Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: juhapih - 26 helmikuu, 2022, 19:45Toi alempi olisi kyä hieno. Vähän matadorin näköinen.
Indeed! Aussivibat!

Gary Grand


Toyopet

Kyllähän siinä on hyvä toyota mennyt pilalle mutta onko tuo kutenkin maailman luotettavin BMW(:n näköinen auto)?

Gary Grand



Ahh.. :P
Todellinen asianharrastaja! 8)

Gary Grand

Kyllä Volvostakin voi saada tekemällä nätin.. :P


Pertti K

On tuo keula aika kolho vieläkin.

kuutio

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 09 maaliskuu, 2022, 21:05On tuo keula aika kolho vieläkin.

Kuinka ollakaan kaveri just eilen muisteli miten olivat pikkujannuina käyttäneet peeveen konepeltiä pulkkana. Oli kuulemma ollu hyvä!

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 09 maaliskuu, 2022, 21:05On tuo keula aika kolho vieläkin.
Tunnistettava kuitenkin vielä. Eikös se oo vähä kustomoinnin tarkotus? Mitä enemmän saa muutettua ilman huomaamista heti.

sämpy

Ja mitä järkeä tuossa olisi, jos ei enää Volvoksi tunnistaisi. Mielestäni on jo vähän liikaakin hävitetty alkuperäisiä piirteitä, tulee äkkiä geneerinen kustomreki joka hukkuu joukkoon.

Esmi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 09 maaliskuu, 2022, 17:37Kyllä Volvostakin voi saada tekemällä nätin.. :P


Tää ois kiva nähä valmiina.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 10 maaliskuu, 2022, 04:53Tunnistettava kuitenkin vielä. Eikös se oo vähä kustomoinnin tarkotus? Mitä enemmän saa muutettua ilman huomaamista heti.
Lainaus käyttäjältä: sämpy - 10 maaliskuu, 2022, 05:13Ja mitä järkeä tuossa olisi, jos ei enää Volvoksi tunnistaisi. Mielestäni on jo vähän liikaakin hävitetty alkuperäisiä piirteitä, tulee äkkiä geneerinen kustomreki joka hukkuu joukkoon.
Juujuu, kommentoin vaan siihen että olis jo ihan nätti.

Pande

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 09 maaliskuu, 2022, 17:37Kyllä Volvostakin voi saada tekemällä nätin.. :P


Ei tuo nyt paljon radikaalimmalta näytä kuin tämä joka tuossa Käpylä-sektorilla on vuosia ollut ympärivuotisessa liikenteessä. B-tolpan kallistus näkyvin ero.


1320

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 09 maaliskuu, 2022, 17:37Kyllä Volvostakin voi saada tekemällä nätin.. :P



Oho, onpa muuten hieno PV tulossa!  :iwantit:

Ja hatunnosto kohta 95 vuotta täyttävälle Winfieldille joka edelleen puuhailee päivittäin erilaisten customointiprojektien parissa. :+1:


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: manha - 13 maaliskuu, 2022, 16:28
Öööh.. :o
Olis kannattanu tuo peräpääkin customoida.. ::)
Nyt on NIIN eriparia keulan kanssa. :shitfan: