Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

sämpy

Hmm.. kenenkäs töitä otsakekuvan auto olikaan, mutta muistan leffan "Corvette, kuumaa rautaa" jossa tuo oli?

Chevyman

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 01 tammikuu, 2022, 08:57Hmm.. kenenkäs töitä otsakekuvan auto olikaan, mutta muistan leffan "Corvette, kuumaa rautaa" jossa tuo oli?
Richard "Korky" Korkes teki sen leffaan.
Mulla on muistaakseni VHS:nä tuo alkuperäiseltä nimeltään "Corvette Summer"-leffa.

B-66

Vähän on perverssi,mutta viimeinen kuva paljastaa että Musse pääsi kuitenkin parempaan käyttöön:

https://tiremeetsroad.com/2020/08/17/god-of-welding-creates-prius-powered-69-ford-mustang/

Anza

Therealsamppa

Sieltä nurkilta myös kotoisin "California squat"  ;D

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Therealsamppa - 04 tammikuu, 2022, 12:11

Tolla saa takavedolle lisää pitoja talvikelissä ilman hiekkasäkkejäkin.

Therealsamppa

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 04 tammikuu, 2022, 12:18Tolla saa takavedolle lisää pitoja talvikelissä ilman hiekkasäkkejäkin.

Pakkohan sitä on saada, kun etupäästä on jouduttu vetonivelet poistaa korotuksen takia  ;D

Anza

California squat on kyl sairasta! Tulee koira mieleen, jonka pyllyä kutittaa ja se raahaa perää nurmikolla pelkkien etutassujen varassa

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Therealsamppa - 04 tammikuu, 2022, 12:11

Ton kyitii ois heleppo pärrä lykätä  :thinking:
Pitäsköhä toi oma modata

leivonharri

Tommonen käänteinen kerava-kruiseri. Kaikkea ne keksii.

Marklin

Haikailikos joku joskus Marinoiden ja Allegrojen perään..?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 04 tammikuu, 2022, 14:27Haikailikos joku joskus Marinoiden ja Allegrojen perään..?

Herranjestas.. :o
En ois ikinä uskonu että tänkin sanon, mutta aika härön näkönen Allergo.. :P  8)

Mä siis inhoan Allegron ulkonäköä noin yleensä.. :shitfan:

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 04 tammikuu, 2022, 15:08Herranjestas.. :o
En ois ikinä uskonu että tänkin sanon, mutta aika härön näkönen Allergo.. :P  8)

Mä siis inhoan Allegron ulkonäköä noin yleensä.. :shitfan:

Miekin oon sille vähän allegrinen.