Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

Vaniukko

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 11 kesäkuu, 2024, 17:26Älä ny.. :))

No, mä olen itseasiassa katellut tässä meidän tien varrella jo vuosia yhden talon pihassa parkissa seissyttä tummanvihreää ysikutosta jonkun sairaan himon vallassa... :-[

Buickin hankinta vähän helpotti sämpylänhimoa, mutta.. :oushit:

no perkele entäs jos etin jostain saapin niin vaihellaan puikkiin...🤣
Valurauta basso ja pystymoottori??

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Vaniukko - 11 kesäkuu, 2024, 17:38no perkele entäs jos etin jostain saapin niin vaihellaan puikkiin...🤣
Voi olla vaikea kaupantekotilaisuus.. :thinking:
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Vaniukko

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 11 kesäkuu, 2024, 17:39Voi olla vaikea kaupantekotilaisuus.. :thinking:
mutta kumminkii pieni mahollisuus olis...jos jonkun litran viinaksia ottas matkaan niin tiiä minkälaiset kaupat tulis😜
Valurauta basso ja pystymoottori??

signet

Lainaus käyttäjältä: Vaniukko - 11 kesäkuu, 2024, 10:45saappien varalle mulla on aina idea,ne voi aina paalata ja saa jopa rahaa mikä niistä muuten on tiukassa🤣
Jep.Harrasteautoikäisestä saapista ei saa myytyä yhtään osaa.
Ko.merkin harrastelijat laskevat aina että kannattaa ostaa kokonainen saabi  ja purkaa se itte.Sitte ne merkin facesivuilla laskevat,että mitä saa saabista osina,kun on yksi osa autosta rikki.
...kun sai niin  halvalla...meissä jokaisessa asuu pieni sulo vilen...

Jussi

Lainaus käyttäjältä: signet - 14 kesäkuu, 2024, 23:41Jep.Harrasteautoikäisestä saapista ei saa myytyä yhtään osaa.
Ko.merkin harrastelijat laskevat aina että kannattaa ostaa kokonainen saabi  ja purkaa se itte.Sitte ne merkin facesivuilla laskevat,että mitä saa saabista osina,kun on yksi osa autosta rikki.
Toi on muuten jännä, miten se osuukin just noihin... Pitääkin litata Vammaksella noi loput virheettömät 4-ovisen ovet. Ei kelpaa. Pistän metallikuormaan.
En varmasti oo.