Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

sämpy

Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Gary Grand

The ancient Romans had a tradition: Whenever one of their engineers constructed an arch, as the capstone was hoisted into place, the engineer assumed accountability for his work in the most profound way possible: He stood under the arch.

Wilburi

Vtu tää hymyily sattuu

Pertti K

Näyttää huomattavasti paremmalle kuin mitä ajatuksen tasolla kuulostaisi.
Kyllä on ihanaa!

(allekirjoitusta muokattu vihapostista ja tappouhkauksista johtuen)

leivonharri

Onhan siinä parhaat palat molempien muotoilusta.

Tossa on vähän samaa ideaa kuin '66 Dodge Dart GT.
Vielä on eilinen jossain.

Pertti K

Kyllä on ihanaa!

(allekirjoitusta muokattu vihapostista ja tappouhkauksista johtuen)

Gary Grand

The ancient Romans had a tradition: Whenever one of their engineers constructed an arch, as the capstone was hoisted into place, the engineer assumed accountability for his work in the most profound way possible: He stood under the arch.

LPR

Onkohan tuolla volkkarin moottorin tilalla oikea moottori?
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

sämpy

Eikös kaikki rataporsset kulje muutenkin Chevyn koneella? Ei mitään järkeä upottaa taaloja alkuperäiseen kymmenkertaisesti saadakseen lähes samat tehot.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

LPR

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 28 kesäkuu, 2024, 07:37Eikös kaikki rataporsset kulje muutenkin Chevyn koneella? Ei mitään järkeä upottaa taaloja alkuperäiseen kymmenkertaisesti saadakseen lähes samat tehot.
En oo paljon noita sakemanniautoja seurannut. Niin hirveitä ovat, mielummin vaikka pössöllä ajais.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

Gary Grand

The ancient Romans had a tradition: Whenever one of their engineers constructed an arch, as the capstone was hoisted into place, the engineer assumed accountability for his work in the most profound way possible: He stood under the arch.

leivonharri

Pidempi akseliväli tuo vakautta ajo-ominaisuuksiin.
Vielä on eilinen jossain.

Jussi

En varmasti oo.

Pertti K

Kyllä on ihanaa!

(allekirjoitusta muokattu vihapostista ja tappouhkauksista johtuen)

FuryIII 71

Kaksiovinen limusiinifarmariavolava.  :o
1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "Kaljataksi".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.