Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

signet

Lainaus käyttäjältä: Markok - 17 syyskuu, 2024, 06:17Bedford blitz doppel, 500 €, 100 000 km, 1900, Diesel, Manuaali #löydäseoikea #torilöytö https://autot.tori.fi/vaihtoautot/muut/muut/130042221

Tämä ollut kauan ja montakertaa myynnissä Vaalan metsissä
Mulla oli ensimmäinen työsuhdeauto tollanen purkaamolla,sillä kuskailin romua.Ikää mulla oli alle 15v. ja bedfordilla ei varmaan niinkään paljon,mut oli se aivan saatanan mätä.

sämpy

Hämpton-sanan keksijä pitäisi kierittää tervassa ja höyhenissä. Ja polttaa sen jälkeen. Aargh, maailman rumin sana jota joutuu häpeämään aina kun sen näkee tai kuulee.  :smashhead:

Mutta auto on ihan kiva, onko tämä nyt sitten Ukkometso II?

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 30 syyskuu, 2024, 06:27Hämpton-sanan keksijä pitäisi kierittää tervassa ja höyhenissä. Ja polttaa sen jälkeen. Aargh, maailman rumin sana jota joutuu häpeämään aina kun sen näkee tai kuulee.  :smashhead:

Mutta auto on ihan kiva, onko tämä nyt sitten Ukkometso II?
No, samat tyypit käy "reskalla" julkisella paikalla.

Esmi

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 29 syyskuu, 2024, 19:00Tänään Hämptonissa bongattu mahdollisesti jopa tähän topickiin sopiva kapistus:

On kuulemma tulossa tieliikenne käyttöön!

Markok

Lainaus käyttäjältä: signet - 29 syyskuu, 2024, 22:47Mulla oli ensimmäinen työsuhdeauto tollanen purkaamolla,sillä kuskailin romua.Ikää mulla oli alle 15v. ja bedfordilla ei varmaan niinkään paljon,mut oli se aivan saatanan mätä.

Nuo CA bedfordit on jäänyt ajosta jo noin 10v ikäisinä, ei ole maalia vissiin maltettu käyttää  :thinking:

Marklin

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 30 syyskuu, 2024, 06:27Hämpton-sanan keksijä pitäisi kierittää tervassa ja höyhenissä. Ja polttaa sen jälkeen. Aargh, maailman rumin sana jota joutuu häpeämään aina kun sen näkee tai kuulee.  :smashhead:

Joku siitäkin ilmeisesti tykkää, koskapa on ajoneuvoonsa sen ikuistanut:

leivonharri

Olisko joku korvaava lempinimi?

sämpy

"Suomen suurin valaistu hautausmaa"  ::)

Pertti K

Hitaanlinna? Jos siis Hämeenlinnasta oli puhe, eilen eka kertaa kuulin tuon Hämptonin. Tai siis silloinkin luin.

Pande

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 30 syyskuu, 2024, 22:33Joku siitäkin ilmeisesti tykkää
Ja nyttemmin ihan oikeana nimenä monellakin jutulla.

sämpy

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Pande - 01 lokakuu, 2024, 07:51Ja nyttemmin ihan oikeana nimenä monellakin jutulla.

Kappas, kun mä olin nuori, niin firmojen nimet oli kaikki "Härkä"sitä-sun-tätä, Hämeen Härkätien mukaan. Kehitys kehittyy.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 01 lokakuu, 2024, 08:19Kehitys kehittyy
Niimpä. Ja missä on sanottu että parempaan? Niimpä.

Gary Grand

Kaktus