Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

Anza

Vai oisko kompostoiva ja pääsee luukusta lapioimaan suoraan

Gary Grand

Aika persoonallinen ratkaisu.. :panic:  En haluaisi törmätä tekijään hämärällä leirintäalueella. :iiiiik:

Pande

Onko tuo sellainen yhden tähden majoitus?

Gary Grand

Gary Grand

Kaktus

Jostain syystä nämä on alkanu näyttää hyvälle, mistä haen apua?

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Kaktus - 19 heinäkuu, 2026, 11:03Jostain syystä nämä on alkanu näyttää hyvälle, mistä haen apua?

Älä ainakaan nettiautosta.

Pertti K

Intternetissä oli kuva kun tommonen vähän kauhtunut oli vetoautona trailerille jonka kyydissä samanlainen  vielä enemmän kauhtunut.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kaktus - 19 heinäkuu, 2026, 11:03Jostain syystä nämä on alkanu näyttää hyvälle, mistä haen apua?

Mulla olis korjausopas tuommoseen ja tutulla kolaroitu varaosa-autoksi.. :rolleyes: Saattoi olla jopa 1.9GTI :rolleyes:

palontie

En osaa sano mutta yritä etsi paras mahdollinen hoito.

Gary Grand

sämpy

Tuolla kontissa kyllä hoituu isompikin hoito.

FuryIII 71

Itse kokeilisin Alkoa ja kirkasta viinaa, isoina annoksina.  :o

Anza

Itellä on kans vanhat ranskalaiset poltellu monen monta vuotta. Se on olevinaan semmonen kevyenläntä ja hassunhauska juttu. ..Niinku et ostin mielestäni vähän huonon auton, vaikka en näe siinä järkeä.

Oon joskus nuorena sällinä korjaamolla nostanu tollasen jonku BX sitikan nosturilla ja siinä meni iskarin putki vaihtoon. Oltiin onnellisia ettei granaatit räjähtäny.

Varmaan ihan hyviä autoja, jos niistä ymmärtää, mutta ite yrittäny mahollisimman vähillä päästä käyttis tai harrastelu vehkeissä. Tai ettei tarveis jonku perus iskarin kans painia. Siksi vältelly brittejä ja ranuja.

Joku xsara aika perus hyvä moottoriltaan, eikä siinä oo korkeussäätöjä tai muuta ylimäärästä. Eipä niitäkään enää paljoa liikenteessä näy.

Just siks ehkä kiinnostais. Onneks oon taistellu vastaan ja on noissa nykysissäkin harrastetavaa ihan riittävästi

Pikku-Kalle

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 19 heinäkuu, 2026, 18:39Itse kokeilisin Alkoa ja kirkasta viinaa, isoina annoksina.  :o

Nopeammin lopputulokseen pääsee varmaan ryynikännillä tai ottaa buranaa, 9mm. :thinking:

Muuten, noissa ysärin tms etuveto eurokikkareissa tms ku on spoilereita kontin päällä. Sehän on niinku "nopean auton merkki" ku tarvii painetta takarenkaille sen siiven kautta, etuvetosessa vielä enempi käy järkeen. Niin, onko tuo BeeÄxän kattokorotus samalla periaatteilla joku hidastin? Niinku jos se 1.9 GTI (TUNING KULKEE VITUSTI) vapari diisseli saattais BX:n viedä jopa 83km/h vauhtiin niin toi kattokorotus hidastaa sen turvalliseen 49,5km/h vauhtiin? :thinking:

Mä olin joskus LVI-puolen työharjottelussa leikkaamassa nurmikkoo, jepjep. Siellä oli työautona semmonen Mitsun Spacewagon tommosella hidastimella. Ihan hieno peli se oli silleen kahelle täysikäselle jannulle työautoksi ku me jaksettiin se TYÖNTÄÄ kumminki käyntiin :rotfl: Oli kärryssä päältäajettavat, kontissa trimmeri ja poijjaat työntää avaruusromun käyntiin ennenku pakittelee kärrylle :rotfl: EDIT: En muista kyllä pelasiko siinä se pakki vai oliko seki paskana. Leima kai siinä oli. :thinking: