Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

ramman

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 23 maaliskuu, 2022, 23:53https://tyyliniekka.fi/tama-isolohko-v8-saab-on-maulla-rakennettu/

Saabit ei oo koskaan kuulunu unelma-autoihin, mutta tää menis tohon sairaiden perversioiden-osastoon kyllä.  :-[

Hieno Saabbi.

Jonkun kunnollisen moottorinhan tuo tietysti vaatis ollakseen täydellinen  8)

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: ramman - 24 maaliskuu, 2022, 12:24Hieno Saabbi.

Jonkun kunnollisen moottorinhan tuo tietysti vaatis ollakseen täydellinen  8)

Joo... 572 Hemi.  8)

Camino79

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 24 maaliskuu, 2022, 15:08Joo... 572 Hemi.  8)


Ei oo 572lla tullu ajettua mutta 528cid täysaluhempallapa oon  ;)  ja kovalla tremecin askilla cudan kopassa  :P

Pakko myöntää että olihan makea esitys  8)

Gary Grand



Esmi

^ Noi konepellin reijät näyttää ihan sieraimilta!

sämpy


leivonharri

Mä tykkään noista "tuulipuku"-tyyppisistä vauhtiraidoista.


FuryIII 71


Pande

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 28 maaliskuu, 2022, 21:35https://tyyliniekka.fi/tama-volvo-945-lava-auto-on-kuin-ruotsin-el-camino/

Pitäis varmaan bannata itte itteni, ku lolvoa linkkailen...  :-*
Jutun kirjoittaja vaan taitaa olla vähän eksyksissä. "Diesel-koneen vuoksi myyjä on päättänyt olla vitsikäs, ja laittanut Volvonsa myyntiin traktoriosastolle." - mutta onhan siinä hitaan ajoneuvon kolmiokin, joten eiköhän tuo ole ihan oikeasti ruotsalaissääntöjen mukainen A-traktori.

Jos googlettelee "Volvo 945 A-traktor" niin löytyy vaikka kuinka paljon kuvia, ilmoituksia ja rakenteluvideoita mokomista.

Marklin


Pande

Tähän ketjuunhan toki EPA- ja A-traktorit sopivat hyvin, sillä yhdenlaisia sairaita perversioita ne kyllä ovat. Ruotsalaisteini voi körötellä koulumatkansa kolmeakymppiä vaikka tämän näköisellä traktorilla.



https://www.klaravik.se/auktion/produkt/a-traktor-scania-r-420/

Lerssinen

Tuo epa/a luokka on asia josta olen aina ollut vitun kateellinen hurreille, kyllä auttais kädentaitoja kun sais laittaa kossit itelleen tuollaisia.

1320

Joo, noita 700 ja 900 sarjalaisia aika ahkeraan tehdään ilmeisesti Ruotsissa A-Traktoreiksi, ainakin edelliseltä Power Meet reissulta muistuu mieleen että niitä näkyi kohtalaisen paljon nuorisolla liikenteessä.

Harmi ettei täällä saa olla noita, sen sijaan nuoriso pakotetaan ajamaan niillä ulkohuussin näköisillä pahvikotteroilla jos kakspyöräinen tai mönkkäri ei kiinnosta... >:(