Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

Asmo

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 21 marraskuu, 2025, 22:20Hyvin se näköjään geeämmän katto sopii mopariinkin.

Mun mielestä ei kovin hyvin. Tulee mieleen joku suksiboksiveronkiertopaku. Ei tuo Vista-katto Oldsiinkan mielestäni kovin hyvin istu. Parmpi on se ensimmäinen versio missä sivuräystäs jatkuu takaluukkuun asti ja yläklasit on erilliset matalat räystään yläpuolella.

Kalu

Jospa Challengerin rakentajalla olikin ajatus myydä se Suomeen pakettiautoksi. Saattaahan siellä takapenkkinäkin olla jo pari vaneerilevyä...

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 19 marraskuu, 2025, 19:53:o Jotain tuommoista olis tehtävä..
Etkö sää mitään omaperäistä saa aikaan?

Esmi

Tais Buickilla olla samanlaista kattoa tarjolla! :thinking:

LPR

Lainaus käyttäjältä: RLe - 21 marraskuu, 2025, 21:14Varmaan tämäkin täälä jo näkyny.. On aika pervo  :panic:

Kyllä mä ainaki tyrkkäisin vähä reteenä  :coolsmoke:
Shooting Brakeista yleensä tykkään, mutta tuo ei ole oikein onnistunut. Katto on liian korkea ja suoraan farmarista reväistyn näköinen. Joku Pyhimys Volvon ES-version tyylinen matala voisi istua hyvinkin.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: RLe - 21 marraskuu, 2025, 21:14Varmaan tämäkin täälä jo näkyny.. On aika pervo  :panic:

Kyllä mä ainaki tyrkkäisin vähä reteenä  :coolsmoke:
Onhan tuo farkku-challe jo fiksu tuote siihen alkuperäiseen verrattuna. Tuommoinen se olisi pitänyt olla jo tehtaan jäljiltä.

Marklin

Gary Grand

Tää sai perversiot hyrräämään tekniikan museossa.. :iwantit:

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 28 marraskuu, 2025, 15:44Tää sai perversiot hyrräämään tekniikan museossa.. :iwantit:

Vaikuttaa jotenki pesussa kutistuneelta '55-56 classic chevyltä.  :))

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 01 joulukuu, 2025, 10:22Vaikuttaa jotenki pesussa kutistuneelta '55-56 classic chevyltä.  :))
Sevy avantouinnin jälkeen.

sämpy

Gary Grand

Takamoottori ja flippikeula..

Markok

Jussi

Toyopet