Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

sämpy

Lainaus käyttäjältä: LPR - 18 elokuu, 2024, 05:26Pitääkö olla vakavasti huolissaan omasta mielenterveydestä? Olen alkanut välillä katselemaan jonkunlaisella mielenkiinnolla harrasteajokiksi saksalaista ja vielä jotenkin etäisesti VAG-sukuun liittyvää...  :oushit:
Mikään ei kilju eturauhasvaivaa ja kylmennyttä makuuhuonetta niin tehokkaasti kuin 911.

Sitten kun peli on lopullisesti menetetty, hankitaan custom-mp
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 18 elokuu, 2024, 06:08Mikään ei kilju eturauhasvaivaa ja kylmennyttä makuuhuonetta niin tehokkaasti kuin 911.

Sitten kun peli on lopullisesti menetetty, hankitaan custom-mp
:rotfl:  :rotfl:

No, customi jo on tontilla, mutta vaan siksi ettei Viragoista saa myydessä mitään..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

palontie

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 18 elokuu, 2024, 07:37:rotfl:  :rotfl:

No, customi jo on tontilla, mutta vaan siksi ettei Viragoista saa myydessä mitään..

100e tarjottu.
Eniten vituttaa kaikki.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 18 elokuu, 2024, 08:28100e tarjottu.
Paras "tarjous" tällä hetkellä 500€.. :banghead:

Ei mitään järkeä myydä, kun pelaa ja voi ottaa  :custombike:  jos sattuu mieli tekemään..
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

isalmela

Lainaus käyttäjältä: LPR - 18 elokuu, 2024, 05:26Pitääkö olla vakavasti huolissaan omasta mielenterveydestä? Olen alkanut välillä katselemaan jonkunlaisella mielenkiinnolla harrasteajokiksi saksalaista ja vielä jotenkin etäisesti VAG-sukuun liittyvää...  :oushit:
No eihän tuo vielä mitään, minä laitoin tänään tälle vaihtoehdotuksen

https://autot.tori.fi/vaihtoautot/volkswagen/transporter/130162142
Diesel on puhtaampi

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 18 elokuu, 2024, 18:43No eihän tuo vielä mitään, minä laitoin tänään tälle vaihtoehdotuksen

https://autot.tori.fi/vaihtoautot/volkswagen/transporter/130162142
Kelpaa päästellä suviseuroihin ens kesänä.
Vielä on eilinen jossain.

LPR

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 18 elokuu, 2024, 18:43No eihän tuo vielä mitään, minä laitoin tänään tälle vaihtoehdotuksen

https://autot.tori.fi/vaihtoautot/volkswagen/transporter/130162142
Normaaleissa autoissa on jäähdyttäjä, mutta tuollaisessa tölkissä se on korvattu keittäjällä.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

Pande

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 18 elokuu, 2024, 18:43minä laitoin tänään tälle vaihtoehdotuksen

https://autot.tori.fi/vaihtoautot/volkswagen/transporter/130162142
Ilmoituksessa:

Lainaus käyttäjältä: Torin nimimerkki HarriPienempi klassikko ehkä vaihdossa.

Jossakin palstalla nyt hyvinkääläinen herrasmies kirjoittaa "ihmeelliset ostajat" -ketjuun kuinka laittoi Transhotellin myyntiin niin eikös joku tyrkytä täyskokoista amerikanlossia vaihdossa, voi hemmetti sentään kun ihmiset eivät lue ilmoituksia.  ;D
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Pande - 18 elokuu, 2024, 19:06Ilmoituksessa:
 

Jossakin palstalla nyt hyvinkääläinen herrasmies kirjoittaa "ihmeelliset ostajat" -ketjuun kuinka laittoi Transhotellin myyntiin niin eikös joku tyrkytä täyskokoista amerikanlossia vaihdossa, voi hemmetti sentään kun ihmiset eivät lue ilmoituksia.  ;D

Suunnilleen saman verran yhtä huonoja makuupaikkoja, mutta pienemmät vessa ja keittiö?
Vielä on eilinen jossain.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Pande - 18 elokuu, 2024, 19:06Ilmoituksessa:
 

Jossakin palstalla nyt hyvinkääläinen herrasmies kirjoittaa "ihmeelliset ostajat" -ketjuun kuinka laittoi Transhotellin myyntiin niin eikös joku tyrkytä täyskokoista amerikanlossia vaihdossa, voi hemmetti sentään kun ihmiset eivät lue ilmoituksia.  ;D

Tuo on 5 metriä pitkä, 2,14 m leveä ja lie kolme metriä korkea. Ei se Olssi ainakaan kovin paljon isompi ole. Taitais kaksi mennä päällekkäin, niin silti olis tuota matalampi.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

LPR

Hyi hitto kun katsoo noita kuvia ja ajattelee, että noilla kivikovilla penkeillä pitäis lomareissua ajaa kuunnellen muovisen kojelaudan taukoamatonta kitinää.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

Pande

Lainaus käyttäjältä: LPR - 18 elokuu, 2024, 19:24Hyi hitto kun katsoo noita kuvia ja ajattelee, että noilla kivikovilla penkeillä pitäis lomareissua ajaa kuunnellen muovisen kojelaudan taukoamatonta kitinää.
Minä olen tuon korimallin Transportterilla, ei tosin matkailuautolla, ajanut yhden viikonlopun aikana Rovaniemelle ja takaisin.  :)) Kaverin opinnot siellä olivat päättyneet ja toinen kaveri lainasi Transporteriaan että saatiin tuoreen insinöörin irtaimistoa takaisin kotipuoleen. Tästä kylläkin jo 31 vuotta aikaa. Eikä se mikään 2,1 ollut vaan 1,6 diesel.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Pande - 18 elokuu, 2024, 19:32Minä olen tuon korimallin Transportterilla, ei tosin matkailuautolla, ajanut yhden viikonlopun aikana Rovaniemelle ja takaisin.  :)) Kaverin opinnot siellä olivat päättyneet ja toinen kaveri lainasi Transporteriaan että saatiin tuoreen insinöörin irtaimistoa takaisin kotipuoleen. Tästä kylläkin jo 31 vuotta aikaa. Eikä se mikään 2,1 ollut vaan 1,6 diesel.
Lauloitteko Klamydiaa?  ...perse puuduksissa pakettiautossa istutaan...
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

LPR

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 18 elokuu, 2024, 06:08Mikään ei kilju eturauhasvaivaa ja kylmennyttä makuuhuonetta niin tehokkaasti kuin 911.

Sitten kun peli on lopullisesti menetetty, hankitaan custom-mp
No pahnapuhaltimiin en kuitenkaan ole sekaantumassa... Enkä varmaan muihinkaan sakemanneihin, yksi vähän hinnalla houkuttaisi, mutta olkoon.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20, Buick DX Phaeton

Bantam

Ranskalainen "Messerschmitt"