Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 05 heinäkuu, 2025, 09:09Minä oon noita Previoita (museokuntoisia tietty) alkanut katselemaan sillä silmällä että ei oo tommostakaan naapureilla.  :o
Papparaisella on kolme, yksi awd työn alla: koneremppa menossa.

Pande

Tuolla yhden kadun varrella muutama vuosi sitten usein oli Previa parkissa, taisi olla tummanpunainen, mutta ei ole toviin näkynyt.

Pande

Entäs tää sitten. Traction Avant 307:lla. Näyttää tekoälytuotteelta mutta kyllä tuosta runsaasti aidon näköisiä kuvia löytyy. Kauneusarvoista ja muutenkin tyylitajusta voi olla monta mieltä, mutta onpa taas joku puuhastellut.

Artikkeli.

leivonharri

sämpy

Tää samoin kuin edellinen sivu, niin jenkki kun alkaa rakentaa ranskalaista se tekee sen näemmä aina amerikkalaisittain ja hukkaa autosta sen mikä siinä nimenomaan on ranskalaisuutta. Pitää kai imeä lapsesta saakka etanan takalistoa konjakin kera että saa sen ranskalaisen tyylin aikaiseksi.

Vuokralainen

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Vuokralainen - 05 heinäkuu, 2025, 12:45Jokainen shitroen ikinä.
Nääh.. ::)

Traction Avant DS 15 ja DS 19/21 on hienoja laitteita. :hendrixxx:
Ihanan erikoisia ainakin.. :oushit:

Vuokralainen

^Yhhyh. Ymmärrän pervoilun johonki asteeseen saakka, ku itekki monella tappaa mieleltäni vinkasahtanu kuvittelen olevani, van on se raja vaan  johonnii kohtaan tässä reaalimaailmassa vedettävä.  :P

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Vuokralainen - 05 heinäkuu, 2025, 15:52^Yhhyh. Ymmärrän pervoilun johonki asteeseen saakka, ku itekki monella tappaa mieleltäni vinkasahtanu kuvittelen olevani, van on se raja vaan  johonnii kohtaan tässä reaalimaailmassa vedettävä.  :P
Joo..
Mä kuvittelin että se olis Klonkswagenin omistamisessa, mutta tulin semmoisenkin ostaneeksi, niin kai tää on ihan rajatonta rakkautta romuihin.. :shitfan:

Valde

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 05 heinäkuu, 2025, 22:30Joo..
Mä kuvittelin että se olis Klonkswagenin omistamisessa, mutta tulin semmoisenkin ostaneeksi, niin kai tää on ihan rajatonta rakkautta romuihin.. :shitfan:
Tosta sais komeen logon....

Rolls-Royce -tyyliin RRR ja alle "Rajatonta Rakkautta Romuihin

Gary Grand

Anza

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 05 heinäkuu, 2025, 09:09Minä oon noita Previoita (museokuntoisia tietty) alkanut katselemaan sillä silmällä että ei oo tommostakaan naapureilla.  :o

Mä oon tehny vanhempaan previaan akunkenkäremonttia afrikassa. Perheen käyttöauto käynnisty satunnaisesti hyvin ja välillä mykkänä. Ensin ihmettelin aikani mistä akku löytyy ja jostain etupenkin alta sit löyty. Edellinen mekaanikko oli hakannu akun kengät ihan muodottomiksi jollain kivellä.

No työkaluja ei ollu kovin ihmeellisiä, mutta sen verran arvelin että se kenkä ei pääse kiristymään tarpeeks, jää löysälle ja huono kontakti. Jollain pihdeillä aukes pultti ja siitä nurkilta löysin pellinpalan mihin nakuttelin kivellä reunaan muotoa ja viilasin sillä akun kengän pultin väliä isommaksi.

Nyt kenkä kiristy akun napaan ja starttaaminen onnistu. Aika hyvä fiilis vaikka ei nyt kovin ihmeellinen fiksi. Päihitin edelisen mekatsun samoilla työkaluilla. Kivellä hakkaamalla.

Jussi

Työtä, vaivaa ja hikeä on varmaan Jagen kanssa ollu. Tuotos on vaan silti lähinnä hirveä. Ainakin minusta.

Esmi

^ Ehkä toisenlaisella väri valinnalla ois parempi  :thinking: