Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

Hurtsi1

Mitähän kaikkea suomalainen katsastusmies kirjoittaisi hylkypaperiin kun tuota yrittäisi katsastella? Luulen että lista olisi pitkähkö :panic:

pantera

Lainaus käyttäjältä: Hurtsi1 - 09 marraskuu, 2025, 13:48Mitähän kaikkea suomalainen katsastusmies kirjoittaisi hylkypaperiin kun tuota yrittäisi katsastella? Luulen että lista olisi pitkähkö :panic:
Takaistuimen pehmuste määräysten vastainen ,yli 50mm paksu.
Väliseinä tavaratilan ja matkustamon välitä puuttuu

Anza

Sopii ku sialle otsatukka. Ollu aikanaan varmaan upee cupee.

Gary Grand

:o Jotain tuommoista olis tehtävä..

Pande

Olisko jossakin vanhoissa Wheelseissä ollut samasta aiheesta aistikkaampi toteutus? Ellei sitten ollut juuri tuo sama (ovatko valkoinen ja punainen sama auto, katto näyttää samalta mutta valkoisessa uudemmat ovenkahvat eli ehkä jatkojalostusta on tehty sen lisäksi että väri on muuttunut).

LPR

Anza

Mulla oli joskus 1970 vuosmallin mustangi hard top, eli sillä sedan tyylisellä katolla. Kovasti poltteli hommata sports roof takalokarit ja mitä kaikkee muuta siihen ois menny ja hitsilankaa. Lopputulos ois ollu ehkä huono, kun ei oo "aito" sportsroof, mikäli sellasia arvostaa. Onneks joku halus sen sellasenaan.

Aika iso homma vaihdella katto. Toisaalta siinä se viehätys just piileekin. Jos uskaltautuu ennakkoluulottomasti kokeilemaan, siinä voi auton luonne muuttua.

Jonkun videon just näin missä leikkasivat ja liimasivat
bmw e36 compactista touring version.

En niin hyvin tunne bemareita että maalattuna en ees ois kiinnittäny huomiota, ois voinu hyvinkin saada tehtaalta moisen.

Ehkä jossain kustom hommeleissa tutumpaa touhua vaihdella paloja kokonaan eri autoista.

Anza

Lainaus käyttäjältä: Pande - 19 marraskuu, 2025, 20:02Olisko jossakin vanhoissa Wheelseissä ollut samasta aiheesta aistikkaampi toteutus? Ellei sitten ollut juuri tuo sama (ovatko valkoinen ja punainen sama auto, katto näyttää samalta mutta valkoisessa uudemmat ovenkahvat eli ehkä jatkojalostusta on tehty sen lisäksi että väri on muuttunut).

Sama auto valkoisena ja punaisena

Camino79

Valde

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Valde - 19 marraskuu, 2025, 20:57Riippuu kenen sormi ja kenen perseessä.

Ihan sama, molemminpäin toimii, vielä paremmin jos se on koko nyrkki  :rolleyes:

LPR

RLe

Varmaan tämäkin täälä jo näkyny.. On aika pervo  :panic:

Kyllä mä ainaki tyrkkäisin vähä reteenä  :coolsmoke:

Kalu

Hyvin se näköjään geeämmän katto sopii mopariinkin. Ei nyt malli tule mielee ilman kooklea, mut Oldsmobile kuitenki...

Marklin

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 21 marraskuu, 2025, 22:20Hyvin se näköjään geeämmän katto sopii mopariinkin. Ei nyt malli tule mielee ilman kooklea, mut Oldsmobile kuitenki...

Vista Cruiserista taitaa tuo katto olla peräisin ...