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

sämpy

Jarrujärjestelmä ei näytä olevan vielä ihan valmis..
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 31 maaliskuu, 2023, 13:28Jarrujärjestelmä ei näytä olevan vielä ihan valmis..
Meinaatko tota roikkuvaa jarrukenkää? :thinking:
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 31 maaliskuu, 2023, 15:12Meinaatko tota roikkuvaa jarrukenkää? :thinking:
Ihmettelin mistä hitosta se oikeen tulee...
En varmasti oo.

Gary Grand

Chevyman

Lainaus käyttäjältä: palontie - 28 maaliskuu, 2023, 17:14Mulla on niin pehmeet hiukset ettei oikein kunnos pystäriä saa,vaan lässähtää heti.Tai niin mä muistelen,joskus -80 luvulla kokeilin.
Sulla ei vaan ollut tarpeeksi tymäkkää lakkaa.

palontie

No en kai mä mitään lakkaa rupee hiuksiin suihkimaan :))
Eniten vituttaa kaikki.

LPR

Lainaus käyttäjältä: palontie - 02 huhtikuu, 2023, 05:22No en kai mä mitään lakkaa rupee hiuksiin suihkimaan :))
Suoritin juuri illalla ennen saunaa päätehakkuun...
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 02 huhtikuu, 2023, 05:22No en kai mä mitään lakkaa rupee hiuksiin suihkimaan :))
Käytit päänsisäisesti? :thinking:

Anza

sämpy

Jaah, minkäs kopan minä laitan Rangen alustalle?

Ei vaan, ihan oikeesti olis ylimääräinen Fiat 508 -37 koppa ja etulokarit, mutta ei alustaa. En ite raaski Rangea raiskata, ainakaan omaa yksilöä. Mutta onhan noita mädempiäkin..

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 03 huhtikuu, 2023, 07:42Jaah, minkäs kopan minä laitan Rangen alustalle?

Ei vaan, ihan oikeesti olis ylimääräinen Fiat 508 -37 koppa ja etulokarit, mutta ei alustaa. En ite raaski Rangea raiskata, ainakaan omaa yksilöä. Mutta onhan noita mädempiäkin..
Olisiko helpompi sovittaa vaikka jonkun Suzukin tai neliveto-Pandan kanssa?
https://www.nettiauto.com/suzuki/sj413/13502784
Joku noista vanhemmista suizista oli joka erillisellä rungolla.
Vielä on eilinen jossain.

sämpy

Grand Vitarat oli käsitteekseni kaikki erillisellä rungolla, vasta tämä 2015-> perusVitara on unibody?

sämpy

Lainaus käyttäjältä: Anza - 03 huhtikuu, 2023, 07:34
Lainaus käyttäjältä: sämpy - 03 huhtikuu, 2023, 07:42Jaah, minkäs kopan minä laitan Rangen alustalle?

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 03 huhtikuu, 2023, 08:50Olisiko helpompi sovittaa vaikka jonkun Suzukin tai neliveto-Pandan kanssa?
https://www.nettiauto.com/suzuki/sj413/13502784
Joku noista vanhemmista suizista oli joka erillisellä rungolla.
Lainaus käyttäjältä: sämpy - 03 huhtikuu, 2023, 11:57Grand Vitarat oli käsitteekseni kaikki erillisellä rungolla, vasta tämä 2015-> perusVitara on unibody?
Ei tuosta kovin paljoa ole jäljellä, nyt se on vain pihakoriste puimalan takana.

Yks pussihousu tuon olisi paalannut, niin otin talteen. Olisi sille ollut kysyntää rodiaihiona, mutta aika mahdoton saada kilpiin niin siihen on kaatunut. Papereita ei ole, Rahkosen laanilta peräisin ja sitä ennen vissiin mietoisista.. Eikä moottorinumeroa ja runkonumerokin vissiin hävinnyt, joku numero saattoi kopassa olla. Mutta jotain kivaa siitä voisi tehdä, kotikäyttöön.

Antti

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 03 huhtikuu, 2023, 11:57Grand Vitarat oli käsitteekseni kaikki erillisellä rungolla, vasta tämä 2015-> perusVitara on unibody?
Wikipedian mukaan vaihtui jo kolmoskoppaisessa vuonna 2005 itsekantavaan koriin.