Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

LPR

Lainaus käyttäjältä: Zuinula - 28 tammikuu, 2025, 17:50Toi camaro on taas joku melki aito, ihmisenkappaleita ympäriinsä  O0
Jännästi nuo etupyörät kiinni...

Anza

pantera

leivonharri

pantera

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 31 tammikuu, 2025, 06:21Vankileirin rangaistuskoppi?

1948 American Motors Inc. "Delcar" micro delivery van.
Valmistettu 11 kpl
Ainut säilynyt, eikä toikaa oo kovin hyvin säilynyt

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 28 tammikuu, 2025, 20:48Tämä ainakin on aito, oon ihan omin silmin nähnyt liikkuvan:

Pitäshöhä soto nostaa subun rungolle kesäks  :thinking:
Vois sitte muutella oman rungon rauhassa paremmaksi  ennen ku nostas takasi  ;D
Lainaus käyttäjältä: pantera - 31 tammikuu, 2025, 00:34

Tää ois hieno kyllä kylillä pörrätä  :driving:

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 31 tammikuu, 2025, 21:50Pitäshöhä soto nostaa subun rungolle kesäks  :thinking:
Vois sitte muutella oman rungon rauhassa paremmaksi  ennen ku nostas takasi  ;D

Ois kyllä.. :coolsmoke:

Mä nakkaan toisen Caminon kopan Jimmyn alustan päälle niin saa Caminon akselistot siirtää Buickin runkoon.. :P
Löytyisköhän El Jimmyyn jotain tekniikkaa.. :thinking:

sämpy

Olis ylimääräinen Fiatin 3,5 suoraruisku diesel  :coolsmoke:

palontie

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 31 tammikuu, 2025, 21:52Ois kyllä.. :coolsmoke:

Mä nakkaan toisen Caminon kopan Jimmyn alustan päälle niin saa Caminon akselistot siirtää Buickin runkoon.. :P
Löytyisköhän El Jimmyyn jotain tekniikkaa.. :thinking:

AISAA!!

Valde

Pande

Tämä toki ei yhtä pieni eikä harvinainen kuin tuo ylläoleva, mutta vastaavaa jakelupakuosastoa kuitenkin. Kuvat vuoden takaisia, en tiedä mikä on tämän hetken tilanne.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Valde - 01 helmikuu, 2025, 19:06Alkoi Wallace & Gromit -tunnari soimaan päässä. :))
Mulla tuli mieleen Kwai-joen silta.

sämpy

pantera

Lainaus käyttäjältä: Pande - 01 helmikuu, 2025, 19:13Tämä toki ei yhtä pieni eikä harvinainen kuin tuo ylläoleva, mutta vastaavaa jakelupakuosastoa kuitenkin. Kuvat vuoden takaisia, en tiedä mikä on tämän hetken tilanne.

Kaverilla on tollanen  -65 P10 gemssu kans työnalla, tai..peltihommat teetti mut siihen sitten +10v tauko..jotain myyntivankkuria se siitä suunnitteli..
Olis kyllä kunnollista tontittaa ja pikkulohkottaa tommonen O0

Toyopet