Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

Marklin

Kotimainen vastine:

Lisää tarinaa tuolta: https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/a/3d54aa8c-b4cf-49ef-a5e4-47bc50a41bd4 

Juttu valitettavasti alkua lukuun ottamatta on rautaesiripun, eli siis maksumuurin takana...

Gary Grand

Pitäis varmaan PTt kuvata tähän ketjuun..
Menevät vahvasti sairauden puolelle.. Tai perversion.

Tervettä noiden kanssa leikkiminen ei ole. :panic:

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 11 joulukuu, 2025, 21:16Pitäis varmaan PTt kuvata tähän ketjuun..
Menevät vahvasti sairauden puolelle.. Tai perversion.

Tervettä noiden kanssa leikkiminen ei ole. :panic:
Mut sehän on kiva kun on tämmönen paikka, jossa saa olla just vaikka tollanen. Ja me muut vaan painellaan "tykkää"...
Aatteles mua, mä joutusin korjaamaan ne mittaristotkin kaiken muun lisäksi kun ei antas luonto periksi. Ja kauhee duuni.

Turre11

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 12 joulukuu, 2025, 03:13Aatteles mua, mä joutusin korjaamaan ne mittaristotkin kaiken muun lisäksi kun ei antas luonto periksi.

Kyllä kai ne mittaristot jotenkin sulle kulkeutuu, jos oikein sormet syyhyää

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Turre11 - 12 joulukuu, 2025, 12:29Kyllä kai ne mittaristot jotenkin sulle kulkeutuu, jos oikein sormet syyhyää
Saattoi käydä mielessä, mutta haluan säilyttää Jussin kaverina..
Noita paskoja kuulemma joku Suomessa korjaa. Toinen näistä mittaristoista on jo kuulemma hänellä käynytkin aiemmin.. ::)  Koitan kaivella yheystiedot jossain vaiheessa, ja kysellä maistuisiko homma.. :))
Jos ei, niin vetoan takuuseen.

Nikuzai

Millanen ongelma vyyhti ois saada alfaromeo AR6 kilpiin suomessa?

sämpy

Miksi se olisi ongelma? yksi tai kaksi noita on Suomessa, mutta en tiedä mitä niille kuuluu. Yksi on ollut vähän kierrossa viimeksi Akaassa en ole kuullut siitä ainakaan pariin vuoteen.

Tosin on sitten oma lukunsa saako "aidon" ARkuutosen kanssa paljoa enempää irti, kuin että ottaisi tavallisen Ducaton ja lätkäisisi siihen alfan keulamaskin. Oliko niissä paljon muuta eroa?

Pande

Ja Alfallahan oli toki pakuja ja kuorma-autoja monenlaisia ihan "omia" aikaisemmin että onko tuossa AR6 sitten tosiaan muuta iloa kuin että on Alfa-merkkinen Ducato.

leivonharri

sämpy

Tietty vai oliko kyseessä Alfa Sei, eli Alfa Romeo 6. En muista olenko sellaista nähnyt tai onko niitä täällä, kun en ole mikään Alfa tietäjä. Seuraajaa Alfa 90:stä sentään on tullut nähtyä. Ehdottomasta harrastestatuksesta huolimatta noitten busso kuutosten kanssa eläminen ei kai ole enää mitään helppoa varaosasaannin suhteen edes perus huolto-osissa vesipumput, jakpäät jne,  sen verran monia eri versioita ollut. Mutta ei kai sellaisen rekisteröinti suomeen ole ongelma. Jos isompaa italialaista berliinaa kattelisin niin ite valitsisin vanhemman Quattroporten.

Marklin

Naamakirjassa nähtyä ...

Pertti K

Mun silmään laskee tuo kattolinja liikaa perään päin ja takaikkuna liian matala(lla). Mutta hieno silti.

Pande

Mielestäni sellaiset ovat kivoja rakennelmia joissa pyritään tekemään sellainen malli jonka tehdas unohti valmistaa, siis haetaan ilmettä jonka nähdessään asiaa paremmin tuntematon voisi ajatella että ai jaa tuollaistakin on tehty, enpä ole ennen nähnyt. Tuo ei ihan GM:n itse sarjatuotantona tekemältä onnistu näyttämään, mutta uskottavampi tarina olisi että sen on joku eurooppalainen koritehdas kuten Carbodies tai Allemano asiakkaan tilauksesta uutena muokannut. Mutta joo hieno rakennelma kyllä.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Pande - 31 joulukuu, 2025, 20:54Mielestäni sellaiset ovat kivoja rakennelmia joissa pyritään tekemään sellainen malli jonka tehdas unohti valmistaa, siis haetaan ilmettä jonka nähdessään asiaa paremmin tuntematon voisi ajatella että ai jaa tuollaistakin on tehty, enpä ole ennen nähnyt. Tuo ei ihan GM:n itse sarjatuotantona tekemältä onnistu näyttämään, mutta uskottavampi tarina olisi että sen on joku eurooppalainen koritehdas kuten Carbodies tai Allemano asiakkaan tilauksesta uutena muokannut. Mutta joo hieno rakennelma kyllä.
Pitäis olla C-Rekord-piilopakun katto skaalattuna.