Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

Markok

Lainaus käyttäjältä: Pande - 07 elokuu, 2024, 20:34On tästä varmaan ennenkin juteltu, mutta kun tuli taas videota netissä vastaan niin pitää nostaa esille. Juku kun tämmöinen gyroskooppiauto olisi häiriintynyt kulkine. Etenkin tuossa videolla kun kaveri ajaa normiliikenteessä niin mahtava näky.




Gyro-X 1967


Ihanan häiriintynyt 8)

Kalu

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 08 elokuu, 2024, 09:43

Ai helvetti! En oo ny 9v kattonu telkkaria, mut empä muistanu et olihan siellä sentään jotain laadukastakin, kuten South Park...

Marklin

Kyllä tää mun mielestä on aika perverssiä...

Springer

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 16 elokuu, 2024, 20:55Kyllä tää mun mielestä on aika perverssiä...
Mutta kyllä se kuitenkin pesee kaikki polttomoottorilaitteet. Kivaa vai ei tuohon ollaan kuitenkin menossa. Positiivisesti ajatellen tehoa ja vääntöä on tarjolla ja akkuteknologia kehittyy.

Marklin

Lainaus käyttäjältä: Springer - 16 elokuu, 2024, 21:02Mutta kyllä se kuitenkin pesee kaikki polttomoottorilaitteet. Kivaa vai ei tuohon ollaan kuitenkin menossa. Positiivisesti ajatellen tehoa ja vääntöä on tarjolla ja akkuteknologia kehittyy.

Epäilemättä näin, mutta ajatus tietsikalla luoduista äänistä on hippasen häiritsevä...

Springer

Ei kait se ole pakollista generoida mitään ääniä? Paitsi ehkä peruuttaessa?

leivonharri

Kun ne äänet tulee nauhalta enivei, niin miksi tyytyä veekasin hörinään? Mä voisin ajella vaikka patteriautolla, joka kuulostaa siltä, kun pikkupoika leikkisi pikkuautolla.

Plrplrplrplr-schrauuuuschhhhhh-prööö-ööö
Vielä on eilinen jossain.

Lerssinen

Cedricin dieselin kolinaa stereoista  :drool:

Kalu

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 16 elokuu, 2024, 21:15Kun ne äänet tulee nauhalta enivei, niin miksi tyytyä veekasin hörinään? Mä voisin ajella vaikka patteriautolla, joka kuulostaa siltä, kun pikkupoika leikkisi pikkuautolla.

Plrplrplrplr-schrauuuuschhhhhh-prööö-ööö

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 16 elokuu, 2024, 21:15Kun ne äänet tulee nauhalta enivei, niin miksi tyytyä veekasin hörinään? Mä voisin ajella vaikka patteriautolla, joka kuulostaa siltä, kun pikkupoika leikkisi pikkuautolla.

Plrplrplrplr-schrauuuuschhhhhh-prööö-ööö
Jatkuvalla syötöllä tohtori sykerön tunnusmusiikki...

Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 16 elokuu, 2024, 21:42Cedricin dieselin kolinaa stereoista  :drool:
Näkis kylillä ajellessa housujen jöpötyksestä heti kuka on HC-Cedriccimies..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Zuinula

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 16 elokuu, 2024, 21:42Cedricin dieselin kolinaa stereoista  :drool:
Ja savukone bändiltä lainaan niin pääsee tunnelmaan ;D

Pertti K

Tossa yks epäilijä kokee valaistumisen. Saahan ne äänet varmaan pois. Aika monta muutakin ominaisuutta uudemmissa autoissa joita tulee ehkä kerran kokeiltua ja sen jälkeen unohtuu.

Kyllä on ihanaa olla viisas insinööri

LPR

Pitääkö olla vakavasti huolissaan omasta mielenterveydestä? Olen alkanut välillä katselemaan jonkunlaisella mielenkiinnolla harrasteajokiksi saksalaista ja vielä jotenkin etäisesti VAG-sukuun liittyvää...  :oushit:
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

palontie

Eniten vituttaa kaikki.